Spring naar bijdragen

GPS verloren én weer terug!


Team Dusty

Aanbevolen berichten

Net terug, samen met Tsaar bijna 1,5 uur gezocht. Rond de cache zeker 50 meter gehad, het gehele pad wel 4 keer nagekeken, maar niets. Nu is het het laatste jaar (na dat de snelweg ) is aangelegd wel een sluiproute voor vooral fietsers, daardoor is het mogelijk (als hij op het pad heeft gelegen) dat hij reeds door iemand gevonden is.

Door Tsaar is de ongelukkige reeds telefonisch op de hoogte gesteld.

 

Jammer we hebben ons best gedaan.

bewerkt door Remunj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Net terug, samen met Tsaar bijna 1,5 uur gezocht. Rond de cache zeker 50 meter gehad, het gehele pad wel 4 keer nagekeken, maar niets. Nu is het het laatste jaar (na dat de snelweg ) is aangelegd wel een sluiproute voor vooral fietsers, daardoor is het mogelijk (als hij op het pad heeft gelegen) dat hij reeds door iemand gevonden is.

Door Tsaar is de ongelukkige reeds telefonisch op de hoogte gesteld.

 

Jammer we hebben onze best gedaan.

Jammer, toch heel veel dank.

Nico, Team Dusty

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug, samen met Tsaar bijna 1,5 uur gezocht. Rond de cache zeker 50 meter gehad, het gehele pad wel 4 keer nagekeken, maar niets. Nu is het het laatste jaar (na dat de snelweg ) is aangelegd wel een sluiproute voor vooral fietsers, daardoor is het mogelijk (als hij op het pad heeft gelegen) dat hij reeds door iemand gevonden is.

Door Tsaar is de ongelukkige reeds telefonisch op de hoogte gesteld.

 

Jammer we hebben onze best gedaan.

Inderdaad jammer, maar het is helaas niet anders. Ik adviseer Team Dusty in ieder geval om toch ook nog even aangifte bij de politie te doen. Ik ben zo ooit een digitale fotocamera kwijtgeraakt en die is een dag of drie later bij de politie aangemeld. Het kán meezitten ... :eek:

Overigens werd het toen niet bij de cache gevonden, maar op een parkeerplaats waar ik na het cachen iets gekocht had. Hij was bij het uitstappen uit de auto gerold. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bloodwoosj werkt inderdaad in Remunj, komt er langs, maar moet zowat als het fatsoenlijk licht wordt voor de klas staan. Bloodwoosj is klaar met werk rond drie uur, dus heeft dan nog bijna 2 uur voordat het donker is.

En een GPS zoeken is weer eens wat anders dan een doosje zoeken, dus ik wil daar wel eens gaan kijken.

Het zou echter wel zo handig zijn dat ik kan checken voordat ik op zoek ga of ik niet voor niks ga zoeken, dus als iemand hem eerder vindt zou hij/zij dan zo vriendelijk willen zijn dit in dit draadje te posten?

Alvast bedankt. Greetz Bloodwoosj.

 

Nog niets gevonden dus! Nu weet ik uit ervaring dat Bloodwoosj er goed is in reddingsacties.

Misschien geldt dat ook voor search and rescue van een kanariegele 60CS?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bloodwoosj werkt inderdaad in Remunj, komt er langs, maar moet zowat als het fatsoenlijk licht wordt voor de klas staan. Bloodwoosj is klaar met werk rond drie uur, dus heeft dan nog bijna 2 uur voordat het donker is.

En een GPS zoeken is weer eens wat anders dan een doosje zoeken, dus ik wil daar wel eens gaan kijken.

Het zou echter wel zo handig zijn dat ik kan checken voordat ik op zoek ga of ik niet voor niks ga zoeken, dus als iemand hem eerder vindt zou hij/zij dan zo vriendelijk willen zijn dit in dit draadje te posten?

Alvast bedankt. Greetz Bloodwoosj.

 

Nog niets gevonden dus! Nu weet ik uit ervaring dat Bloodwoosj er goed is in reddingsacties.

Misschien geldt dat ook voor search and rescue van een kanariegele 60CS?

Helaas, was hij maar kanariegeel dan vier hij wel op, maar is dus gewoon grijs/zwart.Wel met een wit gps keykoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen misschien met daglicht nog keer proberen...

Het blijft toch een donkere plek daar.

 

Het leek wel dag met al het licht wat wij bij ons hadden.

 

uit ervaring[/url] dat Bloodwoosj er goed is in reddingsacties.

Misschien geldt dat ook voor search and rescue van een kanariegele 60CS?

 

Jammer genoeg was hij niet geel, maar met zoveel licht als wij droegen moest zelf een grijze wel opvallen. Zeker als er ook nog een wit draagkoord van Geocacing aan zit. Helaas mocht het niet zo zijn. Ik hoop dat de vinder zich nog eens meld bij de ongelukkige of de politie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens aan, het hoeft niet meer.

Wanjelaer heeft hem gevonden getuige de note bij Tisney Anders:

 

Log Date: 12/15/2008

Vanmorgen op de fiets gestapt om de verloren GPS te zoeken. Deze ligt inmiddels bij mij thuis en de eigenaar is per e-mail geïnformeerd.

 

Groeten van Wanjelaer

 

 

Hulde aan Wanjelaer !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...