Spring naar bijdragen

cache`s van tuitje


tuitje

Aanbevolen berichten

Helaas zijn de afgelopen weken diverse cache`s van mij verdwenen, beschadigd,of in het water gegooit of met geweld geprobeert te openen of onderdelen van multy`s beschadigd.

Helaas gebeurt dit dus ook door onze mede cachers.

In mijn ogen is er dus gèèn respekt voor creaties gemaakt door andere cachers.

Stel je voor een not fount of een belletje naar de legger voor info.

Nee kosten wat kost info vergaren ook al maak je iets stuk.

Vanaf nu 5-1-2009 tot 5-2-2009 zijn mijn cache`s te loggen daarna gaan mijn cache`s naar het argief .

Dus wil je mijn cache`s nog bezoeken suc6 en veel plezier.

 

;)

bewerkt door tuitje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Helaas zijn de afgelopen weken diverse cache`s van mij verdwenen, beschadigd,of in het water gegooit of met geweld geprobeert te openen of onderdelen van multy`s beschadigd.

Helaas gebeurt dit dus ook door onze mede cachers.

In mijn ogen is er dus gèèn respekt voor creaties gemaakt door andere cachers.

Stel je voor een not fount of een belletje naar de legger voor info.

Nee kosten wat kost info vergaren ook al maak je iets stuk.

Vanaf nu 5-1-2009 tot 5-2-2009 zijn mijn cache`s te loggen daarna gaan mijn cache`s naar het argief .

Dus wil je mijn cache`s nog bezoeken suc6 en veel plezier.

 

;)

 

Weet je wel zeker dat mede cachers dit doen? Als dat zo is kan je in ieder geval hun logjes deleten en hun naam doorgeven voor de zwarte lijst aan Groundspeak. Maar even serieus, het is knap zielig en onvolwassen dat zoiets gebeurd.;)

Om welke GC's gaat het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Tuitje, wij hebben veel plezier beleefd aan meerdere van jouw caches. Echt zonde dat mensen zo met caches omgaan. Maar wat jij beschrijft lijkt me toch geen gedrag van een 'ruige cacher'. Ik bedoel: zelfs als je onvoorzichtig bent met een cache - wat ik niet ben; begrijp me niet verkeerd - dan belanden caches toch niet in het water?! Ik wil hier niet de achterdochtige knaap uithangen, maar wat jij beschrijft lijkt me eerder het werk van kwaadwillenden die als enige doel hebben geocaching te frustreren. Of ben ik nu te somber??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde, want ik weet dat jij je caches met veel plezier, creativiteit en kunde legde.

Maar wel heel begrijpelijk dat dit je reactie is.

 

Totaal respectloos vind ik het vd daders, blijf gewoon van andermans spullen af, ook al ligt het niet achter kogelvrijglas, slot en grendel en staat er geen bewakingscamera op.

 

Tuitje jammer, heel jammer.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Tuitje,

 

Dit is echt triest. We hebben zoveel plezier beleefd aan al jouw creatieve manieren van verstoppen en dat plezier wensen we nog vele cachers na ons ook toe. Hoop dat de dader alsnog boven water komt en dat Tuitje de caches nog in leven kan houden.

Weer een bevestiging dat er meer idioten rondlopen dan dat er vastzitten. :angry:

Namens velen, Tuitje : TFTNC Thanks For The Nice Caches! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan er aldtijd erg kwaad van worden :angry: . Iemand doet veel moeite om leuke caches voor andere te maken. Tijd en geld is erin gestoken.

Waarom kan een ander daar geen respect voor opbrengen. Als je iemands caches niet leuk vindt, ga dan wat anders doen maar verpest het niet voor een andere. :thumbup:

Tuitje op ander gedachten brengen zal tervergeefs zijn denk ik, dus bij deze bedankt voor je energie die je erin wilde steken. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuitje wat vind ik dit balen voor je zeg.

 

Je hebt een hoop creativiteit in je caches gestopt die wij zeer gewaardeerd hebben.

 

We hebben nog lang niet alle "tuitjes" gedaan en dat gaat ook niet meer lukken voor de genoemde datum met onze twee zeer kleine ukkies. Te koud helaas. Dat is jammer maar we begrijpen je besluit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...