Spring naar bijdragen

Bronze Earthcache Master Logo In Handtekening


klob

Aanbevolen berichten

Sinds vanavond mag ik me Bronze Earthcache Master noemen :blush: en heb ik de code ontvangen om in mijn profiel te zetten. Dat is gelukt.

 

Maar nu wil ik hem ook nog in mijn handtekening zetten. Gewoon de code copieren en plakken werkt niet.

 

Weet iemand hoe ik dat wel voor elkaar kan krijgen?

 

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Jijzelf blijkbaar want ik zie hem daar staan :blush:

Greetz Bloodwoosj.

 

 

Beste Bloodwoosj,

 

Na verder zoeken en rommelen heb ik ontdekt waar de fout zit. Niet in de code van de Earthxache maar in de code van de Statbar. Maar nu nog naast elkaar dat lukt me nog niet.

 

Hopelijk weet iemand hoe dat moet. Ik heb alles voor mijn gevoel al uitgeprobeerd, spaties er tussen, nieuwe regel. maar ze blijven onder elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebbes :dribble: ,

 

Zoals jullie zien is het me gelukt om ze naast elkaar te krijgen.

 

Draadje kan gesloten worden.

 

Als ik jou was zou ik hem nog veel groter maken ! :blush:

 

En wat stelt het in hemelsnaam voor: een beetje tekst van een bord kopieren, fotootje maken en huppekee.

Nul komma nul inspiratie,creativiteit, originaliteit, uitwerking etc. :)

 

Maar ja, je hebt een logo in je handtekening erbij. Gefeliciteerd hoor.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebbes :) ,

 

Zoals jullie zien is het me gelukt om ze naast elkaar te krijgen.

 

Draadje kan gesloten worden.

 

Als ik jou was zou ik hem nog veel groter maken ! :blush:

 

En wat stelt het in hemelsnaam voor: een beetje tekst van een bord kopieren, fotootje maken en huppekee.

Nul komma nul inspiratie,creativiteit, originaliteit, uitwerking etc. :crybaby:

 

Maar ja, je hebt een logo in je handtekening erbij. Gefeliciteerd hoor.

 

Geopatra.

 

Ach Geopatra, jij hebt 91 (eenennegentig!!) tradi's liggen. Wat is daar nou zo moeilijk aan, wat is daar origineel aan, wat voor een creativiteit zit daar in??

 

Makkelijk hoor; ergens een micro-dingetje neerleggen en 3 regels tekst op het internet neerzetten. :crybaby:

 

Het lijkt erop dat ik telkens jou moet hebben, maar met je soms wat botte reacties vraag je erom. Laat iedereen toch in zijn waarde en kijk ook eens naar jezelf. Dat is het enige wat ik je probeer te zeggen. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebbes :dribble: ,

 

Zoals jullie zien is het me gelukt om ze naast elkaar te krijgen.

 

Draadje kan gesloten worden.

 

Als ik jou was zou ik hem nog veel groter maken ! :blush:

 

En wat stelt het in hemelsnaam voor: een beetje tekst van een bord kopieren, fotootje maken en huppekee.

Nul komma nul inspiratie,creativiteit, originaliteit, uitwerking etc. :)

 

Maar ja, je hebt een logo in je handtekening erbij. Gefeliciteerd hoor.

 

Geopatra.

 

Oei oei oei, wat druipt het respect hier weer vanaf.

Ik snap één ding niet, als het zo verwerpelijk simpel is wat anderenb doen, waarom heeft Redrocks / Geopatra dan zelf ook 9 earthcaches gedaan en 32 locationless caches?

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebbes :dribble: ,

 

Zoals jullie zien is het me gelukt om ze naast elkaar te krijgen.

 

Draadje kan gesloten worden.

 

Als ik jou was zou ik hem nog veel groter maken ! :blush:

 

En wat stelt het in hemelsnaam voor: een beetje tekst van een bord kopieren, fotootje maken en huppekee.

Nul komma nul inspiratie,creativiteit, originaliteit, uitwerking etc. :)

 

Maar ja, je hebt een logo in je handtekening erbij. Gefeliciteerd hoor.

 

Geopatra.

 

Een grotere zeikerd en azijnpisser als jij ontmoet je toch zelden.......

Veel en vaak commentaar maar zelden, of nooit...., constructief.

Tegen alles en iedeer aanschoppen, bijna geen positieve reactie te vinden?

 

Staat het formaat van de 'handtekening' je niet aan?

Geef dan een oplossing aan: (Eventueel downloaden en dan) Verkleinen ????

 

Je eigen handtekening is ook niet conform de regels... toch...

 

En wat betreft 'prestatie'

 

JIJ bent DE topper hoor, veel leggen, tegen Geo D'or aanschoppen maar dan,

met een te 'grote' handtekening tegen andere aanschoppeneb laten weten dat je

zo'n 200 plus hebt......

 

R.E.S.P.E.C.T.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En weer zo voorspelbaar als het maar kan.

Geopatra is nog een van de weinige de onderbouwd hier op het forum zijn mening geeft, ook al is dat soms tegendraads, en direct struikelen er weer meerdere over hem heen.

En die denken juist waarschijnlijk dat zij het woord respect hoog in den vaandel staan maar de woordkeus de gebezigd word getuigt mij juist het tegenovergestelde, namelijk: geen respect tonen tegen andere mensen met een geheel andere mening.

Voor mij is dat een respectloze en verwerpelijke manier van reageren en getuigt van het tegenwoordige afgegleden niveau van onze co-munitie

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Respect

Komt van re-spect; dus nog eens, (beter) kijken naar de ander, waardoor je de kwaliteit van die ander beter waarneemt, en je jezelf wat minder belangrijk maakt ten opzichte van die ander. (creeert bescheidenheid)

Dit topic lijkt een beetje te verzanden in het over en weer proberen te pakken op woorden.

Heeft dat zin? Geen idee, maar ik krijg het gevoel dat het zo niet uitgesproken gaat worden.

Lekker bij je eigen standpunt blijven en de ander is fout.

Andere mening? Ja dat mag. Mag je die ander op zijn afwijkende mening aanspreken? Nee, nou ja... ik wel maar jij niet.

 

Als je zo vol van jezelf bent dat je denkt dat wat jij maakt zaligmakend is, en wat de rest doet is weinig waard is, waar kom je dan uit?

Misschien moet je niet alleen het produkt met elkaar vergelijken maar ook de 'doelgroepen'.

 

Jij zelf kunt wel vinden dat het andere produkt niks waard is maar als het goed verkocht wordt en de doelgroep geniet ervan, wie naai je dan een oor aan met je uitspraken? :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En weer zo voorspelbaar als het maar kan.

Geopatra is nog een van de weinige de onderbouwd hier op het forum zijn mening geeft, ook al is dat soms tegendraads, en direct struikelen er weer meerdere over hem heen.

En die denken juist waarschijnlijk dat zij het woord respect hoog in den vaandel staan maar de woordkeus de gebezigd word getuigt mij juist het tegenovergestelde, namelijk: geen respect tonen tegen andere mensen met een geheel andere mening.

Voor mij is dat een respectloze en verwerpelijke manier van reageren en getuigt van het tegenwoordige afgegleden niveau van onze co-munitie

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Je menig weergeven kan en mag, maar men kan dan wel even opletten op welke wijze dat men dat doet. Kritisch, onderbouwd en op een juiste wijze is bevorderlijk en daar is dan ook niets mis mee. Afbrekend commentaar zal niet veel meer doen dan ergernis oproepen en dat kan niet de bedoeling zijn.

Geef op een correcte wijze je opmerking en help de vraagsteller, geef desnoods een link waar hij het kan vinden, dan gaat alles als van zelf.

Zelf ben ik ook niet altijd een moraal ridder, maar dan tel ik eerst ff tot 10 en dat gaat de rest ook goed.

En gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het bevreemde me alleen maar dat mensen het over respect hebben en zelf beginnen met een non-respectabele manier van communiceren

 

Een grotere zeikerd en azijnpisser als jij ontmoet je toch zelden.......

En als een Kleijn jochie maar vooral wijzen naar wat die ander dan wel niet gedaan zou hebben….

 

Ieder zijn mening, maar ga dan niet pretenderen dat vooral (en juist) die ander respectloos is.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

ow ja en alle motjes slapen denk ik nog normaal zijn ze er als de kippen bij om draatjes te sluiten als er om word gevraagt terwjk er best wel een aardige diskussie kan ontstaan :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben aan de ene kant een beetje huiverig om me in dit soort discussies te mengen, maar ik zou toch op willen merken dat ik het bepaald niet eens ben met de opmerking van Geopartra "En wat stelt het in hemelsnaam voor: een beetje tekst van een bord kopieren, fotootje maken en huppekee.'. Je geeft het wel heel erg het gevoel van 'puntjesjagen' en dat lijkt me onjuist. Voor jou is dat wellicht zo maar dat hoeft het voor een ander bepaald niet te zijn. Je kan de tekst van een bord kopieren maar je kan 'm ook lezen.

 

Ik heb er zelf nog niet veel gedaan, maar degene die ik gedaan heb vond ik heel interessant, leerzaam. Bijvoorbeeld deze. Een momument dat we nota bene al hadden bezocht bleek opeens een hele nieuwe dimensie te krijgen.

 

Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand het heel leuk vind om earthcaches te doen en ik vind het raar om zijn enthousiasme daarover in een openbaar forum te ridiculiseren. Klob: gefeliciteerd met je titel Bronze Earthcache Master!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebbes :) ,

 

Zoals jullie zien is het me gelukt om ze naast elkaar te krijgen.

 

Draadje kan gesloten worden.

 

Als ik jou was zou ik hem nog veel groter maken ! :blush:

 

En wat stelt het in hemelsnaam voor: een beetje tekst van een bord kopieren, fotootje maken en huppekee.

Nul komma nul inspiratie,creativiteit, originaliteit, uitwerking etc. :crybaby:

 

Maar ja, je hebt een logo in je handtekening erbij. Gefeliciteerd hoor.

 

Geopatra.

 

Ach Geopatra, jij hebt 91 (eenennegentig!!) tradi's liggen. Wat is daar nou zo moeilijk aan, wat is daar origineel aan, wat voor een creativiteit zit daar in??

 

Makkelijk hoor; ergens een micro-dingetje neerleggen en 3 regels tekst op het internet neerzetten. :crybaby:

 

Het lijkt erop dat ik telkens jou moet hebben, maar met je soms wat botte reacties vraag je erom. Laat iedereen toch in zijn waarde en kijk ook eens naar jezelf. Dat is het enige wat ik je probeer te zeggen. :dribble:

 

Beste Mar + Mar,

je hebt je huiswerk half gedaan!

Of ik inderdaad 91 tradies heb gepubliceerd: ik zou het niet weten. Zitten die van RedRocks erbij? Ik schat dat 1/3 van dat aantal gearchiveerd is overigens.

 

Waar het om gaat: een waanzinnig groot logo in de handtekening, waar men schijnbaar trots op is, maar wat voor enorme prestatie werd er verricht om dit logo te verkrijgen?

Maak er een bescheiden logootje van dan.

 

Aangezien van iedere earthlokatie een echte geocachelocatie te maken is met een echt cachedoosje en een inhoudelijk verhaal zou ik zeggen: doe dat dan en verpak het nog een beetje leuk, origineel en/of creatief .

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...