Spring naar bijdragen

NGEKVP


Rovel

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dit gaat mij te moeilijk worden. Hier moet je behoorlijk ver voor doorgeleerd hebben denk ik.

Om niet aan al dat wiskundige gedoe mee te hoeven doen, gok ik gewoon erop dat Nederland de eerste ronde niet door komt.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:Ze kunnen beter je zaag afpikken dan je pik afzagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit gaat mij te moeilijk worden. Hier moet je behoorlijk ver voor doorgeleerd hebben denk ik.

Om niet aan al dat wiskundige gedoe mee te hoeven doen,  gok ik gewoon erop dat Nederland de eerste ronde niet door komt.

Ja dat is inderdaad lastig voor een Drentjer. :ph34r:

Daarom hier wat hulp.

Om de pool te kunnen winnen moet je wel het totaal aantal doelpunten in het tournooi voorspellen. Ik raad je aan om te voorspellen: 93. Wij zullen dan voor je uitrekenen hoeveel punten je dat oplevert. Fijn toch? :D

Ook de ploegen die de halve finale halen, moet je opgeven. Doe Duitsland en Frankrijk daar maar niet bij. Ook USA hoef je niet op te geven; die hebben zich niet gekwalificeerd voor het Europees Kampioenschap. Om het je gemakkelijk te maken, kun je de volgende landen opgeven: Tsjechië, Letland, Portugal en Griekenland. Je moet ook nog een winnaaar van het tournooi opgeven. Doe maar: Portugal.

Zo, nu kun je denk ik rustig slapen. :ph34r:

En dan binnenkort eens naar Almere of Zwolle rijden om de cache te vinden waarin je je voorspelling kwijt kunt. Dat moet mogelijk zijn voor je, hoewel je meestal niet zo ver van huis komt. Toch heb je al eens een cache in de buurt van Amsterdam gedaan en dat is nog verder. Trouwens ook verder dan Amersfoort, waarvan je zegt, dat het de grens is van je geocache-territorium. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm, wat ik schrijf wordt wel erg letterlijk genomen.

 

Hulp voor de poule hoef ik niet. Nederland komt gewoon niet verder dan de eerste ronde. ;)

 

De cache die we gedaan hebben in Diemen was na een behandeling in het ziekenhuis in A'dam en we waren met de trein. We zijn Zuid naar Diemen gereist en hebben daar de cache van IJskimo gedaan. FF een terrasje gepakt later met de Zebravinkjes en IJskimo en toen weer met de trein naar Emmen. Dat was dus eenmalig en zal niet weer gebeuren omdat cachen na al dat gedoe in Amsterdam veel te inspannend was.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:Wie een kuil graaft... werkt tenminste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat ik schrijf wordt wel erg letterlijk genomen.

Ja, Kruim, dat kan twee dingen betekenen:

óf we nemen jou serieuser dan je zelf denkt, óf we zijn bang door jou door de mangel gehaald te worden als we je niet letterlijk nemen.

Ik persoonlijk kies voor de eerste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat ik schrijf wordt wel erg letterlijk genomen.

Ja, Kruim, dat kan twee dingen betekenen:

óf we nemen jou serieuser dan je zelf denkt, óf we zijn bang door jou door de mangel gehaald te worden als we je niet letterlijk nemen.

Ik persoonlijk kies voor de eerste.

Je mag nooit weer kiezen.

En door mij door de mangel gehaald worden? Dat doe ik toch nooit? Zo ben ik niet.

 

Serieus. Voetbal doet me helemaal niets en poulen doe ik nog wel eens voor de lol met zo'n EK en WK. Zoals ik dit draadje een beetje half om half volg kwam ik er ineens achter dat ik het ineens niet meer snapte. Ik vulde vroeger gewoon in wie welke wedstrijd won en dat was dat. Nu komen er ineens berekeningen bij van hier tot ginder. En ik had geen zin om een poging te doen het te doorgronden.

 

Dus, eerste ronde vliegen die gasten er gewoon uit. Hoeveel geld moet ik nu inzetten? Voor wat voor goede doelen doen we mee?

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:Bedenkt zich ineens dat men dan ook wel eens zijn platvinden van de aarde serieus gaat nemen, Ach gut, sorry hoor.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah, das ook mooi. Ik heb een nieuw woord uitgevonden. Zo klein is voetbal nu voor mij dat een wedstrijd al een wedstreid wordt. Waar komt dat toch vandaan? En nog erger, waarom zie ik dat niet? Is dat vermoeidheid of dislexie?

Morgen zie ik een dokter, zal hem eens vragen of er pillen voor zijn.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r:If you want to be the best, you've got to beat the rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus, eerste ronde vliegen die gasten er gewoon uit. Hoeveel geld moet ik nu inzetten? Voor wat voor goede doelen doen we mee?

Je snapt het nog steeds niet Kruimel! Ook al vliegt Nederland eruit, dan nog moet je meer invullen om de pool te winnen. Ik heb je al voorgekauwd hoe je het moet invullen. Moet ik je nou ook nog helpen slikken en verteren en ...?

Om de pool te kunnen winnen moet je wel het totaal aantal doelpunten in het tournooi voorspellen. Ik raad je aan om te voorspellen: 93. Wij zullen dan voor je uitrekenen hoeveel punten je dat oplevert. Fijn toch? 

Ook de ploegen die de halve finale halen, moet je opgeven. Doe Duitsland en Frankrijk daar maar niet bij. Ook USA hoef je niet op te geven; die hebben zich niet gekwalificeerd voor het Europees Kampioenschap. Om het je gemakkelijk te maken, kun je de volgende landen opgeven: Tsjechië, Letland, Portugal en Griekenland. Je moet ook nog een winnaaar van het tournooi opgeven. Doe maar: Portugal.

Zo, nu kun je denk ik rustig slapen.

Of slaap je nu al? :beerchug:

Verder is dit een immateriele pool, dus vette prijzen, vergeet het maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onderdeel 4 luidt dus nu.

 

Onderdeel 4- Doelpunten.

Het totaal aantal doelpunten dat op het EK wordt gescoord in alle 31 wedstrijden, inclusief het totaal van de strafschoppen die eventueel ter beslissing van wedstrijden genomen moeten worden.

gescoorde strafschoppen neem ik aan :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gescoorde strafschoppen

Oei, wat scherp.

Inderdaad telt een strafschop pas mee als ie er in gaat. Meestal is dat natuurlijk wel zo, maar

er is een voetballer van Nederland die hier nogal wat moeite mee schijnt te hebben. Zijn naam ben ik even kwijt. :cry:

 

Onderdeel 4 luidt dus nu:

 

050104: Het gewijzigde onderdeel is hier omwille van overzichtelijkheid, verwijderd en te lezen op een aparte pagina:

Uitleg, Puntentelling, Regels en Overzicht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Over 5 maanden, 1 dag en een paar uren wordt er afgetrapt op het EK voetbal in Portugal.

Er is dus nog wel even tijd om na te denken over de kansen van Nederland, wie er gaat winnen, hoeveel doelpunten

er gemaakt zullen worden.

We zijn er wel een beetje vroeg bij, maar...

DE EERSTE EKCACHE IS GEPLAATST!

 

Zie

 

De EKcache pagina

 

 

Dank aan 8BG en Williii Carrotte

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De pagina ziet er prachtig uit :yes: Mooi oranje, net als de vlaggetjes die straks aan het huis wapperen omdat Nederland in de finale staat B) Ja ik weet het, ik ben optimistisch.

Wanneer kunnen we de cache bezoeken om onze winnende voorspelling te plaatsen? Is er nu al één cache, of wachten we tot ze alle drie aanwezig zijn.

Het viel me trouwens op dat je de cache niet terug kunt vinden bij de nieuwe caches.

Groetjes van Marja :wine:die nu al weet wat de finale is: Nederland-Duitsland 1-0 :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De pagina ziet er prachtig uit   Mooi oranje, net als de vlaggetjes die straks aan het huis wapperen omdat Nederland in de finale staat   Ja ik weet het, ik ben optimistisch.

Wanneer kunnen we de cache bezoeken om onze winnende voorspelling te plaatsen? Is er nu al één cache, of wachten we tot ze alle drie aanwezig zijn.

Het viel me trouwens op dat je de cache niet terug kunt vinden bij de nieuwe caches.

Groetjes van Marja  die nu al weet wat de finale is: Nederland-Duitsland 1-0

 

Heb vrijdag een vergeefse poging ondernomen de cache hier in Delft te plaatsen. Ik was iets de optimistisch over de plaatsingsmogelijkheid op de daarvoor in mijn ogen ideale plek. Ik rijd dus nu rond met een mooie cache achter in de auto. Zoek naarstig naar een alternatief. :yes:

Als iemand wil loggen, moet ie voorlopig dus in Almere zijn. :wine:

Het probleem met het niet vinden van de cache bij de nieuwe caches heeft te maken met de plek van de oorspronkelijke coördinaten: op de middenstip van het voetbalveld in Lissabon Portugal. Daarom is ie verplaatst naar de middenstip van een voetbalveld in Poortugaal. Maar 't helpt geloof ik nog steeds niet... B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem met het niet vinden van de cache bij de nieuwe caches heeft te maken met de plek van de oorspronkelijke coördinaten: op de middenstip van het voetbalveld in Lissabon Portugal. Daarom is ie verplaatst naar de middenstip van een voetbalveld in Poortugaal. Maar 't helpt geloof ik nog steeds niet...  B)

Misschien ligt het hieraan :

 

Hidden: 1/1/2003

 

:wine:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...