Spring naar bijdragen

NGEKVP


Rovel

Aanbevolen berichten

Het moge duidelijk zijn dat de prijs voorlopig een verrassing blijft.

 

En ja, iedereen mag nog meedoen. 11 juni 2004 worden de voorspellingen verzameld, dus van te voren de caches bezoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

;) En toch zal het helpen. Als Beckham bijvoorbeel zijn been breekt een week voor het EK zal dat de kansen van Engeland drastisch doen verminderen, als er weer eens ruzie in de selectie van NL is en Seedorf wordt thuisgelaten zal dat de kansen van NL sterk doen stijgen :(

 

Alexander (die rustig blijft afwachten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:blink: En toch zal het helpen. Als Beckham bijvoorbeel zijn been breekt een week voor het EK zal dat de kansen van Engeland drastisch doen verminderen, als er weer eens ruzie in de selectie van NL is en Seedorf wordt thuisgelaten zal dat de kansen van NL sterk doen stijgen :yes: 

 

Alexander (die rustig blijft afwachten)

Seedorf?? Dat is toch een legerplaats in Duitsland... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Over één maand begin het EK-Voetbal.

Er is nog één maand gelegenheid een voorspelling in één van de NGEKVP-caches te doen.

En dan vergeet je nog te vertellen dat er leuke prijsjes mee te winnen valt.

 

 

Gr Twinlife :blink:

Klopt. Uit de tijd van Napoleon zelfs :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Wij wachten tactisch nog even af tot de selecties bekend en blessures bij sterren aan het licht zijn gekomen en wij een goede inschatting kunnen maken van ieders kansen.

Volgens mij zijn nu alle selecties wel bekend,dus het word nu toch eens tijd om een EK cache te zoeken en een voorspelling te doen. :yes:

 

 

Gr Twinlife ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeker en vast! Ik was het eigenlijk wel een beetje aan het vergeten maar ik moet dat nog wel even doen. Mag er verteld worden wat ik allemaal moet invullen? Dan hoef ik daar in het veld geen tijden aan te spenderen over wat ik ga invullen en kan ik dat thuis eens rustig overdenken.

Ik denk dat ik even naar Delluft ga, volgende week

 

Alex (die een echte kenner is ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeker en vast! Ik was het eigenlijk wel een beetje aan het vergeten maar ik moet dat nog wel even doen. Mag er verteld worden wat ik allemaal moet invullen? Dan hoef ik daar in het veld geen tijden aan te spenderen over wat ik ga invullen en kan ik dat thuis eens rustig overdenken.

Hier kun je dus alles vinden wat je moet invullen.

Je kan dus thuis al een voorspelling doen en die later op het formulier invullen als jij/jullie de cache vinden natuurlijk.

 

 

Gr Twinlife ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed! Ik heb eigenlijk tot kort voor het EK tentamens maar ach, je moet tussendoor ook wat ontspannen.

Ja dan moet je zeker even de tijd nemen om te ontspannen.

Dus neem een weekend vrij en ga cachen is mijn advies,je zal zien dat het helpt bij je tentamens. :yes:

 

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...