Spring naar bijdragen

NGEKVP


Rovel

Aanbevolen berichten

Natuurlijk had ik ook een prijs beschikbaar willen stellen, maar omdat ik voor een objectief scoreverloop verantwoordelijk ben, is dit natuurlijk uit den boze  :cry: .

Je mag van mij altijd een prijsje beschikbaar stellen hoor.

Er zijn mensen genoeg die het scoreverloop gaan controleren hoor.

 

Dus kom maar op met die prijs(jes)

 

Maar misschien zijn er nog ander NGEKVP cache eigenaren die een prijsje beschilbaar stellen.

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

... maar omdat ik voor een objectief scoreverloop verantwoordelijk ben, is dit natuurlijk uit den boze.

Ahh. Jij bent van de objectieve scoreverloop. Dan is natuurlijk de vraag: Wat kunnen wij JOU voor een prijs ter beschikking stellen? :eek::eek:

 

tot cache,

team Wij Drie :ph34r:

Die de smaak van winnen zich nog weten te herinneren. Hij was lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahh. Jij bent van de objectieve scoreverloop. Dan is natuurlijk de vraag: Wat kunnen wij JOU voor een prijs ter beschikking stellen?  :eek:  :ph34r:

Dit riekt naar praktijken die in de bouwsector inmiddels gemeengoed zijn geworden. Daar doe ik dus niet aan mee. Ik heb integriteit hoog in het vaandel staan. Geen omkoperij hiero.

 

Maarreh, wat had je in gedachten????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee, het is begonnen. De toptien tot dusver:

 

VP 98

Zowaar 98

Enrico 97

Sparks Sailor 92

Pieter Walker 89

Kluts 85

Grokky Grokson 83

Team Kleijn 81

Dwieling 77

Steensnoeper 75

 

Vanwege de doelpuntenregeling heeft iedereen die minder dan 100 doelpunten heeft voorspeld nu al punten. Te weten 100 - aantal voorspelde doelpunten. Tot de eerste wedstrijd van oranje zal hier weinig veranderen, vandaar pas op dinsdag een nieuwe update.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar misschien zijn er nog ander NGEKVP cache eigenaren die een prijsje beschilbaar stellen.

De EK cache uit Dieteren is dit weekend opgeheven.

 

De cache, een metalen EHBO kist stellen we beschikbaar als prijs(je). Neem aan dat 8BG hier wel een bestemming voor kan vinden.

 

Marja :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een spannende wedstrijd. In totaal hadden 26 mensen juist voorspeld dat het duel tegen Duitsland in een gelijkstand zou eindigen. Dat maakt de tussenstand (top 20) op 15-6 (in een slechte layout) als volgt:

 

Grokky Grokson 150

Team Kleijn 148

Pieter Walker 144

Markymarkies 142

VP 135

Firechief 126

franky639 109

Wij Drie 108

Delta123 105

Kluts 98

Thex 98

Dwieling 94

Blokhut 93

Terremoto 93

Twumi 93

Steensnoeper 92

Sparks Sailor 91

Twinlife 91

GPSearching 89

Brother William 87

 

Merk op dat Grokky op dit moment het maximum haalbaal aantal punten heeft, namelijk 100 voor het doelsaldo en 50 voor de eerste oranje-wedstrijd.

 

Eerdere lijstaanvoerders waren Enrico (12-6), Spark Sailors (13-6) en Pieter Walker (14-6), elk met 99 punten.

 

Indien dit wordt gewaardeerd zal ik eens kijken of ik wat schemaatjes op het internet kan plaatsen.

 

19 juni de volgende update.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een wedstrijd! Slechts 28 mensen hadden dit (helaas!) goed voorspeld. Markymarkies staat hiermee al drie dagen bovenaan de lijst. Dinsdag zijn er weer 50 punten te behalen, de vier daaropvolgende dagen ook weer 50 punten per dag.

Maar weer eens een top 20:

 

Markymarkies 188

Grokky Grokson 180

Pieter Walker 174

Thex 168

Blokhut 163

Dynex 150

Team Dikkiedik 149

Firechief 146

Hgomsk 145

Rovel 143

Steensnoeper 138

Daffy 137

Hoppertje 137

Team Kleijn 132

Aussies 129

franky639 129

Wij Drie 128

Delta123 125

Xander 125

Sparks Sailor 121

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En weer 50 punten te vergeven. Gratis en voor niets. Maar liefst 84 mensen hebben hiervan geprofiteerd.

Zo ook Thex, die nu al 3 dagen aanvoerder is van het 103-tal op het veld. Maar vanaf vandaag zijn er dagelijks punten te winnen, namelijk na elke kwartfinale. Rondes een en twee worden belangrijker dan het doelsaldo. Dus dagelijks een update :angry:

 

Thex 245

Blokhut 240

Rovel 220

Delta123 198

Xander 198

Pieter Walker 197

Scouting Erica 197

Wij Drie 195

Zuurtje 195

Aussies 194

franky639 194

Biertje 193

Loze Jorry 191

Terremoto 190

Twumi 190

Twinlife 188

Lady & de Vagebond 187

Johny Cache 185

Brother William 184

Peetee 184

 

Valt er nog meer op? Jawel, medeorganisator Rovel op een knappe derde plek.

En van de andere kant: Enrico, de aanvoerder van de eerste dag is nu teruggevallen naar een 90ste minuut. Sorry, 90ste plaats :angry:

 

Het balletje kan raar rollen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...