parreg Geplaatst 12 maart 2010 Share Geplaatst 12 maart 2010 Server Error500 - Internal server error. Je bent niet de enige .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team MaChrAu Geplaatst 12 maart 2010 Share Geplaatst 12 maart 2010 Ik zie heel even een boodschap over Maintenance en daarna meteen een DNS error. We houden het in de gaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
parreg Geplaatst 12 maart 2010 Share Geplaatst 12 maart 2010 Geocaching.com is temporarily down for maintenance. We apologize for any inconvenience that this might cause. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team MaChrAu Geplaatst 12 maart 2010 Share Geplaatst 12 maart 2010 Hier in Hellevoetsluis doet hij het weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 12 maart 2010 Share Geplaatst 12 maart 2010 ik krijg nu constant de IE foutmelding "operation aborted" wanneer ik http://www.geocaching.com/seek/nearest.aspx klik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skjal Geplaatst 12 maart 2010 Share Geplaatst 12 maart 2010 Geocaching.com werkt (gewoon) weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 12 maart 2010 Share Geplaatst 12 maart 2010 Geocaching.com werkt (gewoon) weer. Ja, hier zijn de problemen ook weer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoekbaars Geplaatst 15 maart 2010 Share Geplaatst 15 maart 2010 vandaag geprobeerd divese foto's bij meerdere logjes te uploaden, maar krijg zoals velen voor mij de foutmelding:''500 Internal server error, There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed''. Ik neem aan, gezien de vorige opmerkingen dat het daadwerkelijk bij GC.com ligt en niet bij mij. ik kan de foto's gewoon via verkenner op mijn pc te voorschijn krijgen. Zoekbaars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 15 maart 2010 Share Geplaatst 15 maart 2010 vandaag geprobeerd divese foto's bij meerdere logjes te uploaden, maar krijg zoals velen voor mij de foutmelding:''500 Internal server error, There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed''. Ik neem aan, gezien de vorige opmerkingen dat het daadwerkelijk bij GC.com ligt en niet bij mij. ik kan de foto's gewoon via verkenner op mijn pc te voorschijn krijgen. Zoekbaars Hier exact hetzelfde probleem. Vanochtend gelogd en foto's uploaden geen probleem. Nu loggen is geen probleem, maar foto's uploaden lukt effe niet... Greetz Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 (bewerkt) Kan niet op de site van .com komen, zijn er meer met dit probleem? 23 maart 2010 bewerkt door Team WilP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zugführer Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 Hier doet alles het gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 Hier werkt ie nu soms wel en soms niet. Er zal duidelijk iets aan de andere kant van de plas aan de hand zijn. Effe afwachten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 En nu lijkt alles weer goed te werken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 Alles lijkt ook hier weer normaal te werken Bedankt voor de reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 31 maart 2010 Share Geplaatst 31 maart 2010 Nu op .com de volgende mededeling: Geocaching.com will be going down briefly in the afternoon on Thursday for regular site maintenance. Updates will be posted to the Groundspeak forums or you can follow us on Twitter to receive an immediate update when the site is back online. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden