jarish Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 Hai geocachers gr jarish Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GrijsBaard Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Ook namens mijn vrouw en dochter wens ik iedereen een vrolijke Kerst en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Remunj en zijn lief sluiten zich daar direct bij aan. Aan allen een Zalig Kerstfeest en een Gelukkig en Gezond 2010. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patje Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 zo'n draadje is er al. wellicht ff samenvoegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patje Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Ook vanuit brabant wens ik iedereen hele fijne kerstdagen en de beste wensen voor het volgende jaar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 zo'n draadje is er al. wellicht ff samenvoegen? Ook hier ben ik het weer helemaal mee eens! Op naar 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 24 december 2009 Auteur Share Geplaatst 24 december 2009 Met deze dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Oliva's Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Volledig in stijl wensen wij een ieder prettige Cachedagen en veel founds in 2010 De Oliva's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Ook vanuit Sneek weer iedereen heel prettige Kerstdagen gewenst en de beste wensen voor 2010!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flet Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 (bewerkt) Bij wijze van uitzondering even terug op het forum voor het volgende: 24 december 2009 bewerkt door flet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Ook van mij allemaal prettige kerstdagen/cachedagen en een Gelukkig/vind vol Nieuwjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jorienepien Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 (bewerkt) foto van dit hert is gemaakt in het Leidse Hout op 20 december 2009. 24 december 2009 bewerkt door Jorienepien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Voor iedereen op dit forum en in geocachersland een vrolijk en gelukkig Kerstfeest en een gezegend Nieuwjaar. Gewenst door een Arnhemmer in Vessem vanuit de GPS boer winkel. Kapitein Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lubbie Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Iedereen fijne feestdagen en een gezond, gelukkig, voorspoedig en cacherijk 2010 toegewenst. Groet'n uut Aalten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
apiedi@k Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Langs deze weg wil ik jullie allemaal schitterende feestdagen toe wensen maar natuurlijk ook een gezond en cachevol tweeduizendentien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden