Spring naar bijdragen

Geocacher Van Het Jaar 2009, Finale


Lepman

Finale Geocacher van het jaar 2009  

298 leden hebben gestemd

  1. 1. Stem op 1 van de drie finalisten

    • Sivota
      89
    • Wilxlii Carrotte
      90
    • Kruimeldief (Team Dauwtrappers)
      119


Aanbevolen berichten

Er zijn meer teams/cachers die zich van de lijst hebben laten halen omdat ze zich niet prettig voelen ongevraagd genomineerd te worden.

Niet iedereen wil in het middelpunt worden gezet voor deze overwegend anonieme en solistische hobby!

 

Mijn "probleem" (voor zover het ook maar een probleem genoemd kan worden) is niet de ongevraagde nominatie, maar het gevolg daarop. Ik ben ongevraagd genomineerd, maar wordt wel gevraagd me terug te trekken.

 

in dat gedeelte zit iets scheef. Ik ben nergens ingestapt maar wordt gevraagd er uit te stappen :thumbup:

 

Kijk, die ongevraagde nominatie en de stemmen enz dat vind ik best wel geil hoor. JUIST omdat het zonder overleg met mij en zonder lobbyen van mij tot stand is gekomen. Maar de vraag om uit de poll te stappen geeft me het gevoel alsof IK fout ben geweest. De drie genomineerden worden immers persoonlijk gevraagd zich terug te trekken.

 

Vind het eerder sneu voor Lepman in eerste instantie en voor de stemmers in tweede instantie die zijn best doet (hun best doen) om van dit forum weer wat leuks te maken.

 

Zeiken, zeuren en drammen kan iedereen, kost geen moeite, kost geen inzet. Zo wordt ieder leuk initiatief in de kiem gesmoord. Of ik nu wel of niet meedoe/genomineerd ben/stemmen krijg, het initiatief om het forum te veranderen in iets anders dan een zeikvergaarbak ondersteun ik.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik constateer dat een onschuldig en aardig initiatief tot een van grotere wereldproblemen wordt verheven. Als alle toekomstige initiatieven op dit soort gevoelige weegschaaltjes worden gelegd dan gaat er in de toekomst helemaal niets meer van de grond komen.

 

Volgens mij gaan alle bezwaren die totnutoe naar voren gebracht zijn helemaal nergens over. Jammer! :thumbup:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk die finale! :thumbup: , jammer dat de keuze van de stemmers niet wordt geaccepteerd. En er weer over gezeurd moet worden. :ph34r:

 

Misschien dat de gein, het spel.. hier ff wordt vergeten? :dribble:

 

 

 

 

edit: dit off-topic bericht mag in de bittenbak, wilde mijn mening even geven

bewerkt door eSeR2008
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een enorm gezeur weer zeg! Minimale opkomst instellen, niet representatief omdat het maar gaat om een klein gedeelte van de geocachers in Nederland etc.

Mensen, het gaat om een verkiezing op het gc.nl forum! Gebruikers van het forum kunnen als zij dit willen hun stem uitbrengen. Dat dit automatisch die gebruikers zijn die vaak tot regelmatig het forum bezoeken en een verkiezing aanspreekt is logisch.

 

Geniet er nu gewoon van en als een verkiezing je niet aanspreekt stem je toch niet? De mensen die het wel leuk vinden doen lekker mee. We hoeven toch niet overal bij te gaan vermelden dat het een verkiezing is gehouden onder de forum gebruikers en dat het niet representatief hoeft te zijn voor geocachend Nederland???

 

Ik vind het leuke initiatieven om wat positieve zaken op het forum te brengen. Maar helaas zelfs deze initiatieven moeten het weer ontgelden! Get a life, ga cachen oid als het initiatief je niet aanspreekt maar laat die gene die het wel leuk vinden er van genieten. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeiken, zeuren en drammen kan iedereen, kost geen moeite, kost geen inzet. Zo wordt ieder leuk initiatief in de kiem gesmoord. Of ik nu wel of niet meedoe/genomineerd ben/stemmen krijg, het initiatief om het forum te veranderen in iets anders dan een zeikvergaarbak ondersteun ik.

 

Pas op hoor, straks ga ik nog op je stemmen.... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yup nederland op zijn kleins zeuren als je iets kan vinden :ph34r: ach ja

 

Ik heb gestemd in ieder geval en wel op..... Kruimeldief reden:

 

Iemand die zoveel uur werk in geocaching stopt zonder daar zoveel tijd in de natuur ervoor te krijgen die verdiend mijn stem. Zelf kom ik niet zo heel veel op gc.nl dus mods ken ik niet zo eigenlijk.... behalve stijldans icoon mr atari natuurlijk .. :thumbup:

 

en pzzl heeft mij vooral doen stemmen :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stem niet.

 

Wellicht wel als de titel van de poll was geweest: Wie heeft het meeste betekend voor het geocaching in Nederland of zo.

 

Doet me nu te veel denken aan een poll als: wie is de beste postzegelverzamelaar van Nederland of zo.

 

Niets persoonlijks tegen de genomineerden, ik ken ze tenslotte ook alleen maar van hun posts op het forum en zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed mensen, genoeg over het bestaansrecht en inhoud van de poll.

De dingen worden weer veel te serieus genomen...

 

Even kort: Lepman heeft ter aardigheid een leuke wedstrijd uitgeschreven: wie vinden de forumgebruikers de geocacher van het jaar?

Je kon je nominatie onderbouwen en de nominaties met motivaties zijn op het forum gezet.

 

Niemand die er wat op tegen had... Geen opmerkingen over regels of whatsoever...

Dan komt er een poll.. Je kan stemmen op de genomineerden..

Dan komen er wat commentaren op de manier waarop de boel georganiseerd is. Lepman geeft aan deze commentaren te verwerken in een eventuele volgende verkiezing.

Zoals de verkiezing nu loopt blijft deze lopen. Goed gemotiveerd en uitgediscussieerd op het forum.

 

Nu zijn er uit de poll 3 meestgekozen personen gefilterd en hiervoor is een finale bedacht. Hartstikke leuk allemaal...

 

Wat dan weer jammer is, is dat enkele mensen vinden dat de hele voorgaande discussie opnieuw begonnen moet worden.

Het is heel goed dat er mensen zijn die een kritische noot weten te plaatsen, maar begin niet in de herhaling te vallen aub.

 

Ik stel dan ook voor om de discussie over het bestaansrecht van de verkiezing, evenals het commentaar op de gekozenen te laten voor wat het is.

De reden? Omdat de discussie al gevoerd is en Lepman al een aantal malen duidelijk aangegeven heeft bij een vervolg rekening te houden met de kritiek die in het voorafgaande draadje gegeven is.

 

Het schijnt erg moeilijk te zijn voor sommige mensen om een actie als die van Lepman als ludiek te zien.

Dus houd het leuk en wellicht heeft Lepman dan ook zin om ook volgend jaar een dergelijke wedstrijd uit te schrijven....

 

Voor Lepman --> :thumbup: voor je inititatief, en ik hoop dat je je niet laat demotiveren door de kritieken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed mensen, genoeg over het bestaansrecht en inhoud van de poll.

De dingen worden weer veel te serieus genomen...

 

Het schijnt erg moeilijk te zijn voor sommige mensen om een actie als die van Lepman als ludiek te zien.

Dus houd het leuk en wellicht heeft Lepman dan ook zin om ook volgend jaar een dergelijke wedstrijd uit te schrijven....

 

Voor Lepman --> :thumbup: voor je inititatief, en ik hoop dat je je niet laat demotiveren door de kritieken.

 

Inderdaad, leuk en ludiek initiatief en hij moet er vooral mee doorgaan. :)

 

Echter, we moeten in het oog houden, dat de discussie weer versterkt op gang gekomen is door de overweging van Kruimeldief om zich terug te trekken. Mocht hij dat doen (ik hoop van niet) dan is de bodem onder de verkiezing weggeslagen. Dat zou bijzonder sneu zijn voor Lepman en ook een eventuele einduitslag zal van nul en gener waarde zijn, omdat de eventuele winnaar weet, dat hij (of zij) eigenlijk second best is.

 

Het stemadvies van Kruimeldief (hoe goed bedoeld ook) kan nooit opgevolgd worden, omdat dan de verhouding tussen de twee overgeblevenen in één klap geheel scheef getrokken wordt. Dus nogmaals Kruimeldief, denk ervan wat je ervan wilt denken, maar laat ons (snik) niet in vertwijfeling en wanhoop achter (snik). :ph34r:

 

Vooralsnog zitten we langs de zijlijn en wachten we af hoe dit gaat aflopen.... Het is spannender dan de spannendste cache!!! :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar vinden heel veel cachers dat deze drie in de finale horen. So be it. Keuzes zijn gemaakt.

Verkiezingen zijn niets meer dan naamsbekendheid hebben en/of vriendjes politiek.

 

Als je maar plezier hebt in het cachen, daar gaat het om.

 

Gr GH

 

PS Ik heb op Sivota gestemd om datgene wat ze heeft gedaan op het SGN Wiekent, waar een andere cacher heel blij mee was. Bovendien las ik laatst dat ze dat vaker doet. Dat vind ik heel onbaatzuchtig.

bewerkt door GoudHaartje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar vinden heel veel cachers dat deze drie in de finale horen. So be it. Keuzes zijn gemaakt.

Verkiezingen zijn niets meer dan naamsbekendheid hebben en/of vriendjes politiek.

 

Als je maar plezier hebt in het cachen, daar gaat het om.

 

Gr GH

 

PS Ik heb op Sivota gestemd om datgene wat ze heeft gedaan op het SGN Wiekent, waar een andere cacher heel blij mee was. Bovendien las ik laatst dat ze dat vaker doet. Dat vind ik heel onbaatzuchtig.

Zo denk ik er ook over(over Sivota dus :P ), maar ik denk exact hetzelfde over Kruimel. En die loopt al héél wat jaartjes onbaatzuchtig te doen.... Ik loop pas 8 jaar mee, maar kén het cachen niet anders als met Kruimel. Eerst op het .nu chatprogje, later (of tegelijk? ben t al weer kwijt) als degene die lekker stennis loopt te schoppen op dit forum, inclusief ban, was t niet?? :lol1: ; nóg weer later en tot nu toe als degene achter de reviewknopjes. Volgens mij leeft hij gewoon in dit forum... :beerchug:

Voor hem neem ik mijn petje af want ik stop mijn vrije tijd nu eenmaal liever in het vrije veld. Iemand echter moet het werk achter de schermen doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het niet zo goed uitstaan dat er alleen over Kruimeldief gesproken wordt.

Er staat duidelijk Team Dauwtrappers achter de boef zijn naam. Laten we Frouwke (Kralenfee) :P niet vergeten.

Achter elke succes volle man staat en sterke vrouw :lol1:

Mijn stem is dus naar Team Dauwtrappers gegaan!!

Ruud :beerchug:

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...