Spring naar bijdragen

Wedstrijd ''beste Cachepagina Van Nederland 2000-2009'&#39


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ga onmiddellijk mijn cachepagina's oppimpen!

 

Kijk, ik zal maar happen. Maar hoe gaan we dit nu tegen?

 

Hier zijn wij juist voor :)

 

Want wat is het probleem dat de bestaande pagina's mooier worden? En het jureren is nu toch nog niet begonnen, het kan nu nog.

bewerkt door Nijen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet dat ik mijn pagina's ging aanpassen, maar het lijkt me prima als je van te voren stelt (als jury) dat je de pagina's gaat beoordelen zoals ze bijvoorbeeld op 1 november 2009 te downloaden zijn op gc.com.

Als mensen voor die datum de boel prachtig hebben aangekleed, is dat alleen maar winst.

 

Overigens zijn mijn cachepagina's aan voortdurende (veelal kleine) veranderingen onderhevig.

bewerkt door De Wijngemachtigde
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet dat ik mijn pagina's ging aanpassen, maar het lijkt me prima als je van te voren stelt (als jury) dat je de pagina's gaat beoordelen zoals ze bijvoorbeeld op 1 november 2009 te downloaden zijn op gc.com.

Als mensen voor die datum de boel prachtig hebben aangekleed, is dat alleen maar winst.

 

Overigens zijn mijn cachepagina's aan voortdurende (veelal kleine) veranderingen onderhevig.

 

Zo dachten wij er ook over, over de datum hebben we het verder nog niet gehad. Maar verder klopt het precies :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de enthousiaste reacties :)

Maar Ton, voor deze gelegenheid gaan ik natuurlijk alles uit de kast halen.... (wordt nog mooier dan jouw FTF-award)

Dus doe allen uw best om de mooiste cache-pagina te fabriceren en de glazen award valt wellicht u ten deel .......

 

Groeten,

Cobusity.

 

Ps : GeoVlinder : gefelicitaart!!!!! (en reclame is niet zo belangrijk...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kun je overwegen dat je niet jezelf/je eigen pagina kunt nomineren.

Als een ander je nomineert is er mogelijk wat minder de neiging om te "moeten" verfraaien?

Een ander vindt hem immers al de moeite van het nomineren waard.

 

 

En, ik heb er niet veel verstand van, maar kan degene die nomineert geen screenshot of zo, ter vergelijking bij de jury indienen. Of de jury doet dat zelf op moment van nominatie.

Maar ik heb geen idee hoeveel werk dat is, dus misschien wel een erg slecht idee.

 

 

Dat er vanaf nu wordt veranderd?

Ach het hangt er maar vanaf wat je wilt ondervangen.

O, wat een mooie pagina's krijgen we er ineens bij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kun je overwegen dat je niet jezelf/je eigen pagina kunt nomineren.

Als een ander je nomineert is er mogelijk wat minder de neiging om te "moeten" verfraaien?

Een ander vindt hem immers al de moeite van het nomineren waard.

 

 

En, ik heb er niet veel verstand van, maar kan degene die nomineert geen screenshot of zo, ter vergelijking bij de jury indienen. Of de jury doet dat zelf op moment van nominatie.

Maar ik heb geen idee hoeveel werk dat is, dus misschien wel een erg slecht idee.

 

 

Dat er vanaf nu wordt veranderd?

Ach het hangt er maar vanaf wat je wilt ondervangen.

O, wat een mooie pagina's krijgen we er ineens bij :)

Omdat je met een webpagina vaak moet scrollen én -zoals ik al vermeldde- iedereen ook nog eens met een andere resolutie werkt, zal een screenshot niet altijd volledig zijn.

Er is echter een handig tooltje dat een screenshot neemt van de gehele webpagina. Dat tooltje heet webshot (niet te verwarren met de screensaver webshots) en is gratis te downloaden (let op! Downloadlink). Het werkt vrij simpel, kopieer de URL (je weet wel, in dat invoervak bovenin je browser) naar het tooltje en je kan het opslaan als jpg bestandje.

 

Zo is bijvoorbeeld de pagina voor mijn cache van de Twentse Sagen nogal aan de lange kant vanwege de verhalen. Dat komt er in zo'n screenshot zo uit te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal wel voor een mooie glazen award zorgen voor de nr.1 :)

Laat maar weten wat het worden moet!

 

Cobusity.

 

 

Lees net pas dit topic. Van deze awards hebben wij er inmiddels 2 in de kast staan. Zijn echt prachtig. De eerste hebben wij gekregen van een bevriende cacher toen wij onze 2000ste cache gevonden hadden en de tweede kregen wij van Cobusity toen wij een TTF hadden bij Sitting Art. Ze staan te pronken in onze kast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...