Spring naar bijdragen

cache`s van tuitje


tuitje

Aanbevolen berichten

Erg jammer maar ik begrijp de frustratie wel.

Heb genoten van de tuitjes en jammer dat ik ze nog niet allemaal gedaan heb.

Hopelijk komen er in de toekomst weer tuitjes online.

In deze regio weet een ieder als je zegt "het was echt een tuitje "wat er bedoeld werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heel erg jammer dat het zo loopt. Ook wij hebben meermalen mogen genieten van de mooie Tuitje verstopmethodes in de Lopikerwaard. We hebben erg veel waardering voor zijn inspanningen en vindingrijkheid.

 

Toch is het wel begrijpelijk, ook van ons zijn in korte tijd twee caches geript waarbij bij een een flinke en lompe vernieling aan de constructie is gepleegd. We waren daar kwaad over en ook teleurgesteld dat, zoals Tuitje ook al zegt, zo weinig respect voor andermans (of eigen?) hobby kan worden opgebracht.

 

We hopen dat toch nog veel mensen de komende weken Tuitjes caches bezoeken en er veel plezier aan beleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is inderdaad heel jammer, ook wij hebben maar een paar van tuitje gedaan, en altijd veel plezier aan beleefd..

 

Worden deze nog ter adoptie aangeboden?

 

DAn zijn het toch geen tuitjes meer :crybaby: Ik denk dat er wel weer nieuwe creaties gaan komen maar het is zoiets als NU EVEN NIET...... het wordt vanzelf wel weer cup a soup tijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Helaas zijn de afgelopen weken diverse cache`s van mij verdwenen, beschadigd,of in het water gegooit of met geweld geprobeert te openen of onderdelen van multy`s beschadigd.

Helaas gebeurt dit dus ook door onze mede cachers.

In mijn ogen is er dus gèèn respekt voor creaties gemaakt door andere cachers.

Stel je voor een not fount of een belletje naar de legger voor info.

Nee kosten wat kost info vergaren ook al maak je iets stuk.

Vanaf nu 5-1-2009 tot 5-2-2009 zijn mijn cache`s te loggen daarna gaan mijn cache`s naar het argief .

Dus wil je mijn cache`s nog bezoeken suc6 en veel plezier.

 

:thumbdown:

 

Hier herken ik ook iets in terug,

Mijn cache lag ergens op een openplekje in de bosjes,

Ik had een goede tip zodat het niet moelijk kon zijn.

Natuurlijk leest niet iedereen te tip.

 

2 weken terug heb ik me cache maar weg gehaald.

alle bosjes zijn vertrapt en weg getrokken/geschopt.

Me cache verstop ik maar 2m verder opeeen openplek.

 

Ik heb me cache maar weg gehaald want ik zag hem zelf namelijk al van 12 meter afstand.

dus de cache kon makelijk geript worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Tuitje,

 

Wat jammer dat je de caches weg moet halen. We hebben je caches altijd erg gewaardeerd op de manier zoals je ze verstopte.

We hebben veel lol gehad in het zoeken naar je caches en vinden het erg jammer dat het zo gegaan is.

 

Bij weinig caches kun je de eigenaar herkennen maar bij diie van jou was het zoeken op z'n Tuitjes en dan pas kon je hem vinden...

Ik moest er nog 4 maar die gaan we niet meer halen in deze korte tijd.

 

We wensen je veel succes en plezier met het cachen zelf en hopen dat je ooit weer van deze mooie en leuke caches zal gaan plaatsen.

 

Bedankt!!!

 

Groet Team Stuurtie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EEn tuitje is bij ons in het gezin een begrip geworden. Na de mzle(2x) de vriendelijke man zelf ontmoet te hebben vaak afgevraagd waar hij de "rare " verstop plekken vandaan haalt. Vaak 2 x terug geweest voor een cache. Dat is voor mij ook het geocache gevoel!!! Je kan zo'n cache niet loslaten. We hadden ons ook vreselijk verheugd op waterpret . Helaas mag dit niet zo gaan zijn.

 

Tuitje HHEEEELLL HARTELIJK BEDANKT!!!!! we hebben genoten van je caches. ze waren een inspiratie voor ons.

Het aankomend mzle zal toch anders zijn zonder (hopelijk niet) een cache van jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoorde gisteren van Aad wat er zoal allemaal vernield is. Zeer spijtig om te horen.

 

We hebben er een aantal van Tuitje gedaan en ik moet zeggen dat we zijn cache's vaak gebruiken om mensen uit te leggen wat geocachen is en hoe orgineel het af en toe kan zijn.

Helaas kunnen we de andere Tuitjes dus niet meer bezoeken.

 

Tuitje in ieder geval bedankt voor je mooie caches en we hopen dat je in de toekomst toch weer de kriebels krijgt om wat moois te fabriceren en dat dan ook weer met ons wilt delen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie net dat ze allemaal het archief in zijn gegaan. Helaas, want het waren leuke caches en ze waren mooi gemaakt. Ik heb er 3 gevonden, jammer dat de rest niet meer lukte. :lol1: Bedankt voor die leuke caches, tuitje! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...