Spring naar bijdragen

Is Er Vraag Naar????


GPS Moggies

Aanbevolen berichten

Natuurlijk kun je alles belachelijk maken, maar je mag niet vergeten, dat wij (Team Tabak) inmiddels al heel wat leeftijdgenoten (55 plussers) tijdens het cachen hebben ontmoet. Geocaching blijkt een immens fijne hobby te zijn voor mensen met veel vrije tijd (vutters, gepensioneerden etc.) die dankzij deze bezigheid een doel hebben om ergens naar toe te gaan. Het mag bekend worden verondersteld, dat deze groep in zijn algemeenheid wellicht niet meer die soepelheid in botten en gewrichten ervaren van 20/30 jaar geleden. Veel caches liggen onder bruggetjes of wat dan ook en in zo'n situatie kan een spiegeltje van toegevoegde waarde zijn. En dat je dan na het vinden van de cache ook nog even kunt controleren of je haar nog wel goed zit (als je dat tenminste nog hebt na je zestigste) dan is dat mooi meegenomen....

 

Wat een ontzettend generaliserend en achterhaald idee over 55 plussers. Had onze regering maar hetzelfde idee, die ziet namelijk zelfs de 65 plussers als vakbekwame, overal toe in staand zijnde burgers. Misschien dat jij als 55 plusser met te veel vrije tijd bent gaan geocachen. Wij, Biertjuh en ik, gebruiken als 55 plusser deze fijne hobby om na een week hard werken er helemaal uit te zijn, vaak samen met een 60 plusser, die zeker niet onderdoet voor menig jongere die liever achter de PC hangt en slecht 500 meter wil lopen naar de dichtsbijzijnde snackbar.

De uitschuifspiegel heeft wél mijn interesse, maar dan omdat ik met mijn 1.54 m niet in iedere wilg kan kijken of daar het kokertje ligt.

Marja :blush:

 

{of topic} Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Er zijn genoeg 55 plussers ( of jonger) die niet in staat zijn om een volledige werkweek, of zelfs helemaal niet meer, op zich te nemen. Dus wie generaliseert ? { onn topic}

 

Ik heb al een paar linkjes verzameld en hoop dat er meer bij komen. Zo'n spiegeltje is voor mijn als 55 - 'ner een uitkomst, omdat ik door een rugoperatie niet meer goed kan bukken.

 

groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

Hoe is jouw ervaring met die site? Ik heb er onlangs wat magneten besteld.

Geen verzendkosten. Hopelijk komen ze volgende week binnen.

 

Ik heb er al twee keer wat besteld en beide keren ging het goed. Het duurt alleen 2 a 3 weken voordat je je bestelling in huis heb.

Ik heb ook mijn spiegeltje van die shop, bijna hetzelfde als die van de tandarts maar dan wat langer en een iets groter spiegeltje.

En de prijs is ook het proeberen waard: $ 3,00 of zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij het eerste kapelletje, dat we weer eens tegenkomen, zullen we (mede namens onze mede-gepensioneerden) een kaarsje voor Team Biertjuh opsteken. Jullie verdienen het!!!

Ik heb in de gaten dat lezen nogal moeilijk voor je is maar misschien dat je mij er even buiten wil laten. Wijntje had het over

Wij, Biertjuh en ik
Ze spreekt dus voor zichzelf en niet namens mij, alhoewel ik het voor 100% met haar eens ben. En ga jij lekker met een ladder op stap dan doen wij fitte 55 plussers het op onze manier.

Vandaag nog een cache op 4 meter hoogte gepakt zonder ladder en even daarna eentje liggend onder een bankje vandaan gepeuterd.

Ruud :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

........En al zou ik willen, dan zal dat nog niet meevallen voor iemand, die aardig wat ouder is dan jullie 60 jarige vriend.....

Dan had u in uw andere post niet moeten spreken van 55 plussers, maar van 65 plussers of misschien wel 70 plussers.

Enne...oudjes....niet bekvechten hoor :) !

Integendeel, ik wou alleen even reageren omdat ik vond dat er generaliserend werd gesproken over 55 plussers.

{of topic} Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Er zijn genoeg 55 plussers ( of jonger) die niet in staat zijn om een volledige werkweek, of zelfs helemaal niet meer, op zich te nemen. Dus wie generaliseert ? { onn topic}

Ik wil zeker niet de mensen aanvallen die vanwege wat voor reden dan ook niet werken. Hetzij eigen keus, hetzij door omstandigheden., daar wil ik niet over oordelen, en is hier ook niet aan de orde.

Als er echter wordt gezegd dat iemand al heel wat leeftijdgenoten is tegengekomen, en daarbij de groep 55 plussers noemt, dan verwacht ik niet dat deze cacher de leeftijd heeft van mijn ouders, die gelukkig fysiek ook nog in een goede conditie zijn en weleens mee zijn geweest met het cachen. En natuurlijk houd je dan rekening met hun leeftijd.

Marja ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke dan ik had dit topic geopend om te kijken of er iemand was die nog iets mist in zijn cache koffer maar dat het een hele rel ging worden was ik eigenlijk niet vanuit gegaan.

Maar goed om op het onderwerp terug te komen ik denk dat het niet onverstandig in om een aparte toic te openen met daarin evt. links naar sites waar ze dus spiegeltjes, rolmaatjes enz verkopen en dan ieder voor zich bepalen of hij het nodig heeft ja of te nee.

Ikzelf koop er gewoon 1tje omdat ik het dan bij heb mocht ik het nodig hebben.

De leeftijd van iemand staat daar verder helemaal los van ikzelf (24) lijkt het me gewoon handig zo'n ding en als je het niet wilt dan koop je het niet.

Ik denk dat ieder die zich zo opwind hier op het forum zijn / haar energie beter in een puzzelcache kan steken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke dan ik had dit topic geopend om te kijken of er iemand was die nog iets mist in zijn cache koffer maar dat het een hele rel ging worden was ik eigenlijk niet vanuit gegaan.

Maar goed om op het onderwerp terug te komen ik denk dat het niet onverstandig in om een aparte toic te openen met daarin evt. links naar sites waar ze dus spiegeltjes, rolmaatjes enz verkopen en dan ieder voor zich bepalen of hij het nodig heeft ja of te nee.

Ikzelf koop er gewoon 1tje omdat ik het dan bij heb mocht ik het nodig hebben.

De leeftijd van iemand staat daar verder helemaal los van ikzelf (24) lijkt het me gewoon handig zo'n ding en als je het niet wilt dan koop je het niet.

Ik denk dat ieder die zich zo opwind hier op het forum zijn / haar energie beter in een puzzelcache kan steken.

 

 

Een deel van deze zaken kun je vinden onder 'hardware' en dan 'hulpmiddelen'. Verder vind je nog wel wat topics met de zoekfunktie met het trefwoord van hetgeen je zoekt.

We zullen bij het opruimen en herindelen van het forum, later dit jaar, even kijken wat er nog bij elkaar kan worden gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke dan ik had dit topic geopend om te kijken of er iemand was die nog iets mist in zijn cache koffer maar dat het een hele rel ging worden was ik eigenlijk niet vanuit gegaan.

Maar goed om op het onderwerp terug te komen ik denk dat het niet onverstandig in om een aparte toic te openen met daarin evt. links naar sites waar ze dus spiegeltjes, rolmaatjes enz verkopen en dan ieder voor zich bepalen of hij het nodig heeft ja of te nee.

Ikzelf koop er gewoon 1tje omdat ik het dan bij heb mocht ik het nodig hebben.

De leeftijd van iemand staat daar verder helemaal los van ikzelf (24) lijkt het me gewoon handig zo'n ding en als je het niet wilt dan koop je het niet.

Ik denk dat ieder die zich zo opwind hier op het forum zijn / haar energie beter in een puzzelcache kan steken.

NEEE !!! Laat die puzzelcaches nou eens. Niet maken en niet doen, dan verdwijnen ze vanzelf. :beerchug: [relmodus uit]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NEEE !!! Laat die puzzelcaches nou eens. Niet maken en niet doen, dan verdwijnen ze vanzelf.

Mee eens.

Gelukkig word ik binnenkort aangesloten op B's DB.

Wie ooit puzzelcaches verzonnen heeft moet worden opgesloten in een woordzoeker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NEEE !!! Laat die puzzelcaches nou eens. Niet maken en niet doen, dan verdwijnen ze vanzelf.

Mee eens.

Gelukkig word ik binnenkort aangesloten op B's DB.

Wie ooit puzzelcaches verzonnen heeft moet worden opgesloten in een woordzoeker!

 

Laat me dat nou juist inspireren.... bedankt Lep!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Munitiekistjes bied ik gratis aan.

Ze zijn nu even op maar als ze er weer zijn laat ik het weten.

 

We moeten denk ik als cachers onder elkaar het zo goedkoop mogelijk houden.

Gratis bij voorkeur en anders tegen kostprijs :beerchug:

 

Vraag het eens in Culemborg, daar hebben ze er genoeg, vaak weten ze niet wat ze er mee moeten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enne...oudjes....niet bekvechten hoor :beerchug: !

 

Nee hoor! je hebt gelijk! Maar het is wel handig te weten, dat een spiegel ook heel bruikbaar is om deze jezelf voor te houden.... :P Dan weet je onmiddellijk weer, dat je je verre moet houden van fora.... :P

 

 

Kijk,dat vind ik nu een goede reden om een spiegel(tje) mee te nemen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...