Spring naar bijdragen

cache`s van tuitje


tuitje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Tuitje, erg vervelend om te lezen dat je dit besluit hebt genomen.

Je zou er nog voor kunnen kiezen om een time-out te nemen door de caches op inactive te zetten.

En dan met Kruimeldief te overleggen dat de caches langer dan gemiddels op inactive mogen blijven staan met de reden dat je de caches/cachers nog een kans wilt geven.

 

Het is maar een idee.

 

Nogmaals, jammer dat je dit besluit hebt moeten nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Tuitje,

 

Op 6 januari 2006 vonden wij onze eerste cache.

Een goede week later hebben we een aantal caches van jou gevonden.

Als startende geocachers wisten niet wat we mee maakten door de wijze waarop jij bijvoorbeeld de caches "afgezaagd", "de ontluchting", "op weg naar oma" etc. hebt gemaakt. Wij kunnen wel zeggen dat door die verassende, creatieve verstopplekken van jou, wij voorgoed besmet waren met het virus dat geocachen heet. Uiteindelijk hebben we 5 caches van je gevonden (die gelukkig nog steeds "online" staan).

Wij vinden het jammer als je definitief de stekker uit de door jou geplaatste (en geadopteerde) caches haalt. Wij hebben er veel plezier aan beleeft en wij gunnen anderen dat ook.

 

Jammer dat er minkukels zijn die de hobby van anderen verpesten! :thumbup:

 

Groeten van de Tejoos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je reactie is begrijpelijk. Als er meerdere van je caches worden "mishandelt" gaat de lol er wel vanaf. Ik heb nog geen van de caches gedaan. Aan de andere reacties denk ik dat het echt jammer is dat ze gaan verdwijnen. Is adopteren geen optie?

In ieder geval sterkte met de situatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:angry::angry:

Wij hebben vorig jaar op het GME nog met Tuitje staan praten en wilden de komende zomer zijn caches, die als zeer leuk werden beschreven, nog zeker gaan doen. Dan lees je dit.

Dit kan ons verschrikkelijk kwaad maken maar je doet er helaas niets aan of je moet ze betrappen.

Bij onze caches hebben we regelmatig met diefstal van kistjes of boekjes te maken maar de vernielingen zijn tot dusver beperkt gebleven.

Als je dan uiteindelijk het besluit moet nemen om alles te archiveren vanwege vandalisme dan is dat in en in triest.

 

Tuitje, misschien kunnen we er nog een of twee meepikken :thumbup: (ongelukkige woordkeus) voor de deadline maar wij zijn bang dat dat i.v.m. onze a.s. vakantie zeer moeilijk gaat worden.

 

Toch, heel hartelijk bedankt dat je voor ons medecachers al je energie en creativiteit hebt gebruikt om mooie caches aan te bieden. Heel jammer dat het nu zo moet.

 

Sterkte met de emotie. :(

 

De eerste regel verwijderd door de moderator. Bedenk daarbij dat er forum regels zijn waar schuttingtaal in verboden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg jammer dat dat zo moet! Ik heb verschillende caches gedaan van Tuitje en die waren altijd goed verzorgd.

Ook zijn cache waterpret (die vandaag al gearchiveerd is) stond op mijn verlanglijstje om te doen met de kano in het voorjaar.

Desondanks hoop ik dat je na deze tegenslag toch niet plezier mag hebben in het cachen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer zoiets te lezen. Maar ik kan er wel begrip voor opbrengen.

Mensen die alles kapot willen maken vind je jammer genoeg overal.

Maar om iemand bewust te kunnen aanwijzen moet je ze op heterdaad betrappen en dat is met caches verdraaid moeilijk.

Tuitje ik hoop dat je er nog eens over nadenkt, neem anders inderdaad even een timeout.

Als de vernielingen of diefstallen te erg worden kun je altijd nog deze beslissing nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Evenals in de bovenstaande reacties willen wij even ons onbegrip voor dergelijke acties uiten. Wat bezielt iemand om zomaar iets stuk te maken ? We zijn zelf nog maar net een half jaar bezig met cachen, maar het lijkt wel of deze hobby aan z'n eigen succes naar de knoppen gaat. Wat toch een beetje "ondergronds" moet gebeuren is nu natuurlijk al bekend bij heel veel mensen. Hoe meer mensen er mee bekend zijn , hoe eerder er een gek tussen zit. Zo zie je ook met zeer grote regelmaat een lege cache, terwijl er wel degelijk iets in hoort te zitten (inventory).

Misschien moeten we met z'n allen naar een systeem waar niets meer aan te rippen valt (virtuels etc.) maar ja das heus niet zo leuk !

Maar goed tuitje, heel jammer dat je dit besluit hebt genomen. We hebben er al een aantal van je "gedaan" (in de goede zin van het woord) :thumbup:

Gezien de aandacht en creativiteit die je aan de caches hebt besteed, hopen wij stiekem dat je na een periode van bezinning je wel weer tot cache-legger/bedenker/uitvoerder/etc. be(her)keert.

Jammer dat het zo loopt, maar zover heel erg bedankt voor de mooie caches !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt geocaching nederland laten zien dat het verstoppen van een cache ook een kunst is. Dank daarvoor. Die pluim is voor jou. Ik raad cachers aan (en mijzelf) om nog wat inspiratie op te doen zodat er meer mooie caches online komen.

 

 

Hallo all

 

En hier ben ik het helemaal mee eens.

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas zijn de afgelopen weken diverse cache`s van mij verdwenen, beschadigd,of in het water gegooit of met geweld geprobeert te openen of onderdelen van multy`s beschadigd.

Helaas gebeurt dit dus ook door onze mede cachers.

In mijn ogen is er dus gèèn respekt voor creaties gemaakt door andere cachers.

Stel je voor een not fount of een belletje naar de legger voor info.

Nee kosten wat kost info vergaren ook al maak je iets stuk.

Vanaf nu 5-1-2009 tot 5-2-2009 zijn mijn cache`s te loggen daarna gaan mijn cache`s naar het argief .

Dus wil je mijn cache`s nog bezoeken suc6 en veel plezier.

 

:thumbup:

 

Weet je wel zeker dat mede cachers dit doen? Als dat zo is kan je in ieder geval hun logjes deleten en hun naam doorgeven voor de zwarte lijst aan Groundspeak. Maar even serieus, het is knap zielig en onvolwassen dat zoiets gebeurd.:angry:

Om welke GC's gaat het?

Moet haast wel. de creaties zijn vaak zodanig dat ze a niet opvallen of b op gaan in de omgeving. Ik denk dat met name het slopen (lees onvoorzichtig omgaan) van/met de creaties de bekende druppel is.

 

Jammer maar helaas.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...