Spring naar bijdragen

GPS verloren én weer terug!


Team Dusty

Aanbevolen berichten

HELP: wie kan mij helpen. Door ongelukkige samenloop van omstandigheden heb ik zo goed als zeker vandaag mijn GPS VERLOREN bij GCG2TV. Dat is natuurlijk dom, maar Tisney Anders.

 

Vandaag was het de laatste stash welke wij bezochten. We hebben de GPS niet gemist in de veronderstelling dat deze in tas danwel op de achterbank van de auto zou liggen. NIET DUS.

 

Wie o wie in de buurt van deze stash is in de gelegenheid hier actie op te nemen. Zelf moet ik uit Leusden, 164km noordelijker, komen wat niet eerder weer zal kunnen dan aanstaande vrijdag.

 

De GPS moet in een straal van ongeveer 8mtr rondom de stash liggen. We konden er bijna op parkeren met de auto.

 

Voor de eerlijke vinder ligt een kadobon klaar.

 

Bedankt alvast voor de moeite.

 

Nico

Team Dusty

bewerkt door Team Dusty
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik woon redelijk dicht bij. Morgen heb ik echter geen tijd, ben dan bezig met een verhuizing van vrienden.

Maar dinsdag kan ik wel gaan kijken.

Maar misschien dat andere cachers hier wonende in Roermond eerder kunnen gaan kijken?

Ik hoor wel of iemand eerder kan/of is geweest.

 

PS de tekst in je bericht ziet er niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik woon redelijk dicht bij. Morgen heb ik echter geen tijd, ben dan bezig met een verhuizing van vrienden.

Maar dinsdag kan ik wel gaan kijken.

Maar misschien dat andere cachers hier wonende in Roermond eerder kunnen gaan kijken?

Ik hoor wel of iemand eerder kan/of is geweest.

 

PS de tekst in je bericht ziet er niet uit.

 

Ja heb ik gezien van die tekst, doe dit voor het eerst.

Bedankt, Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HELP: wie kan mij helpen. Door ongelukkige samenloop van omstandigheden heb ik zo goed als zeker vandaag mijn GPS VERLOREN bij GCG2TV. Dat is natuurlijk dom, maar Tisney Anders.

 

Vandaag was het de laatste stash welke wij bezochten. We hebben de GPS niet gemist in de veronderstelling dat deze in tas danwel op de achterbank van de auto zou liggen. NIET DUS.

 

Wie o wie in de buurt van deze stash is in de gelegenheid hier actie op te nemen. Zelf moet ik uit Leusden, 164km noordelijker, komen wat niet eerder weer zal kunnen dan aanstaande vrijdag.

 

De GPS moet in een straal van ongeveer 8mtr rondom de stash liggen. We konden er bijna op parkeren met de auto.

 

Voor de eerlijke vinder ligt een kadobon klaar.

 

Bedankt alvast voor de moeite.

 

Nico

Team Dusty

 

 

Hoi Team Dusty stuur even een pm naar bloodwoosj die komt er morgen ochtend langs kan hem nu niet bereiken,maar denk als je hem lief aankijkt hij er misschien wel even langs wil wippen.

 

alvast sterkte gewenst met het terug vinden

 

greetz yurrie-currie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bloodwoosj werkt inderdaad in Remunj, komt er langs, maar moet zowat als het fatsoenlijk licht wordt voor de klas staan. Bloodwoosj is klaar met werk rond drie uur, dus heeft dan nog bijna 2 uur voordat het donker is.

En een GPS zoeken is weer eens wat anders dan een doosje zoeken, dus ik wil daar wel eens gaan kijken.

Het zou echter wel zo handig zijn dat ik kan checken voordat ik op zoek ga of ik niet voor niks ga zoeken, dus als iemand hem eerder vindt zou hij/zij dan zo vriendelijk willen zijn dit in dit draadje te posten?

Alvast bedankt. Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bloodwoosj werkt inderdaad in Remunj, komt er langs, maar moet zowat als het fatsoenlijk licht wordt voor de klas staan. Bloodwoosj is klaar met werk rond drie uur, dus heeft dan nog bijna 2 uur voordat het donker is.

En een GPS zoeken is weer eens wat anders dan een doosje zoeken, dus ik wil daar wel eens gaan kijken.

Het zou echter wel zo handig zijn dat ik kan checken voordat ik op zoek ga of ik niet voor niks ga zoeken, dus als iemand hem eerder vindt zou hij/zij dan zo vriendelijk willen zijn dit in dit draadje te posten?

Alvast bedankt. Greetz Bloodwoosj.

TOP. Trouwens, er zit een GPS keykoord aan de GPS, een CS60.

 

Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel sterkte met het vinden van deze GPS...

 

Zelfs met een coord iets vinden is als moeilijk, :lol1:

 

Laat staan als je niet eens weet waar je precies moet zoeken... als het alleen maar een waarschijnlijk ongeveer is.. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Remunj is net benaderd door Tsaar, hij komt mij ophalen en samen gaan we op pad om de GPS als we hem vinden vanavond nog op te halen.

Jullie horen wel als we hem gevonden hebben, als we hem niet vinden trouwens ook.

 

Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als hij dan gevonden word, ben ik in de mogenlijkheid om hem aankomend weekend terug te bezorgen op de salemander.

 

ik heb mijn data kabeltje altijd bij me er zullen best wel wat intresante Keijne waiponts te vinden zijn.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...