Spring naar bijdragen

Bronze Earthcache Master Logo In Handtekening


klob

Aanbevolen berichten

Het feit dat je er in meerdere landen gelegd moet hebben bijv. Een cache (ook een earthcache) kan je zien als een locatie die een <i>kenner</i> van een gebied maakt om de bezoekers iets te laten zien. De goeden natuurlijk uitsluitend kan ik me niet voorstellen dat er zoveel mensen zijn die in meerdere landen plekken zo goed kennen dat ze dat waar kunnen maken.

 

Platinum Earthcache Master

Visit and log twenty (20) or more Earthcaches in five (5) or more states/countries and have developed three (3) or more Earthcaches.

 

Ik kan me vergissen, maar als ik bovenstaande vereiste voor een platina master zo lees kan ik daar niet uit concluderen dat je ook in drie verschillende landen een EC moet hebben gemaakt. Volgens mij worden de woorden "in countries" gebruikt icm de logvoorwaarde. Zoals ik het lees mag je je eigen EC's allemaal in een en zelfde land ontwikkelen.

 

Ik vermoed dat veel mensen buitenlandse EC's maken omdat ze de zin verkeerd hebben begrepen. Het zal daarnaast vast ook meespelen dat men het leuk vindt op deze manier toch een soort 'vakantie-cache' te kunnen maken :thumbdown:

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast Peter R. het Vriest

Is een vakantie-cache anders dan een vakantie-liefde?

Een vakantieliefde is meestal kortstondig en een nieuwe cache moet minimaal 3 maanden blijven liggen.

Of geldt dat niet voor een Earthcache?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is een vakantie-cache anders dan een vakantie-liefde?

Een vakantieliefde is meestal kortstondig en een nieuwe cache moet minimaal 3 maanden blijven liggen.

Of geldt dat niet voor een Earthcache?

 

Tegenwoordig mag je geen fysieke cache ver van je huis meer maken omdat er dan geen onderhoud gegarandeerd is. Of je moet kunnen aangeven er regelmatig terug te keren, of een onderhoudsafspraak te hebben gemaakt met een lokale cacher.

Voor een earthcache maakt de afstand tot je voordeur niets uit. De earthcache blijft dan in veel gevallen vast net zo lang bestaan als het informatiebord zelf

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo wat een reacties. Dat is nooit mijn bedoeling geweest.

 

Ik was alleen maar trots op het feit dat ik drie earthcaches gevonden had in twee verschillende landen. Daarvoor heb ik me op de website van Earthcache aangemeld omdat je daardoor een logo kon krijgen. Dat leek me leuk en dat wilde ik hier wel laten zien als ik op het forum actief zou zijn.

 

De grootte van het logo is afkomstig van de Eartcache website zelf. Bij het plaatsen van het logo in mijn handtekening heb ik er niet aangedacht om de forumregels na te kijken. Stom natuurlijk van me. Maar ja al deze reacties had ik niet verwacht. En ik kreeg het vriendelijk verzoek van de moderator om mijn handtekening aan te passen.

 

Nu nadat ik weer op het forum ben en zie de hoeveelheid reacties en wat voor reacties en heb ik er maar weer af gehaald en weet ik niet of hem nog eens terug zet.

 

Het verbaast me toch wel een beetje, ik wilde alleen maar laten zien dat ik een Earthcache master logootje omvangen had.

 

Kunnen jullie niet beter gaan cachen dan zo los te komen? Ik ga in ieder geval wel weer lekker puzzelen en zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo wat een reacties. Dat is nooit mijn bedoeling geweest.

 

Ik was alleen maar trots op het feit dat ik drie earthcaches gevonden had in twee verschillende landen. Daarvoor heb ik me op de website van Earthcache aangemeld omdat je daardoor een logo kon krijgen. Dat leek me leuk en dat wilde ik hier wel laten zien als ik op het forum actief zou zijn.

 

De grootte van het logo is afkomstig van de Eartcache website zelf. Bij het plaatsen van het logo in mijn handtekening heb ik er niet aangedacht om de forumregels na te kijken. Stom natuurlijk van me. Maar ja al deze reacties had ik niet verwacht. En ik kreeg het vriendelijk verzoek van de moderator om mijn handtekening aan te passen.

 

Nu nadat ik weer op het forum ben en zie de hoeveelheid reacties en wat voor reacties en heb ik er maar weer af gehaald en weet ik niet of hem nog eens terug zet.

 

Het verbaast me toch wel een beetje, ik wilde alleen maar laten zien dat ik een Earthcache master logootje omvangen had.

 

Kunnen jullie niet beter gaan cachen dan zo los te komen? Ik ga in ieder geval wel weer lekker puzzelen en zoeken.

Heeee,

Als ik jou was, en je wilt gewoon dat logo in je handtekening opnemen moet je dat gewoon doen joh! Laat je niet gek maken door reacties van anderen.

Gewoon even het formaat aanpassen en terugplaatsen. Ik kan mij voorstellen dat je er zelf trots op bent. Je hebt het eerlijk verdient en het gaat er om wat je er zelf van vind. Het enige wat niet klopte was het formaat maar dat had je zelf niet in de gaten. Daar ben je netjes door een moderator op gewezen, en ook ik heb in mijn post aangegeven wat de regels voor het plaatsen van een handtekening zijn. Echter wel met het doel dat je daarmee je handtekening kon aanpassen en lekker laten staan.

Ik vind het jammer dat door het afkraken van anderen je plezier naar zijn grootje is geholpen, erg spijtig en niet respectvol.

 

grtzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat hier voldoende duidelijk is dat je heel veel verschillende cachers hebt. Het lijkt voor de buitenwereld of we hier allemaal dezelfde hobby hebben maar nee.

De één is puntenjager, de ander doet alleen multi's, de volgende houdt van tradi's maar dan in een mooi stukje natuur, de vierde houdt van snelle tradi's, liefst langs de autosnelweg, de volgende bezoekt vooral de events, iemand is icon-hunter, een ander doet alleen kindercaches en weer iemand anders verzamelt earthcaches ;-) Ik neem aan dat jullie nog moeiteloos 10 anderen erbij kunnen verzinnen en iig zijn er nog mensen die het niks uitmaakt en gewoon alles meenemen.

 

Als jij trots bent op je earthcachelogo dan plaats je hem (alleen idd een beetje kleiner), de een is trots dat hij een Puzzelkampioen is, de volgende vond alle Nano en Mega caches, een ander is weer 'geschikt' etc etc. Laten we gewoon iedereen in zijn/haar waarde laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat hier voldoende duidelijk is dat je heel veel verschillende cachers hebt. Het lijkt voor de buitenwereld of we hier allemaal dezelfde hobby hebben maar nee.

De één is puntenjager, de ander doet alleen multi's, de volgende houdt van tradi's maar dan in een mooi stukje natuur, de vierde houdt van snelle tradi's, liefst langs de autosnelweg, de volgende bezoekt vooral de events, iemand is icon-hunter, een ander doet alleen kindercaches en weer iemand anders verzamelt earthcaches ;-) Ik neem aan dat jullie nog moeiteloos 10 anderen erbij kunnen verzinnen en iig zijn er nog mensen die het niks uitmaakt en gewoon alles meenemen.

 

Als jij trots bent op je earthcachelogo dan plaats je hem (alleen idd een beetje kleiner), de een is trots dat hij een Puzzelkampioen is, de volgende vond alle Nano en Mega caches, een ander is weer 'geschikt' etc etc. Laten we gewoon iedereen in zijn/haar waarde laten.

 

Mooi gesproken, amen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...