Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Bij wijze van test heb ik de Oliva's klikbaar gemaakt.

Wil iemand even testen wat er gebeurt bij aanklikken?

Geplaatst (bewerkt)
Bij een klik op de Oliva's wordt ik welkom geheten in mijn postkantoor en kan ik een berichtje sturen naar de Oliva's.

Bedankt, :thumbup: dat werkt dus prima.

Inmiddels Zitawalk ook op deze wijze toegevoegd, waarvoor dank! :thumbup:

de rest volgt, maar nu even niet..... (mijn baas wordt ongeduldig)

bewerkt door Twin Peaks
Geplaatst
Misschien een idee om de gebieden op een kaart aan te geven en de proefloper in het gebied melden.

Dan kun je ook snel zien welke gebieden nog proeflopers nodig hebben, of waar je er meerdere hebt. :thumbup:

Prima idee Ivo-tje.

Wellicht maakt dat dingen overzichtelijk en wellicht als de nieuwe site klaar is.........kan er een link naar die kaart worden gemaakt op de pagina.

Heb net het voorbeeld bekeken wat je me gestuurd hebt. Met die kleurtjes enzo, ziet er goed uit. Wellicht per loper een pin plaatsen met de gegevens

Voor dit moment houden we het even bij dit overzicht, tot de kaart wat verder eehhh...doorontwikkeld is, maar het idee houd ik zeker vast.

Laat de ideeen maar komen :thumbup:

Geplaatst

Ik wil wel proeflopen in de Noordoostpolder en omgeving (Steenwijk / Kampen / Lelystad)

Het lijkt me wel leuk om het eventueel met iemand anders te doen, maar is beslist geen vereiste.

Zet me maar op de lijst, ik kan er immers ook van leren als ik ooit zelf een cache wil gaan leggen.

Lighthouse777

Geplaatst
mcmal, keske27, team aragorn, geppie en Ivo-tje bedankt :thumbup:

@geppie: is dat heel N-Brabant? of een bepaalde regio?

Het gedeelte Noord Brabant Noord zo vanaf Den Bosch- Eindhoven en Helmond tot aan Grave beneden de sluis

Geplaatst (bewerkt)

Team Sannekje: wij willen wel proeflopen in de driehoek Weesp, Soest en Maarssen

wij hebben:

* (nog) geen eigen caches

* twee honden die altijd meegaan

* veel plezier in cachen

bewerkt door Sannekje
Geplaatst

Graag de toevoeging bij Team WilP dat het gaat om de Meierij van 's-Hertogenbosch en directe omgeving.

Geplaatst (bewerkt)
Graag de toevoeging bij Team WilP dat het gaat om de Meierij van 's-Hertogenbosch en directe omgeving.

;)

bewerkt door Twin Peaks
  • 2 months later...
Geplaatst

Je kunt ons wel noteren voor de regio Den Helder en Texel, vanaf Den Helder tot aan Den oever en dan naar beneden tot aan de lijn Heemskerk/Edam.

:thumbup:

Geplaatst

Wij helpen graag een cachend handje in regio Goeree Overflakkee (Zuid Holland) Schouwen Duiveland en Tholen (Zeeland).

met vriendelijke groeten, peterseli

• 3 months later...
Geplaatst

Voeg mij maar toe voor de driehoek Zwolle - Amersfoort - Apeldoorn ongeveer

Flevoland (met name kant van Gelderland) is ook wel mogelijk.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...