Sivota Geplaatst 22 maart 2009 Share Geplaatst 22 maart 2009 Hierover ook een draadje op het Groundspeakforum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiraon Geplaatst 23 maart 2009 Share Geplaatst 23 maart 2009 Hij doet het weer! Zomaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elisa1955 Geplaatst 24 maart 2009 Share Geplaatst 24 maart 2009 (bewerkt) Sinds vandaag krijg ik geen caches meer te zien in google earth. Help!! ..................bij mij doet hij het ook niet meer Ik heb versie 5.0 24 maart 2009 bewerkt door elisa1955 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amyenemiel Geplaatst 24 maart 2009 Share Geplaatst 24 maart 2009 Hier doet ie het weer. Voorheen alleen gele pinnetjes, nu zijn de caches zichtbaar met het originele picto! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 24 maart 2009 Share Geplaatst 24 maart 2009 Hier werkt het, maar met gele pinnetjes. Pas als je muis er overheen gaat wordt het een cache-icoontje. Zoals het tot een paar dagen geleden werkte zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 24 maart 2009 Share Geplaatst 24 maart 2009 Bij mij is het al een tijdje zo dat er eerst gele pinnetjes verschijnen en als een minuutje (of 2) wacht veranderen ze in picto's. Zoom je weer in of uit, krijg ik eerst weer gele pinnetjes. Gek wordt je ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Steentjes Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 Ik had hetzelfde probleem. Wel gele pinnen maar geen cache icoontjes. Opnieuw de KML gedownload via de geocaching.com en de icoontjes zijn weer zichtbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 13 april 2009 Share Geplaatst 13 april 2009 Als we nu voortaan in iedere boom waar in de buurt een cache ligt een geel pinnetje prikken is het probleem toch ook opgelost? Ger@ld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Ik had hetzelfde probleem. Wel gele pinnen maar geen cache icoontjes. Opnieuw de KML gedownload via de geocaching.com en de icoontjes zijn weer zichtbaar Hé, goeie tip. Nu werkt het bij mij ook weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijen Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Heb ik ook wel vaker last van, soms is het na een uurtje weer goed, of na een paar dagen. Je kan er geloof ik vrij weinig aan doen. Ook als je het opnieuw download werkt het niet altijd. Gewoon afwachten en geduld hebben is denk ik de enige oplossing op het moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wijngemachtigde Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik heb volgens mij een hele domme vraag: maar hoe werkt dit? Ik heb wel GE op mijn computer geinstalleerd, maar hoe krijg ik daarin geocacheposities te zien? Waar en wat moet ik aanvinken? Moet ik iets downloaden? Meestal pak ik het coordinaat en zoek dat op in GE en zie dan ongeveer waar ik heen moet, maar waar jullie het over hebben? Geen idee. Kan iemand mij even updaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zeebanket Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ga naar mijn cache pagina. Kijk bij Google Mapping Features Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wijngemachtigde Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Zoals zo vaak reageer ik weer te snel op dit forum. Na een beetje pielen en lezen heb ik het gevonden. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden