Spring naar bijdragen

Not Found


masterchef

Aanbevolen berichten

Hej Hallo,

 

Wat is voor jullie de defenitie van een not found??

 

Voor mij is het dat je op de coords die je gevonden hebt gaat zoeken

en als je daar niets gevonden hebt is het een not found.

 

Maar hoe denken jullie daar over??

 

Masterchef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zou daar aan toe willen voegen dat bij een mysterie en bij een multi voor mij een not found inhoudt dat ik dan wel vrij zeker ervan moet zijn dat ik op de juiste plek gezocht heb.

Heb ik gezocht op een plek waarvan ik zelf onzeker ben of dat de juiste was, is het voor mij geen not found, net zo min dan wanneer ik de juiste plek denk te hebben en ik niet heb kunnen zoeken (bv door muggels, of doordat het donker wordt en ik geen zaklamp bij me heb).

Ben overigens benieuwd wat Anton Ego hiervan vindt :blink:

Greetz, Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Heb ik gezocht op een plek waarvan ik zelf onzeker ben of dat de juiste was, is het voor mij geen not found, ...

 

 

Waarom heb je er gezocht als je dacht dat er niks lag? :blink:

 

Dacht ie dat dan?

 

Wij loggen een not found als we zijn wezen cachen en hem niet hebben gevonden om welke reden dan ook. We zetten wel in de log de reden vd not found, wel zo handig voor andere cachers om te weten dat het meestal niet aan de cache ligt, maar aan ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een not found kan je niet loggen :crybaby:

maar ik moet toegeven dat ik het ook wel eens heb gedaan.

maar dan maak ik wel een foto op de plek waar eigelijk de found zou moeten liggen zie:not found

 

verder zijn er weinig of geen caches meer die ik als not found wel heb gelogd.

kom er gewoon een keer voor terug behalve deze dan : the first last and only to log this cache :thumbup:

bewerkt door dutchgoldwing
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had afgelopen zondag een not found gelogd. De cache had ik eigenlijk gevonden, en ik zag hem zelfs zitten.

Maar ik durfde hem door de vele dreuzels niet te pakken.

 

Vandaag heb ik alsnog een :thumbup: op de cachepagina kunnen plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag mijn eerste not found gelogd.

Ik had een multicache waar ik uiteindelijk bleek te zoeken op de verkeerde plaats door een foutje in de antwoorden/rekenen.

Hoop hem morgen alsnog als found te kunnen gaan loggen.

 

Ik heb de juiste plek (denk ik) maar het was al te donker toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer ik een cache door tijdgebrek niet in een keer kan lopen dan is hij niet not found ik ben immers nog niet op de eindplek (waar ik vermoed dat deze is geweest) geweest. De volgende keer ga ik dan weer verder van waar ik gebleven was. Ik log deze dan nog niet. Als bij een cache (vooral multi) te veel not founds staan terwijl de rede is niet af kunnen maken geeft dat een vertekend beeld, een not found is in mijn ogen dat het niet gelukt is hem te vinden, reden te moeilijk of geript o.i.d.

Not found is als ik hem niet kon vinden.

Afgelopen zondag een cache eerst not found gelochd en later naar found gedaan. Ik had de cache gevonden alleen hij was uit zijn bevestiging geript.

Ja wat doe je dan hij is gevonden alleen er was geen logrol meer aanwezig.

Ik heb de plaatser op de hoogte gebracht en hij stelde mij voor hem wel als found te plaatsen, met mezelf in beraad gegaan en ja ik had hem echt gevonden alleen niet kunnen loggen. Mocht ik ooit weer in de buurt komen dan plaats ik nog wel even mijn naam in het logboek en maak dan een notitie op de site.

 

Linda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...