Twin Peaks Geplaatst 26 maart 2009 Auteur Geplaatst 26 maart 2009 Bij wijze van test heb ik de Oliva's klikbaar gemaakt. Wil iemand even testen wat er gebeurt bij aanklikken?
zeebanket Geplaatst 26 maart 2009 Geplaatst 26 maart 2009 Bij een klik op de Oliva's wordt ik welkom geheten in mijn postkantoor en kan ik een berichtje sturen naar de Oliva's.
Twin Peaks Geplaatst 26 maart 2009 Auteur Geplaatst 26 maart 2009 (bewerkt) Bij een klik op de Oliva's wordt ik welkom geheten in mijn postkantoor en kan ik een berichtje sturen naar de Oliva's. Bedankt, dat werkt dus prima. Inmiddels Zitawalk ook op deze wijze toegevoegd, waarvoor dank! de rest volgt, maar nu even niet..... (mijn baas wordt ongeduldig) 26 maart 2009 bewerkt door Twin Peaks
Ringeling Geplaatst 26 maart 2009 Geplaatst 26 maart 2009 (bewerkt) Ik ben beschikbaar voor de regio Tilburg, tot Breda - Waalwijk - Den Bosch - Eindhoven en alles daaronder tot de grens met Vlaanderen. Mijn proefloopgebied (ongeveer) 26 maart 2009 bewerkt door Ringeling
Twin Peaks Geplaatst 26 maart 2009 Auteur Geplaatst 26 maart 2009 Misschien een idee om de gebieden op een kaart aan te geven en de proefloper in het gebied melden.Dan kun je ook snel zien welke gebieden nog proeflopers nodig hebben, of waar je er meerdere hebt. Prima idee Ivo-tje. Wellicht maakt dat dingen overzichtelijk en wellicht als de nieuwe site klaar is.........kan er een link naar die kaart worden gemaakt op de pagina. Heb net het voorbeeld bekeken wat je me gestuurd hebt. Met die kleurtjes enzo, ziet er goed uit. Wellicht per loper een pin plaatsen met de gegevens Voor dit moment houden we het even bij dit overzicht, tot de kaart wat verder eehhh...doorontwikkeld is, maar het idee houd ik zeker vast. Laat de ideeen maar komen
Lighthouse777 Geplaatst 26 maart 2009 Geplaatst 26 maart 2009 Ik wil wel proeflopen in de Noordoostpolder en omgeving (Steenwijk / Kampen / Lelystad) Het lijkt me wel leuk om het eventueel met iemand anders te doen, maar is beslist geen vereiste. Zet me maar op de lijst, ik kan er immers ook van leren als ik ooit zelf een cache wil gaan leggen. Lighthouse777
De Wijngemachtigde Geplaatst 26 maart 2009 Geplaatst 26 maart 2009 Zet mij maar op de lijst voor Haarlem e.o.: Heemstede, Zandvoort, Bloemendaal, Bennebroek.
Geppie Geplaatst 26 maart 2009 Geplaatst 26 maart 2009 mcmal, keske27, team aragorn, geppie en Ivo-tje bedankt @geppie: is dat heel N-Brabant? of een bepaalde regio? Het gedeelte Noord Brabant Noord zo vanaf Den Bosch- Eindhoven en Helmond tot aan Grave beneden de sluis
Sannekje Geplaatst 26 maart 2009 Geplaatst 26 maart 2009 (bewerkt) Team Sannekje: wij willen wel proeflopen in de driehoek Weesp, Soest en Maarssen wij hebben: * (nog) geen eigen caches * twee honden die altijd meegaan * veel plezier in cachen 26 maart 2009 bewerkt door Sannekje
Team WilP Geplaatst 26 maart 2009 Geplaatst 26 maart 2009 Graag de toevoeging bij Team WilP dat het gaat om de Meierij van 's-Hertogenbosch en directe omgeving.
Twin Peaks Geplaatst 26 maart 2009 Auteur Geplaatst 26 maart 2009 (bewerkt) Graag de toevoeging bij Team WilP dat het gaat om de Meierij van 's-Hertogenbosch en directe omgeving. 26 maart 2009 bewerkt door Twin Peaks
de zonderlingetjes Geplaatst 29 mei 2009 Geplaatst 29 mei 2009 Je kunt ons wel noteren voor de regio Den Helder en Texel, vanaf Den Helder tot aan Den oever en dan naar beneden tot aan de lijn Heemskerk/Edam.
peterseli Geplaatst 29 mei 2009 Geplaatst 29 mei 2009 Wij helpen graag een cachend handje in regio Goeree Overflakkee (Zuid Holland) Schouwen Duiveland en Tholen (Zeeland). met vriendelijke groeten, peterseli
GerardM86 Geplaatst 2 september 2009 Geplaatst 2 september 2009 Voeg mij maar toe voor de driehoek Zwolle - Amersfoort - Apeldoorn ongeveer Flevoland (met name kant van Gelderland) is ook wel mogelijk.
Aanbevolen berichten