Spring naar bijdragen

NGEKVP


Rovel

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Mooi, ik bungel dus...  ;)

En weer vier plaatsen geklommen, gisteren :crybaby:

 

Natuurlijk zijn er per goed voorspeld land in de halve finale 'slechts' 25 punten te behalen. Dit in tegenstelling tot eerdere berichten van me.

 

Thex is nog steeds aanvoerder, tot nog toe alles goed voorspeld. Heb echter mijn twijfels of zijn winnaar Engeland het ook zo ver gaat schoppen, dit toernooi :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, ik bungel dus...  :lol1:

En weer vier plaatsen geklommen, gisteren :crybaby:

 

Natuurlijk zijn er per goed voorspeld land in de halve finale 'slechts' 25 punten te behalen. Dit in tegenstelling tot eerdere berichten van me.

 

Thex is nog steeds aanvoerder, tot nog toe alles goed voorspeld. Heb echter mijn twijfels of zijn winnaar Engeland het ook zo ver gaat schoppen, dit toernooi :lol1:

Ben bang dat mijn eindsprint onvoldoende zal zijn. :lol1:

 

Ik vind het erg leuk dat ik het scoreverloop kan nakijken. Overigens maakt Mozilla 1.8 onder Microshit Windhoos er een "slechte wedstrijd" van; ziet er niet uit. Mozilla 1.2 en Konqueror (Linux) hebben er geen problemen mee (uiteraard ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie voorspelde ook al weer dat Griekenland de halve finale zou halen? :thumbup:

 

o ja, Stoffer en Blik, die hun dobbelsteentje voor deze poule hebben gebruikt.

 

Op de site is de uitslag alweer bijgewerkt. Nog steeds Thex aan kop, en Pino nog steeds 0 punten. Wie had dat goed voorspeld???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu morgen winnen van die Zweden  :thumbup:

Voorspellende gave :D

 

73 keer goed gegokt.

 

Het wordt eentonig, Thex nog steeds aan kop.

 

Pino nog steeds geen enkele punt. Sterker nog, als er minder dan 14 goals vallen dit toernooi blijft hij puntloos.

 

Een topje:

 

Thex 280

Rovel 270

Blokhut 260

hatsjoe 245

Team M&F 243

Brother William 241

Flash! 241

Terremoto 235

Loze Jorry 234

Zebravinkjes 232

Scouting Erica 228

Stoffer en Blik 228

Team Pooh 223

Xander 223

Wij Drie 220

Aussies 219

Peetee 216

Johny Cache 215

Daffy 214

Lady & de Vagebond 213

 

En voor meer surf je naar de update

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste vam de 4 halve finalisten is bekend. En dus verwerkt in de grote voorspellingengrabbelton.

 

Er valt wat op. Negen (9) mensen hadden drie van de vier landen goed voorspeld, geen van allen noemde Griekenland. Maar van deze 9 mensen kozen er acht (8) Frankrijk als goede vierde, terwijl er voor het vierde land keuze was uit dertien (13) andere landen. Opvallend.

 

Op de site twee bladen bijgeplakt. Een met de kanshebbers op de laatste 100 punten. Het andere lijstje geordend op punten totaal behaald met onderdeel twee en een.

 

Nu even pauze. Over een week komt de grote uitslag wie de NGEKVP 2004 heeft gewonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...