Spring naar bijdragen

Wedstrijd ''beste Cachepagina Van Nederland 2000-2009'&#39


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

Als pleister op de wonden dan maar een nieuwe leuke wedstrijd: "Beste Cachepagina van Nederland 2000-2009".

 

Hebben we iets om de winter mee door te komen........

 

UPDATE 1 (14-10):

 

Organisatie:

- GeoVlinder

 

Jury:

- Nijen

- Le Comte

- Cernunnos

 

Sponsors:

- Mr.Atari (tb)

- Nijen (coin)

- Lepman (?)

- Delta123 (Tulip 2009 microcoin)

- Cobusity (mooie glazen award voor de nr.1)

 

 

update 2 (15-10): Achter de schermen zijn we druk in de weer, hou het in de gaten want binnenkort vertellen we je meer.

update 3 (30-10): Achter de schermen zijn we klaar, alvast wat info vind je hier.

 

groetjes GeoVlinder

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als pleister op de wonden dan maar een nieuwe leuke wedstrijd: "mooiste cache pagina".

 

Hebben we iets om de winter mee door te komen........

 

groetjes GeoVlinder

 

Dat klinkt ook wel leuk.. :crybaby: Wie organiseert dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wil ik wel doen, als er ook mensen zijn die willen jureren.

 

.... en misschien heeft ook nog wel iemand een prijsje te vergeven.

 

Ik wil wel jureren lijkt me best leuk, en aan wat voor soort prijsjes zat je te denken? :crybaby:

bewerkt door Nijen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal super, is ook leuk! Nog 2 mensen meer als jurylid en ik kan beginnen met organiseren. :crybaby:

 

Ik laat het maar aan de mensen zelf over wat voor een prijsjes, ik weet niet wat men kwijt wil/kan missen.

Net wat iemand wil doneren aan de wedstrijd, bijv. een coin of tb, maar alles wat leuk is als prijsje is welkom.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal super, is ook leuk! Nog 2 mensen meer als jurylid en ik kan beginnen met organiseren. :crybaby:

 

Ik laat het maar aan de mensen zelf over wat voor een prijsjes, ik weet niet wat men kwijt wil/kan missen.

Net wat iemand wil doneren aan de wedstrijd, bijv. een coin of tb, maar alles wat leuk is als prijsje is welkom.

 

groetjes GeoVlinder

 

Ik bedenk nog wel iets leuks :lol1: Hou me maar op de hoogte via de PM, dan zal ik het forum in de gaten houden :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal super, is ook leuk! Nog 2 mensen meer als jurylid en ik kan beginnen met organiseren. :crybaby:

 

Ik laat het maar aan de mensen zelf over wat voor een prijsjes, ik weet niet wat men kwijt wil/kan missen.

Net wat iemand wil doneren aan de wedstrijd, bijv. een coin of tb, maar alles wat leuk is als prijsje is welkom.

 

groetjes GeoVlinder

 

Ik bedenk nog wel iets leuks :lol1: Hou me maar op de hoogte via de PM, dan zal ik het forum in de gaten houden :blush:

Ik wil wel een TB ter beschikking stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu dit nieuwe leuke idee vorm lijkt te krijgen, misschien een idee om een eigen topic te openen? :crybaby:

 

Prima idee, en wat is de einddatum van de listing wedstrijd?

 

En is misschien ook iemand die een leuk bannertje kan maken, voor o.a. de juryleden en de genomineerden?

 

Ik wil dus wel jureren en ik stel een coin als prijs beschikbaar :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mod. bedankt voor het afsplitsen vh draadje! :crybaby:

 

Bannertje maken is geen probleem, maar dat soort dingen bespreken we later nog wel, dan kunnen de mensen die zich opgeven als jurylid meebeslissen over evt. data en of regels. Het moet immers wel haalbaar en uitvoerbaar zijn.

 

Helemaal super dat jullie prijzen beschikbaar willen stellen!!!!! :blush::lol1::D

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook heel erg blij dat er zoveel mensen zo snel en positief op dit idee inspringen. :crybaby:

Oké even samenvatten tot nu toe:

 

Organisatie:

- GeoVlinder

 

Jury:

- Nijen

- Le Comte

- Cernunnos

 

Sponsors:

- Mr.Atari (tb)

- Nijen (coin)

- Lepman (?)

- Delta123 (Tulip 2009 microcoin)

- Cobusity (mooie glazen award voor de nr.1)

 

 

Nog te bepalen:

- einddatum

- bannertje

- evt. regels

 

Vraag aan iedereen:

- Waar kan de jury op jureren, wat maakt volgens jullie een cache-pagina een mooie cache-pagina?

En dan niet alleen uiterlijk, maar ook inhoudelijk.

 

groetjes GeoVlinder

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geovlinder, Jury lid vind ik ook prima! Als ik ook nog met een banner bezig moet, moet je het maar even laten weten. Was natuurlijk al wat opzetjes aan het maken.

 

Verder over waar een pagina wat mij betreft aan zou moeten voldoen is vooral dat er aandacht aan is besteed en dat hij er uit springt ten opzichte van de rest.

Dit kan hem zitten in het verhaal maar ik zou vooral willen kijken naar of de mogelijkheden voor het inrichten van de cache pagina zijn benut. Te denken valt aan afbeeldingen, video en tekstopmaak en andere verrassende toepassingen.

 

Leuk om te zien dat er al zoveel personen reageren op je idee en dat er al sponsoren zich hebben aangemeld.

 

grtzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een, wellicht niet zo'n verrassende, bijdrage van mij

Ik zou zeker wat regels maken. ;)

 

Wat mij nu te binnen schiet:

- Welke pagina's doen mee; Vanaf en tot welk jaar, alleen Nederlandse, Gearchiveerde ook (?) etc.

- Inzendingen; Hoeveel genomineerden per inzender, toestemming/laten weten van de nominatie, mag je je eigen pagina nomineren etc.

- Start en sluitingsdata.

- Procedure van het jureren; Voorselectie, stemmen etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...