Spring naar bijdragen

Wedstrijd ''beste Cachepagina Van Nederland 2000-2009'&#39


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

Dat heb je dus niet altijd in de hand. Ik maak mijn pagina's gewoon op met mijn PC, hoe weet ik nu wat een ander hanteert?

1024*768 is momenteel de standaardmaat. Er zijn nog mensen die met 800*600 werken, maar die moeten eigenlijk gewoon een bril kopen :lol1:

 

Ik werk zelf met meerdere pc's, doorgaans in resolutie 1280*1024, maar velen vinden dan de letters te klein.

Cachepagina's maak ik zelfs op mijn breedbeeld, maar check dus op de laptop. Kijk maar eens naar dit log, ik kwam erachter dat de zinnen, die op mijn breedbeeld monitor en monitoren met resolutie 1280*1024 heel mooi overkwamen, op de lagere resolutie van de laptop heel raar afgebroken werden. Ik heb dat opgelost door een frame te gebruiken dat ervoor zorgt dat nu de breedte van de teksten overal hetzelfde is. Zo krijg ik geen rare dingen in plaatsing tekst en plaatjes...

 

Overigens is de mijne ook iets te breed geworden om de menu's ook strak in beeld te krijgen... Maar als je de tekst op een 1024*768 monitor links zet, dan is het rechtermenu volledig in beeld en blijven de logs ook volledig in beeld.

 

Ik heb namelijk opgemerkt dat als je de pagina te breed opzet, de logs ook breder worden en je dan heen en weer moet scrollen om de logs te lezen.. Ook niet echt elegant...

 

Ik hoop dat ik zo een beetje uitgelegd heb wat ik met mijn stelling bedoel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

:lol1: ik moest even 2x lezen, ik had net toch echt met je zitten skypen.

 

Als het jou is gelukt, dan zal het Nijen ook wel gaan lukken, zo moeilijk is het niet, integendeel.

 

Nijen laat je het weten als het niet lukt?

 

groetjes GeoVlinder

 

Nijen heeft net Skype weer van de zolder geplukt. Alleen is hij nu zoekende naar zijn headset, als dat gelukt is laat hij het wel even weten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta123 is momenteel niet in staat om op Skype te komen, maar hij zal wel meedenken in de wedstrijd. Hij houd het forum in de gaten en als je iets wilt vragen aan hem kan dat via de PM!

 

Donderdag avond rond 20:00 vergadering op Skype.

 

_______________________________________________

 

De regels worden door ons bepaald, ideeën zijn altijd welkom!

 

Als ik het goed begrepen heb van de rest van de Jury/Organisatie gaan wij zelf niet op zoek naar een lijst van caches. Maar kunnen jullie (de GC.nl forum gebruikers) caches voorstellen. Deze zullen dan door ons worden bekeken.

 

Uitgebreide info volgt.

bewerkt door Nijen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahum, even een berichtje van de moderator.

Mogen dit soort interne afspraakjes en berichtjes via PB dan? :lol1:

Het gaat soms een beetje op een chat-sessie lijken en dat is niet voor iedereen erg interessant.

 

Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahum, even een berichtje van de moderator.

Mogen dit soort interne afspraakjes en berichtjes via PB dan? :lol1:

Het gaat soms een beetje op een chat-sessie lijken en dat is niet voor iedereen erg interessant.

 

Bedankt

 

Het enige wat misschien niet interessant is voor de forum gebruikers, is de vergadering van donderdag. De rest is juist om de forum gebruikers te informeren.

 

En zou de naam van het topic veranderd kunnen worden in: Listingwedstrijd ''Mooiste Cachepagina 2000-Heden'' ?

 

Ziet er wat mooier uit. ;)

 

Edit: misschien is het handig als berichtje #13 als eerste (op nummer #1) komt te staan. Daar staat duidelijk in wat er gaat gebeuren en wie dit allemaal organiseert ;)

bewerkt door Nijen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De naam van het topic kan veranderd.

Het forum sorteert de berichten op tijd, dus ik kan bericht 13 niet zomaar op 1 zetten.Ik zal even kijken of ik een verwijzing kan neerzetten.

 

Edit: Verwijzing naar de stand van zaken in postje #13 in de subtitel.

 

M.b.t. mijn opmerking: Wanneer je goed nadenkt wat er in welk berichtje wordt neergezet en of je zaken kunt bundelen dan blijft het topic wat interessanter om te lezen.

Mensen scrollen echt huishoudelijke mededelingen over vergaderingen van anderen voorbij en zien dan de laatste regels niet meer.

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de organisatie;

 

Jullie hebben zelf vast al veel ideeen hoe jullie de wedstrijd vorm willen geven etc.

Mochten jullie behoefte hebben aan informatie of documenten die wij hebben gebruikt om alle inzendingen te verwerken en te beoordelen bij de Logwedstrijd, horen we dat graag :lol1:

Creativiteit en eigen inbreng is heel erg leuk maar je hoeft niet perse bij alles het wiel opnieuw uit te vinden.

Oftewel; jullie kunnen/mogen er gebruik van maken als er behoefte aan is ;)

 

Groeten van de Logwedstrijd-organisatie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de organisatie;

 

Jullie hebben zelf vast al veel ideeen hoe jullie de wedstrijd vorm willen geven etc.

Mochten jullie behoefte hebben aan informatie of documenten die wij hebben gebruikt om alle inzendingen te verwerken en te beoordelen bij de Logwedstrijd, horen we dat graag :lol1:

Creativiteit en eigen inbreng is heel erg leuk maar je hoeft niet perse bij alles het wiel opnieuw uit te vinden.

Oftewel; jullie kunnen/mogen er gebruik van maken als er behoefte aan is ;)

 

Groeten van de Logwedstrijd-organisatie

Lepman, dank voor het aanbod. We maken er graag gebruik van. Ik stuur je een PB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...