WBKWADRAAT Geplaatst 13 februari 2009 Geplaatst 13 februari 2009 Nadat ik op de send to gps knop heb gedrukt komt hij met de volgende melding. Can't get it to run? Try installing the latest plugin here. Dat is een linkje en daar heb ik op geklikt. De laatste versie gedownload en getest. Garmin GPS device is detected en communicating properly. Dan hoest hij nog het GPS nummer op. Dus dat is goed. Zijn er anderen die last hebben of hebben gehad van dit probleem? Ik heb overigens wel 2 veranderingen. Er zit nu een 2 GB geheugenkaartje in de GPS(Oregon 300) En ik heb GSAK geinstalleerd. Graag info hierover.
Sivota Geplaatst 14 februari 2009 Geplaatst 14 februari 2009 Dit las ik op het Groundspeak forum. Lijkt voor een leek als ik, waar jij het over hebt.
GrijsBaard Geplaatst 14 februari 2009 Geplaatst 14 februari 2009 Bij mij is het zo dat als ik op "Send to gps" klik, ik de melding krijg dat ik de plugin moet installeren. Na dit enige malen gedaan te hebben krijg ik nog steeds die melding. Sinds kort is het nu zo dat de plugin wel wordt gedownload, ik daarna op de website kom om te controleren of het gelukt is, ik de melding krijg dat de plugin niet gevonden kan worden. Nouja, als tijdelijke oplossing de coördinaten zet ik ze in MapSource en stuur ze van daaruit naar de gps. Niet direct de ideale oplossing, dus ik blijf proberen de plugin te installeren. De aanhouder wint ofzo
benyvonne Geplaatst 14 februari 2009 Geplaatst 14 februari 2009 Bij ons werkt alles normaal, gelukkig
WBKWADRAAT Geplaatst 14 februari 2009 Auteur Geplaatst 14 februari 2009 (bewerkt) Dit las ik op het Groundspeak forum. Lijkt voor een leek als ik, waar jij het over hebt. Dank, Ik heb het draadje gisteren gelezen maar krijg niet echt de vinger er achter of het hetzelfde probleem is als wat ik heb. Wat ik geconstateerd heb dat IE6 in ieder geval genoemd wordt. Aangezien ik op mijn xp-bak IE6 heb en niet overkan naar IE7 zou ik misschien moeten downgraden voor wat betreft de plugin. Ik zal het eens op de nieuwste vreselijk gebruikers vriendelijke laptop met Vista (brrr) proberen. update op vista werkte het dus wel. 28 februari 2009 bewerkt door WBKWADRAAT
Enduruk Geplaatst 14 februari 2009 Geplaatst 14 februari 2009 Ik heb geen probleem. Ook een 'XP bak' maar dan met Foxpro.
Kruimeldief Geplaatst 14 februari 2009 Geplaatst 14 februari 2009 Volgens mij werkt het alleen bij premiummemebrs en Garmin bezitters. Ooit heb ik het gebruikt, maar ik vind het vervelend omdat je het echt per cache moet doen. Dan liever de caches in een keer via GSAK naar de GPSr uppen. Hetzelfde effect, nee, zelfs beter. Je kunt immers zelf bepalen dan wat er wordt geupped en hoe het omschreven is. Een reden dat het nu ff niet werkt kan ook zijn dat een grote update bij gc.com altijd langer duurt dan een paar dagen en de major update is net geweest. In het weekend werkt men daar niet dus.. kan het wel ff duren.
jannman Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 (bewerkt) wie kan mij vertellen wat er fout gaat ik kan al een paar dagen geen caches naar mijn garmin zender als ik naar de side van garmin ga doet de communicator het wel de test pagina vind mijn garmin ook gelijk maar via geocach kan ik geen waypoits meer laden 15 februari 2009 bewerkt door jannman
Ringeling Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 (bewerkt) wie kan mij vertellen wat er fout gaat ik kan al een paar dagen geen caches naar mijn garmin zender als ik naar de side van garmin ga doet de communicator het wel de test pagina vind mijn garmin ook gelijk maar via geocach kan ik geen waypoits meer laden Zojuist even getest met de 60 CSx en geen enkel probleem ervaren. Wp's gaan keurig van de cachepagina naar de GPS. Heb je de nieuwste versie van Garmin Communicator? 2.6.3.0 Met de Garmin Webupdater kun je ook de firmware update houden. Mogelijk is daar een verband mee, of met de USB-plugin. Zie ook: Updates & Downloads 15 februari 2009 bewerkt door Ringeling
tejoos Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 wie kan mij vertellen wat er fout gaat ik kan al een paar dagen geen caches naar mijn garmin zender als ik naar de side van garmin ga doet de communicator het wel de test pagina vind mijn garmin ook gelijk maar via geocach kan ik geen waypoits meer laden Zojuist even getest met de 60 CSx en geen enkel probleem ervaren. Wp's gaan keurig van de cachepagina naar de GPS. Heb je de nieuwste versie van Garmin Communicator? 2.6.3.0 Met de Garmin Webupdater kun je ook de firmware update houden. Mogelijk is daar een verband mee. Zie ook: Updates & Downloads Hier hetzelfde probleem als bij Jannman, maar dan met de ertrex legend htc. Communicator is de meest revente versie en werkt volgens de testpagina van garmin goed. Tejoos
Ringeling Geplaatst 15 februari 2009 Geplaatst 15 februari 2009 (bewerkt) Misschien moet je de USB-plugin updaten; alhoewel deze automatisch in Communicator is opgenomen. Dus het zaakje zou moeten werken met de laatste versie van Communicator. 15 februari 2009 bewerkt door Ringeling
Jeroenvdberg Geplaatst 28 februari 2009 Geplaatst 28 februari 2009 Dit draadje is 2 weken voor het laatst ge-update, maar ik liep vandaag pas tegen het probleem aan. Ik heb Windows XP Professional met IE6 en Firefox. Normaal gesproken gebruik "Send to GPS" met IE, maar ik liep ook tegen het bovenstaande probleem aan. Nieuwste plugin gedownload, maar nog steeds de melding "Can't get it to work... download update here blablabla...". Ik zag een icoontje dat vermeldt dat cookies geblokkkeerd worden, dus ik heb in eerste instantie *.garmin.com toegestaan in de cookies-instellingen, en voor de zekerheid ook maar toegevoegd in Trusted Sites. Maar dat hielp allemaal niet. Ilonka1980 laten inloggen (zij is premium member), maar zonder succes. Toen met Firefox (2.0) geprobeerd, daarop had ik al eens de oude plugin geïnstalleerd. En het werkte meteen! Ik heb nog geen verklaring voor het feit dat het niet met IE werkt, maar ik heb nu in ieder geval een alternatief. Overigens ben ik geen premium member, dus wat Kruimeldief zegt klopt niet. Je hoeft geen premium member te zijn om "Send to GPS" te gebruiken.
Peetee Geplaatst 28 februari 2009 Geplaatst 28 februari 2009 Net even getest met mijn Quest I onder Vista Home Premium, maar geen problemen.
jannman Geplaatst 2 maart 2009 Geplaatst 2 maart 2009 ik weet niet wat er was maar hij doet gewoon weer wat hij moet doen ik kan alles weer op mijn garmin zetten ik had alles van de pc afgehaald en er weer opnieuw op gezet en hij doet het weer dus allen bedankt voor het mee denken en reageren
Ilonka1980 Geplaatst 2 maart 2009 Geplaatst 2 maart 2009 Er loopt nog een draadje over hetzelfde probleem: Send to GPS Wellicht kan iemand de draadjes samenvoegen?
Aanbevolen berichten