Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
:o Even een korte vraag aan een super gebruiker als Kruimel, hoe lang gaat die batterij dan van je mee. Mijn HTC smartphone's batterij is soms verbluffend snel leeg. Moet toch heel regelmatig aan de stroom. bewerkt door langzaam
Geplaatst
Ik dacht dat een reviewer bij gc.nl alleen caches reviewde... :o

Caches worden niet gereviewed bij gc.nl maar bij .com ;)

Geplaatst
Na de uitgebreide review van Kruimel denk ik dat ik nog maar even wacht. :dribble:

Het gekke is wel dat ik, ondanks al de tekortkomingen, echt zo blij als een kind ben met het ding. Het kan zoveel meer als een normale PPC/PDA/Smartphone, al dan niet WM of Symbian.

... Maar als het ding kapot zou gaan dan heb ik zsm een nieuwe.

Wow, de aanvulling spreekt ook boekdelen. Klinkt weer een heel stuk positiever. Gaat ie ook mee naar bed. :thumbdown:

Geplaatst
:thumbdown: Even een korte vraag aan een super gebruiker als Kruimel, hoe lang gaat die batterij dan van je mee. Mijn HTC smartphone's batterij is soms verbluffend snel leeg. Moet toch heel regelmatig aan de stroom.

Ha, was ik nog vergeten in mijn review :)

De batterij gaat met de nieuwe firmware wat langer mee. 3 a 4 uur intensief gebruik en het is gedaan met de iPhone :) Als je de scherm uitzet gaat het natuurlijk veel langer mee, maar dan zie je geen flikker. Ik schakel wel WiFi uit als ik onderweg ben en schakel 3g uit, of zelfs compleet GSM ontvangst, als ik op Wifi zit. Maar.... heb overal aansluitingen voor het opladen van de accu. Of het nu bij de laptop is, naast bed of in de auto.

Daarbij heb ik in Azië bij Brandon een extra accu gekocht die als een hoes volledig om de iPhone past en die laadt de iPhone op totdat de brandon leeg is end an gaat de iPhone met zijn eigen verder. Maar... de Brandon is inmiddels overleden. Dus nu maar weer op zoek naar een wat sterkere extra aanhangend accu. Dat spul in Singapore us super goedkoop, maar van bescheten kwaliteit.

Na de uitgebreide review van Kruimel denk ik dat ik nog maar even wacht. :yes:

Het gekke is wel dat ik, ondanks al de tekortkomingen, echt zo blij als een kind ben met het ding. Het kan zoveel meer als een normale PPC/PDA/Smartphone, al dan niet WM of Symbian.

... Maar als het ding kapot zou gaan dan heb ik zsm een nieuwe.

Wow, de aanvulling spreekt ook boekdelen. Klinkt weer een heel stuk positiever. Gaat ie ook mee naar bed. :dribble:

Yes sir. Ik kijk op dat kleine schermpje maar zo naar een volledige speelfilm, of zoals straks nog even een paar afleveringen van de mentalist. Ik heb volgens mij al 8 of 10 afleveringen van seizoen 1.

Soms betrap ik me er op dat het al weer een uur of 3 in de nacht is en dan moet dat apparaatje maar even rust hebben.

Geplaatst

In april/mei mag ik mij abo verlengen en sta dus voor de keus welk toestel ik zal nemen. Mijn voorkeur gaat uit naar de iPhone maar door het gebrek van de mogelijkheid van tomtom ben ik bang dat ik toch voor htc touch (MDA 4) ga kiezen. Ik woon in een nieuwe stad, een nieuwe omgeving, zelfs nieuwe provincie en ben dus met mijn scootmobiel afhankelijk van tomtom om ergens te komen. Van kruimeldief heb ik begrepen dat het er binnenkort ook niet inzit dat tomtom voor de iPhone gaat uikomen. :thumbdown:

Een goed geocache proggie zoals Trimble's Geocache Navigator or Groundspeak's Geocaching iPhone Application voor de windows based toestellen heb ik helaas ook nog niet kunnen vinden. Nu maar hopen dat iPhone en tomtom snel zullen samenwerken.

Bedankt kruimeldief voor je uitgebreide verslag. Ik hou dit draadje in de gaten.

Geplaatst

Als het geocaching gerelateerd is, kom ik er weer op terug :crybaby:

Als het niet geocaching gerelateerd is mag ik de iPhoners door verwijzen naar pocketinfo.nl :crybaby:

Noormannen hadden raven aan boord die hun op zee de route naar het vaste land wezen..

• 6 months later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Een en ander over de update is te vinden op het Groundspeak forum / Iphone

En dan ook maar even een overzicht van de release notes:

--------------------------------

VERSION 2.3

-Support for the 3Gs compass has been added.

-You can auto-publish a field note to a log.

-The number of trackables in a cache is now visible on the cache list.

-A series of bugs caused some cache's data to be lost, even if it had been saved. These bugs have been fixed.

-The difficulty and terrain ratings for caches are no longer rounded down in some cases.

-Search by Address now works for any type of address. Before, it had issues with non-U.S. addresses.

VERSION 2.2

This is a bug-fixing update to fix the issues user were having with version 2.1 such as:

-Usernames with special characters are now working again.

-The memory management of the app has been improved to help prevent it from being unloaded automatically for running out of memory.

-The crash-on-startup issues that occurred after downloading a lot of pocket queries are fixed.

-The app is no longer slowed down as significantly by downloading many pocket queries.

If you continue to have problems with your install of the app, try a full delete and reinstall from the app store. In most cases, this clears up any issues you might be having.

VERSION 2.1

-Three map types are now available: street, topographic, and satellite.

-For each map type, the source of the maps can be selected (under Settings).

-Custom waypoints can be added to the navigation map, making multi-caching possible.

-Your active pocket queries can be downloaded to your device and accessed while you are offline.

-The user interface has been updated to integrate the new features.

bewerkt door Ringeling
Geplaatst (bewerkt)

Ik heb de 2.3 app net geïnstalleerd en met het ophalen van de pocket queries lijkt hij in ieder geval iets sneller te zijn..

Enig idee of die TomTom app ook werkt zonder die speciale raamhouder (met ingebouwde gps)?

--EDIT--

Volgens de info in de app store is de zogenaamde TomTom kit (raamhouder met gps en oplaadoptie) geen vereiste.

Momenteel gebruik ik Navigon waar ik opzich al erg tevreden over ben. Het enige wat ik hierin mis is het gebruik van coördinaten en flitsinformatie (via 3G?). Misschien TomTom maar eens gaan uitproberen..

bewerkt door DSprenger
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...