Spring naar bijdragen

Geocacher Van Het Jaar 2009, Finale


Lepman

Finale Geocacher van het jaar 2009  

298 leden hebben gestemd

  1. 1. Stem op 1 van de drie finalisten

    • Sivota
      89
    • Wilxlii Carrotte
      90
    • Kruimeldief (Team Dauwtrappers)
      119


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

:) volgens mij is iedereen die is begonnen met deze leuke hobby een winnaar. Je bent bezig met een leuk spel, lekker in de natuur en zorgt ook nog eens voor de broodnodige lichaamsbeweging. Verder kun je leuke contacten opdoen. Al met al, ben je begonnen met deze hobby dan ben je een winnaar :beerchug:

Maar zeker ook dit soort wedstrijdjes en andere activiteiten door vrijwilligers opgezet zorgen er voor dat het een fijne hobby/sport blijft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zie ik zojuist als ik uit het raam kijk richting Woerden....

fun43.jpg

 

De vonken schieten hier ook voorbij.

 

 

Als ik bij jou ben gaat de dag te snel voorbij. Kon ik dat maar veranderen dan kan ik voor eeuwig bij je zijn.

 

Zucht.......

 

Ik moest eerst even kijken of ik wel het goede forum had... :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zie ik zojuist als ik uit het raam kijk richting Woerden....

fun43.jpg

 

Een grote vrouw met klein mannetje? :beerchug:

 

 

hahahahaha .........ik zag een heel ander plaatje........leuke toevoeging

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er kan gestemd worden tot zondag 17 januari 21.00 uur.

De verschillen zijn intussen wat groter geworden maar tot zondag is eigenlijk alles nog mogelijk ;)

 

Dus heb je nog niet gestemd, doe dat op tijd! :dribble:

 

Ik geloof dat we een winnaar hebben! :blush:

We wachten met smart op de officiële bekendmaking door dhr. Lepman alvorens onze felicitaties over te brengen. :blush:

 

Cobusity.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:)KRUIMELDIEF (Team Dauwtrappers) PROFICIAT!!! :clap:

 

Na een zeer enerverende verkiezing is met een duidelijk verschil een winnaar naar boven gekomen.

Met 40,44% is Kruimeldief (Team Dauwtrappers) de Geocacher van het jaar 2009 !

 

Wij feliciteren hem van harte maar natuurlijk ook de nummers 2 en 3 in deze finale.

Sivota met 31,25% van de stemmen op de 2e plaats en op nummer 3 met 28,31% van de stemmen Wilxlii Carrotte. :thumbup:

 

Wij hebben vernomen dat in Emmen een uitbundig feest gaande is en dat ook bij de nummers 2 en 3 de champagne-kurken intussen het plafond geraakt hebben!

De inhuldiging door de burgemeester van Emmen zal aanstaande woensdag plaatsvinden, na de traditionele rondvaart door de grachten van dit pittoreske dorp.

 

Ook wij als geocaching-community brengen natuurlijk onze felicitaties uit aan de 3 winnaars.

De prijsuitreiking bij de winnaar zal spoedig plaatsvinden door ondergetekende en cobusity, die de prachtige trofee heeft gemaakt en beschikbaar gesteld.

 

Alle genomineerden die de finale net niet hebben gehaald, ook jullie gefeliciteerd. :holiday:

Jullie hebben in het geocaching-wereldje een dusdanige betekenis dat collega-cacher(s) dat een nominatie meer dan waard vonden.

 

En natuurlijk iedereen die in deze verkiezing zijn of haar stem heeft uitgebracht, hartelijk dank!

 

Dit was de 1e verkiezing en gezien de reacties krijgt het zeker een vervolg.

In welke vorm dat zal zijn komen we nog op terug. Er is prima kritiek naar voren gekomen waar zeker wat mee gedaan zal worden.

Ook hiervoor bedankt.

 

Een verslag van de prijsuitreiking en de bijbehorende foto's volgen zo spoedig mogelijk na de happening.

 

Tot zover deze 1e editie van de Geocacher van het jaar :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...