Spring naar bijdragen

Openbrief Aan Geocaching.nl


zaanhoeve

Aanbevolen berichten

Samenwerking hoeft van mij niet zo zeer. Een goede site in Nederland wel! Dus pak die handschoen nu eindelijk eens op en niet alleen beloven zoals al jaren gebeurd. Stilstand is achteruitgang of je wordt ingehaald!

Ik heb ooit opgeroepen om de donaties voor .nl wat op te schroeven en dat is aardig gelukt. Maar wat komt daar voor terug? Nu wacht ik tot ik serieuze ontwikkelingen zie. Dus Geoman en Hawkeyes, vertoon eens wat meer gezicht of laat een ander die graag wil wat meer doen.

 

Andere optie is dat iemand de volledige site overneemt en het roer drastisch en democratisch om gaat gooien, precies naar de wensen van de gebruikers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En als die gebruikers zich dan massaal aanmelden en komen helpen, gaat het vast allemaal wat sneller. :thumbdown:

Op dit moment hebben we welgeteld 1 programmeur, gisteren is er een tweede bijgekomen, maar daar kunnen er vast nog wel meer bij.

 

Wacht nog heel even op de nieuwsbrief, dan weet je waar je aan begint en wat er gevraagd wordt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even on topic :thumbdown:

 

Status update:

 

Op dit moment hebben Geocachingzwolle, Geocaching.nl, en de buren toegezegd om de tafel te willen zitten zonder enige verplichting of toezegging vooraf.

 

Alleen Metacaching heeft nog geen officieel antwoord gegeven of ze wel of niet willen komen. We willen alles netjes doen en hen de tijd gunnen om intern te overleggen. Wel hebben we om te voorkomen dat het te lang gaat duren hen de tijd gegeven tot en met 10 Januari. Ook daarna zijn ze nog steeds welkom.

 

Om te voorkomen dat het te lang gaat duren zodat er niets gebeurd zullen de andere partijen na 10 Januari een datum gaan prikken voor de samenkomst.

 

Alle partijen zullen eerst één vertegenwoordiger afvaardigen zodat er ik klein comité een positieve discussie gevoerd kan worden door te kijken waar de raak vlakken liggen en waar mogelijkheden liggen.

 

Groetjes Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andere optie is dat iemand de volledige site overneemt en het roer drastisch en democratisch om gaat gooien, precies naar de wensen van de gebruikers.

 

Drastisch, democratisch en precies naar...

Dat is al gebeurd, alleen dan heet het anders. En de gebruikers (grappig; bij verdovende middelen en in de ICT heten die mensen zo) lopen daar niet erg hard heen. En democratisch wil ik al helemaal niet; dat bestaat op internet niet. De internet democratie bestaat uit de vrijheid om zelf je invulling te geven; daar is het medium goed in. En het meest democratische aan internet is dat je heeeeeelemaal zelf je url mag invullen en dus mag gaan en staan waar je wilt.

 

Stilstand is achteruitgang? Nu en dan deelt mevrouw T-Bone alle kastjes in de keuken opnieuw in. Vervolgens zoek ik me rot naar de spullen. Om vervolgens te concluderen dat het eten uit die keuken even lekker als altijd smaakt. Met veel websites gaat dat niet anders.

 

Eigenlijk ben ik best tevreden. Wat doe ik toch fout?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even on topic :thumbdown:

 

Status update:

 

Op dit moment hebben Geocachingzwolle, Geocaching.nl, en de buren toegezegd om de tafel te willen zitten zonder enige verplichting of toezegging vooraf.

 

Alleen Metacaching heeft nog geen officieel antwoord gegeven of ze wel of niet willen komen. We willen alles netjes doen en hen de tijd gunnen om intern te overleggen. Wel hebben we om te voorkomen dat het te lang gaat duren hen de tijd gegeven tot en met 10 Januari. Ook daarna zijn ze nog steeds welkom.

 

Om te voorkomen dat het te lang gaat duren zodat er niets gebeurd zullen de andere partijen na 10 Januari een datum gaan prikken voor de samenkomst.

 

Alle partijen zullen eerst één vertegenwoordiger afvaardigen zodat er ik klein comité een positieve discussie gevoerd kan worden door te kijken waar de raak vlakken liggen en waar mogelijkheden liggen.

 

Groetjes Kees

 

Hoi Kees Mooi resultaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, het praten kan beginnen.

Metacaching heeft zijn mening op hun forum bekend gemaakt en doet niet mee aan het overleg.

 

Gc.nl doet ook niet mee. Wat is dan eigenlijk het nut??

 

Ik dacht toch in het verhaal van Kees wat anders gelezen te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, het praten kan beginnen.

Metacaching heeft zijn mening op hun forum bekend gemaakt en doet niet mee aan het overleg.

 

Gc.nl doet ook niet mee. Wat is dan eigenlijk het nut??

 

Ik dacht toch in het verhaal van Kees wat anders gelezen te hebben.

 

Je hebt gelijk, ik heb er kennelijk overheen gelezen. Verder vind ik de woorden van Geowolf wel sterk. Hopenlijk wordt daar wel iets mee gedaan om een succes te behalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine correctie:

Geolol is niet ontstaan uit onvrede maar juist uit een goede verstandhouding.

Oftewel, Geolol doet niks met eigen caches of met welke site dan ook. Is gewoon een vriendenclub met een eigen site-tje en die caches uitzoeken om samen te doen :thumbdown:

 

maar op verzoek kan de geolol.nl groep wel voor de nodige lach en confusion zorgen :beerchug::) maar wij willen niet in een overlegje zitten.. geolol.nl is alleen maar genoemd als een voorbeeld.

 

geolol.nl .... De lach in de polder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk, ik heb er kennelijk overheen gelezen. Verder vind ik de woorden van Geowolf wel sterk. Hopenlijk wordt daar wel iets mee gedaan om een succes te behalen.

Geowolf heeft denk ik gelijk over de geheimzinnigheid en de mening van bezoekers.

Ondanks dat is praten geen probleem lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...