Spring naar bijdragen

NGEKVP


Rovel

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Vandaag ( nee ondertussen is het al gisteren) heeft team Dodo onder mijn bezielende leiding de EK pool ingevuld op de lokatie Heiloo. Nu moeten we nog als een gek caches gaan scoren voor het geval het een gelijkspel wordt :)

Een dankje aan diegene die dit topic weer naar boven heeft gehaald zonder dit forum hadden we deze cache nooit gedaan. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik zo de uitslagen zie dan verbaast het mij over het weinig vertrouwen dat geocachers hebben in onze jongens!!!

 

Wat is er toch met jullie aan de hand??? :lol:

 

Zelfs ik, die geen rasechte Nederlander ben, zie onze jongens wel op het erepodium staan :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(..kleurtje aangepast..) Als ik zo de uitslagen zie dan verbaast het mij over het weinig vertrouwen dat geocachers hebben in onze jongens!!!

 

Wat is er toch met jullie aan de hand???  :lol:

 

Zelfs ik, die geen rasechte Nederlander ben, zie onze jongens wel op het erepodium staan :no:

Even een kleine correctie hierop. Heb net de tussenuitslagen uit Limburg in de statistieken verwerkt, dus wellicht dat dit de stand van zaken wat veranderd.

 

Van de 70 mij bekende voorspellingen geven 51 teams/personen aan dat Nederland in elk geval de halve finale haalt. In procenten: 72,9. Hiermee staat Nederland als meest gekozen. Frankrijk is een mooie tweede met 45 stemmen, ofwel 64,3%.

Omdat Radioscout in zijn/haar top vier Zwitserland heeft staan, zijn nu alle landen tenminste eenmaal genoemd tot de beste vier van het toernooi. En dat geeft de spelers zeker moed.

 

Ook als grote winnaar komt Nederland nu als beste uit de bus. Oranje is 13 maal gekozen als favoriet. Lievelingsvijand Duitsland staat tweede, 11 maal gekozen.

 

En nu als een (8b)gek de pagina weer bijwerken, zodat deze statistieken gestaafd kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(..kleurtje aangepast..) Als ik zo de uitslagen zie dan verbaast het mij over het weinig vertrouwen dat geocachers hebben in onze jongens!!!

 

Wat is er toch met jullie aan de hand???  :yes:

 

Zelfs ik, die geen rasechte Nederlander ben, zie onze jongens wel op het erepodium staan :no:

Even een kleine correctie hierop. Heb net de tussenuitslagen uit Limburg in de statistieken verwerkt, dus wellicht dat dit de stand van zaken wat veranderd.

 

Ook als grote winnaar komt Nederland nu als beste uit de bus. Oranje is 13 maal gekozen als favoriet. Lievelingsvijand Duitsland staat tweede, 11 maal gekozen.

 

En dan te bedenken dat zelfs onze Oosterburen (ja, ook die weten de EK cache te vinden) denken dat de Nederlanders winnen :lol:

Groetjes Marja :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de 70 mij bekende voorspellingen geven 51 teams/personen aan dat Nederland in elk geval de halve finale haalt. In procenten: 72,9. Hiermee staat Nederland als meest gekozen. Frankrijk is een mooie tweede met 45 stemmen, ofwel 64,3%.

Omdat Radioscout in zijn/haar top vier Zwitserland heeft staan, zijn nu alle landen tenminste eenmaal genoemd tot de beste vier van het toernooi. En dat geeft de spelers zeker moed.

 

Ook als grote winnaar komt Nederland nu als beste uit de bus. Oranje is 13 maal gekozen als favoriet. Lievelingsvijand Duitsland staat tweede, 11 maal gekozen.

Helaas zal het me niet lukken om de pool op tijd in te vullen, druk, druk, druk, druk en de caches liggen ook niet echt in de buurt, jammer maar helaas. Ik kan het echter niet nalaten om even een voorspelling te doen over wie de pool gaat winnen en een gratis tip voor de mensen die hem zaterdag nog snel gaan invullen. :lol:

 

Iedereen die vergeten is om de grootste verrassing van het toernooi niet bij de laatste vier te zetten zijn bij voorbaat kansloos. Aangezien ik in de gauwigheid maar twee deelnemers zag die aan deze outsider hebben gedacht zijn er maar twee winnaars mogelijk. Zowaar! en Radioscout zijn de echte kenners. Helaas zijn hun overige voorspellingen niet erg voor de hand liggend dus zullen ze wel niet winnen maar de sensatie van het EK hebben ze goed voorspeld. Dames en heren: Let op Zweden! :)

 

Alex (die zichzelf wel een kenner vindt B) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stel voor de winnaar een flesje wijn beschikbaar.

Nou vooruit dan maar doe ik ook nog een duit in het zakje.

 

De poedelprijs stel ik beschikbaar. :cry:

 

 

Gr Twinlife ;)

Natuurlijk had ik ook een prijs beschikbaar willen stellen, maar omdat ik voor een objectief scoreverloop verantwoordelijk ben, is dit natuurlijk uit den boze :thumbup: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...