tuitje Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 (bewerkt) Helaas zijn de afgelopen weken diverse cache`s van mij verdwenen, beschadigd,of in het water gegooit of met geweld geprobeert te openen of onderdelen van multy`s beschadigd. Helaas gebeurt dit dus ook door onze mede cachers. In mijn ogen is er dus gèèn respekt voor creaties gemaakt door andere cachers. Stel je voor een not fount of een belletje naar de legger voor info. Nee kosten wat kost info vergaren ook al maak je iets stuk. Vanaf nu 5-1-2009 tot 5-2-2009 zijn mijn cache`s te loggen daarna gaan mijn cache`s naar het argief . Dus wil je mijn cache`s nog bezoeken suc6 en veel plezier. 5 januari 2009 bewerkt door tuitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 Jammer dat het zo loopt tuitje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keesenanita Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 Ongelooflijk dat je veel werk voor de geneugten van een ander doet en dat dat op deze manier moet eindigen. We kunnen je reactie wel begrijpen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
masterchef Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 Dan moet ik snel nog een dagje vinden om alle tuitjes te vinden! Jammer dat het zo moet lopen, zo gebeurt het hier ook! Gr Masterchef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 Helaas zijn de afgelopen weken diverse cache`s van mij verdwenen, beschadigd,of in het water gegooit of met geweld geprobeert te openen of onderdelen van multy`s beschadigd.Helaas gebeurt dit dus ook door onze mede cachers. In mijn ogen is er dus gèèn respekt voor creaties gemaakt door andere cachers. Stel je voor een not fount of een belletje naar de legger voor info. Nee kosten wat kost info vergaren ook al maak je iets stuk. Vanaf nu 5-1-2009 tot 5-2-2009 zijn mijn cache`s te loggen daarna gaan mijn cache`s naar het argief . Dus wil je mijn cache`s nog bezoeken suc6 en veel plezier. Weet je wel zeker dat mede cachers dit doen? Als dat zo is kan je in ieder geval hun logjes deleten en hun naam doorgeven voor de zwarte lijst aan Groundspeak. Maar even serieus, het is knap zielig en onvolwassen dat zoiets gebeurd. Om welke GC's gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Peter R. het Vriest Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 Ja, welke caches zijn het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiddooz Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 Da's knap balen. Meerdere caches tegelijk dat is wel erg verdacht vind ik. Dat kunnen haast niet zomaar voorbijgangers zijn. Sterkte er maar mee. Jammer dat er mensen zijn die dit menen te moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GuitarArnie Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 Beste Tuitje, wij hebben veel plezier beleefd aan meerdere van jouw caches. Echt zonde dat mensen zo met caches omgaan. Maar wat jij beschrijft lijkt me toch geen gedrag van een 'ruige cacher'. Ik bedoel: zelfs als je onvoorzichtig bent met een cache - wat ik niet ben; begrijp me niet verkeerd - dan belanden caches toch niet in het water?! Ik wil hier niet de achterdochtige knaap uithangen, maar wat jij beschrijft lijkt me eerder het werk van kwaadwillenden die als enige doel hebben geocaching te frustreren. Of ben ik nu te somber?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 Zonde, want ik weet dat jij je caches met veel plezier, creativiteit en kunde legde. Maar wel heel begrijpelijk dat dit je reactie is. Totaal respectloos vind ik het vd daders, blijf gewoon van andermans spullen af, ook al ligt het niet achter kogelvrijglas, slot en grendel en staat er geen bewakingscamera op. Tuitje jammer, heel jammer. groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzies Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 Heel Heel Heel erg zonde We genieten elke keer weer van jouw caches Tuitje, en zullen het erg jammer vinden als deze zullen verdwijnen. Setzies Ik denk dat ik namens vele cachers spreek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparks Sailor Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 Heel jammer dat ze verdwijnen Tuitje. Voor 5-2 wordt niets, dan zit ik nog diep in mijn winterslaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de bergen Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 Beste Tuitje, Dit is echt triest. We hebben zoveel plezier beleefd aan al jouw creatieve manieren van verstoppen en dat plezier wensen we nog vele cachers na ons ook toe. Hoop dat de dader alsnog boven water komt en dat Tuitje de caches nog in leven kan houden. Weer een bevestiging dat er meer idioten rondlopen dan dat er vastzitten. Namens velen, Tuitje : TFTNC Thanks For The Nice Caches! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
langzaam Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 Ik kan er aldtijd erg kwaad van worden . Iemand doet veel moeite om leuke caches voor andere te maken. Tijd en geld is erin gestoken. Waarom kan een ander daar geen respect voor opbrengen. Als je iemands caches niet leuk vindt, ga dan wat anders doen maar verpest het niet voor een andere. Tuitje op ander gedachten brengen zal tervergeefs zijn denk ik, dus bij deze bedankt voor je energie die je erin wilde steken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de vlinders Geplaatst 5 januari 2009 Share Geplaatst 5 januari 2009 Tuitje wat vind ik dit balen voor je zeg. Je hebt een hoop creativiteit in je caches gestopt die wij zeer gewaardeerd hebben. We hebben nog lang niet alle "tuitjes" gedaan en dat gaat ook niet meer lukken voor de genoemde datum met onze twee zeer kleine ukkies. Te koud helaas. Dat is jammer maar we begrijpen je besluit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden