sukor Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 hulde aan een ieder die zich voor het GPSreddingsplan hebben ingezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 Een Tip die de meeste wel zullen weten natuurlijk. Zet je naam en adresgegevens in het opstartscherm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D_Jakke Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 Een Tip die de meeste wel zullen weten natuurlijk. Zet je naam en adresgegevens in het opstartscherm hoe doe je dat bij een oregon ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matrjoschka Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 Kijk eens aan, dat is pas goed nieuws! Hulde aan alle zoekers en eigenaar van harte gefeliciteerd met het terug vinden van je gps. dat is pas een mooi kerst kadootje! Kerstgroetjes, Team Matrjoschka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Huntertje Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 Een Tip die de meeste wel zullen weten natuurlijk. Zet je naam en adresgegevens in het opstartscherm Supertip: heb direkt de tekst aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 Goed gedaan! Lag de GPS toevallig onder een den Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 (bewerkt) Gelukkig maar anders hadden jullie een slecht einde van 2008. Nu dus prettige kerstdagen en een GOED 2009 15 december 2008 bewerkt door getzie familie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
parreg Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 Heeft de vinder ook meteen de cache als Found genoteerd? : ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Dusty Geplaatst 15 december 2008 Auteur Share Geplaatst 15 december 2008 GEWELDIG, wat ben ik blij. Hulde aan allen die de goede wil hadden de GPS te zoeken. Nog meer hulde aan Remunj en Tsaar die in het pikke donker nog zijn wezen zoeken, maar de hoofdprijs gaat naar Wanjelaer. Hij heeft de GPS hangend aan een tak bijna naast de stash gevonden. Morgen ga ik de GPS ophalen en de beloofde cadeaubon overhandigen. Eind goed, al goed. Alle lezers en medecachers, goede feestdagen en tot ziens / horens. Nico, Petra en Leonie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 Geweldig! Zo heb ik ook eens mijn zonnebril verloren en, na 3 maanden, weer teruggekregen, dankzij een oplettende mede-cacher. Ook die hing aan een tak. Geen caches meer onder bomen verbergen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 (bewerkt) 1 tip (of eigenlijk2) Doe aan de binnenkant van je GPS een adressticker en zet in je opstartscherm je emailadres. 15 december 2008 bewerkt door MacDD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crankyhenkie Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 Een Tip die de meeste wel zullen weten natuurlijk. Zet je naam en adresgegevens in het opstartscherm hoe doe je dat bij een oregon ? In de Oregon zou je je gegevens op een foto kunnen zetten en in het fotoalbum plaatsen. Geweldig dat de GPS is terug gevonden Heerlijk om ook eens positieve zaken op dit forum te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 1 tip (of eigenlijk2) Doe aan de binnenkant van je GPS een adressticker en zet in je opstartscherm je emailadres. dat kon bij de legend wel maar heeft de colorado ook een opstartscherm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 GEWELDIG, wat ben ik blij. Hulde aan allen die de goede wil hadden de GPS te zoeken. Nog meer hulde aan Remunj en Tsaar die in het pikke donker nog zijn wezen zoeken, maar de hoofdprijs gaat naar Wanjelaer. Hij heeft de GPS hangend aan een tak bijna naast de stash gevonden. Morgen ga ik de GPS ophalen en de beloofde cadeaubon overhandigen. Eind goed, al goed. Alle lezers en medecachers, goede feestdagen en tot ziens / horens. Nico, Petra en Leonie Wanjelaer heeft beter uit zijn dopjes gekeken dan Tsaar en Remunj. bewijst maar weer eens dat het spreekwoord "meer ogen zien meer" niet overal opgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 GEWELDIG, wat ben ik blij. Hulde aan allen die de goede wil hadden de GPS te zoeken. Nog meer hulde aan Remunj en Tsaar die in het pikke donker nog zijn wezen zoeken, maar de hoofdprijs gaat naar Wanjelaer. Hij heeft de GPS hangend aan een tak bijna naast de stash gevonden. Morgen ga ik de GPS ophalen en de beloofde cadeaubon overhandigen. Eind goed, al goed. Alle lezers en medecachers, goede feestdagen en tot ziens / horens. Nico, Petra en Leonie Wanjelaer heeft beter uit zijn dopjes gekeken dan Tsaar en Remunj. bewijst maar weer eens dat het spreekwoord "meer ogen zien meer" niet overal opgaat. Wanjelaer FTF Remunj en Tsaar NF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden