Spring naar bijdragen

NGEKVP


Rovel

Aanbevolen berichten

Het probleem met het niet vinden van de cache bij de nieuwe caches heeft te maken met de plek van de oorspronkelijke coördinaten: op de middenstip van het voetbalveld in Lissabon Portugal. Daarom is ie verplaatst naar de middenstip van een voetbalveld in Poortugaal. Maar 't helpt geloof ik nog steeds niet...  B)

Misschien ligt het hieraan :

 

Hidden: 1/1/2003

 

:yes:

Inderdaad Albrt. Heel scherp van je! Heb het meteen veranderd. Dank, dank, dank. :wine:

Maar er zijn zijn nogal wat nieuwe caches bijgekomen sinds 1 januari 2004 (o.a. vandaag in Delft!), dus kun je de NGEKVP-cache pas zien op pagina 2 van de nieuwe caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maar er zijn zijn nogal wat nieuwe caches bijgekomen sinds 1 januari 2004 (o.a. vandaag in Delft!), dus kun je de NGEKVP-cache pas zien op pagina 2 van de nieuwe caches.

Zet je'm toch per ongeluk op 17 januari ... B), of 18 januari ... :wine:, of 19 januari :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vrijdag een vergeefse poging ondernomen de cache hier in Delft te plaatsen. Ik was iets de optimistisch over de plaatsingsmogelijkheid op de daarvoor in mijn ogen ideale plek. Ik rijd dus nu rond met een mooie cache achter in de auto. Zoek naarstig naar een alternatief.  :thumbup:

 

Is dit een variant op het gele bussie en moeten we nu proberen Williii onderweg aan te houden om te kunnen loggen? :o

 

Biertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mochten er mensen zijn die wel heel graag de cache willen vinden, maar geen idee hebben wat in te vullen, hebben ook de mogelijkheid om de uitslag uit te besteden. Een soort van blinde pool als het ware.

In dat geval kiest de computer geheel willekeurig alle in te vullen waarden, waarbij het doelsaldo tussen de 53 en 133 ligt (31 wedstrijden, gemiddeld 3 punten per wedstrijd, maakt 93 als verwachte saldo. Variatie met 40 hoger en 40 lager).

 

Maar liever je eigen keus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kistje is (eindelijk) in de omgeving van Delft geplaatst en toch op de locatie die ik oorspronkelijk in gedachten had. Met stevige hulp van Keske27 is de klus geklaard, waarvoor ik hem hartelijk wil bedanken. Het wachten is nu op approval van Haviksoog. De cache is genaamd 'Dubbelslag' en het is een offset cache. Waarom 'Dubbelslag'? Je mag dubbel loggen: 1x voor de cache zelf en 1x voor de EK-voetbalpool. Dus in de startblokken maar weer. :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even wat cijfers tussendoor:

 

De cache in:

 

Almere: 2x gevonden,

Delft: 9x gevonden

Heiloo: 0x gevonden (er is weer een ontmaagding mogelijk!!)

Zwolle: 2x gevonden.

 

In totaal 13 maal gezocht en 11 maal een voorspelling uitgebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...