Spring naar bijdragen

Gevonden In Een Cache


jolimama

Aanbevolen berichten

Vanavond nog even gaan cachen met de kinderen mijn zoontje dacht een snoepje te vinden gelukkig het was een gummetje in een gebruikt snoeppapiertje vlak daarna vind mijn dochtertje een pilletje er in.

Mam wat is dit is dit snoep, gelukkig vraagt ze het nog want ze weten in de caches mag je geen snoep stoppen vanwegen de dieren.

Het pilletje en het snoeppapiertje mee genomen.

Het pilletje is priorin dat blijkt een best wel kostbaar pilletje te zijn dat je slikt tegen kaal worden.

Wie doet zo iets?

Als het een grapje is ik kan het niet zien.

Volgens mij ben je ..... als je zo iets doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het zal in de logs niet terug te vinden zijn wie het gedaan heeft, ben ik bang???

Sommigen zitten vreemd in elkaar..... :thumbup:

Ik vind het zeker vreemd dat er een pilletje in een cache is aangetroffen. Maar ik begrijp niet dat iedereen meteen van het slechtste uitgaat. Natuurlijk kan dit zo zijn. Maar het kan toch ook echt per ongeluk gebeuren. Zo woonde ik een jaar of 5 geleden nog in een studentenhuis. Daar vond ik in de deuropening van mijn kamer op een bepaald moment een pilletje tegen stemmingswisselingen. Ik wal al bang dat m'n vriendin dit gebruikte en dat ik dat dus niet wist....

 

Bleek achteraf van een huisgenoot te zijn... (Ik begrijp echt niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen, maar goed, kan dus bij de cache ook per ongeluk zijn... al sluit ik verkeerde bedoelingen ook niet uit)

 

On topic: ik ben een keer vuurwerk tegen gekomen in een cache. Waren maar sterretje, maar lijkt me niet de bedoeling, natte sterretje kunnen voor kinderen ook gevaarlijk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg maar gerust gestoord als dat expres gebeurt.

 

Even mezelf aanhalen.

Hmm staat toch echt: "als het expres gebeurt".

 

twijfelde even.

Er zit idd een beetje twijfel in je bericht! :)

 

Maar bedoelde ook niet specifiek jouw post...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb tot twee keer toe messen en dartspijlen gevonden in een cache. Ook niet echt de bedoeling lijkt me.

 

Tja, mijn zoon van 9 is zelden zo opgetogen geweest over een goodie als toen hij dat mooie leger zakmes vond... En ook dart pijlen vinden wij leuker dan mc Donalds troep... Smaken verschillen dus maar dat er geen medicijnen in een cache horen dat lijkt of duidelijk! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn al tegengekomen: messen, snoepgoed, koekjes, blikje bier en ook sterretjes. Al deze dingen hebben wij eruit gehaald en thuis weggegooid (behalve de messen, die hebben we nu als geocache tool bij ons)

bewerkt door Mon-Roe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn al tegengekomen: messen, snoepgoed, koekjes, blikje bier en ook sterretjes. Al deze dingen hebben wij eruit gehaald en thuis weggegooid (behalve de messen, die hebben we nu als geocache tool bij ons)

 

Bier weggegooid? Zonde! Ik ben al jaren op zoek naar een cache waar een blikje bier in zit. Welke was dat??? :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn al tegengekomen: messen, snoepgoed, koekjes, blikje bier en ook sterretjes. Al deze dingen hebben wij eruit gehaald en thuis weggegooid (behalve de messen, die hebben we nu als geocache tool bij ons)

 

Bier weggegooid? Zonde! Ik ben al jaren op zoek naar een cache waar een blikje bier in zit. Welke was dat??? :dribble:

 

 

:beerchug:Klik Hier Voor Vier Flesjes Bier -----------> Als ze er nog in zitten :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn al tegengekomen: messen, snoepgoed, koekjes, blikje bier en ook sterretjes. Al deze dingen hebben wij eruit gehaald en thuis weggegooid (behalve de messen, die hebben we nu als geocache tool bij ons)

 

Bier weggegooid? Zonde! Ik ben al jaren op zoek naar een cache waar een blikje bier in zit. Welke was dat??? :dribble:

 

 

:beerchug:Klik Hier Voor Vier Flesjes Bier -----------> Als ze er nog in zitten :beerchug:

Nou breekt mijn klomp :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...