Spring naar bijdragen

Is Er Vraag Naar????


GPS Moggies

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik vroeg mezelf af of er geocachers zijn die nog bepaalde dingen missen tijdens het geocachen.

Ik mis bijvoorbeeld een spiegeltje, nou is het wel zo prettig om er 1 te hebben maar zie die maar eens te vinden (na goed zoeken heb ik er 1 gevonden die nog telescopisch is ook).

Dus is de vraag wie wat mist en of daar misschien een webwinkeltje voor moet komen niet om geld mee te verdienen maar meer om spullen te verkopen die je niet zo snel in winkels aantreft.

 

Wachtend op jullie antwoord,

 

Ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Leuk idee, maar er zijn al diverse winkeltjes en gadgetshops. Die zijn echter wel uit op winst.

En ga eens met google aan de gang en je vindt de wereld aan leuke spullen voor weinig.

Het is lastig om goedkoper dan andere bronnen op internet je product nog aan te bieden, of je moet een leuke partij op de kop tikken.

 

Het nadeel van deze initiatieven is dat je een voorraad moet aanleggen (lees financieel voorschieten).

En maar hopen dat je alles kwijtraakt en het kost erg veel tijd om allerlei mailtjes te beantwoorden, inpakken etc.

Als je maar even duurder wordt dan een ander dan loopt men alweer weg. Zo bied ik al tijden verschillende maten munitiekisten aan (small tot mega) voor weinig en neem zelfs de moeite ze over de post te sturen, maar echt storm loopt het niet.

 

Enne...goedkope spiegeltjes hebben ze toch wel bij de Wibra of Action?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De meeste spullen kunnen met een korte zoekslag gevonden worden op het internet, doe het zelf zaak of ijzerwarenwinkel

idd het spiegletje is een hele goede die je zo bij de ijzerwarenwinkel kan bestellen

(kost wel wat maar krijg je meestal wel merkspul voor)

Mijns inziens is zo'n non profit winkel helemaal niet rendabel (hoop tijd investeren en niets verdienen)

Maar wie ben ik

Elkaar wijzen op waar wat te kopen is een makkelijker optie (ben ik wel voorstander van)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Munitiekistjes bied ik gratis aan.

Ze zijn nu even op maar als ze er weer zijn laat ik het weten.

 

We moeten denk ik als cachers onder elkaar het zo goedkoop mogelijk houden.

Gratis bij voorkeur en anders tegen kostprijs :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms wordt er op Marktplaats nog wel eens wat aangeboden. Een tijdje geleden werd er een oprolbare prikstok aangeboden voor iets van 15 Euro. Dat leek me wel erg handig. Ik heb weliswaar een Nordic walking prikstok, maar zo'n oprolbaar ding past gemakkelijk in een rugzakje. Helaas heb ik de advertentie nooit meer gezien, dus het zal wel om één exemplaar gegaan zijn.

 

En nou zal er wel weer iemand zeggen, dat je ook een tak uit het bos kunt gebruiken og een oude scheerspiegel. Natuurlijk is dat waar, maar ach... sommigen gaan toch ook met een GPS van 550 Euro op pad, terwijl het ook kan met een exemplaar van 130 Euro???

 

Daarom ben ik - net als de oorspronkelijke vraagsteller - geinteresseerd, indien iemand (of een toko) deze artikelen te koop heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Ik vroeg mezelf af of er geocachers zijn die nog bepaalde dingen missen tijdens het geocachen.

Ik mis bijvoorbeeld een spiegeltje, nou is het wel zo prettig om er 1 te hebben maar zie die maar eens te vinden (na goed zoeken heb ik er 1 gevonden die nog telescopisch is ook).

Dus is de vraag wie wat mist en of daar misschien een webwinkeltje voor moet komen niet om geld mee te verdienen maar meer om spullen te verkopen die je niet zo snel in winkels aantreft.

 

Wachtend op jullie antwoord,

 

Ben.

Spiegeltje? Vraag eens aan je tandarts :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Munitiekistjes bied ik gratis aan.

Ze zijn nu even op maar als ze er weer zijn laat ik het weten.

 

We moeten denk ik als cachers onder elkaar het zo goedkoop mogelijk houden.

Gratis bij voorkeur en anders tegen kostprijs :thumbup:

Wanneer is de volgende grote oefening? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...