Spring naar bijdragen

Bijzondere log


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 2 months later...
Op zich is het log niet zo bijzonder.

Bij de foto's krijg ik daarentegen nog steeds het onbestemde gevoel terug, wat ik ter plaatse ook had.

Log

 

Voor mij is het meer dan 25 jaar geleden dat ik daar was. Bij het zien van de foto's komt dat ijskoude gevoel direct weer terug.

 

Groetjes, Fangorn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich is het log niet zo bijzonder.

Bij de foto's krijg ik daarentegen nog steeds het onbestemde gevoel terug, wat ik ter plaatse ook had.

Log

 

Als alle logjes zo gaan worden hebben we er weer een dagtaak bij :lol1: Erg leuk gedaan en als echte brabanders wat een heerlijke muziek. :)

Het leek me eerst wat raar, maar het is me nu wel duidelijk dat de reactie van The cache busters niet op het linkje van Twin Peaks slaat, maar op het filmpje uit de start van dit draadje. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich is het log niet zo bijzonder.

Bij de foto's krijg ik daarentegen nog steeds het onbestemde gevoel terug, wat ik ter plaatse ook had.

Log

Het enige verschil met de film Schindlers List: nu stromen er geen tranen over mijn wangen. Maar ik ben er wel stil van.

 

Als stenen zouden kunnen spreken, zouden die huilen, schreeuwen en verdwaasd stil zijn

Als gras kon kleuren van wat het zag, zou het rood zien van schaamte, machteloze boosheid en bloed

Als lucht kon onthouden, zou het ruiken naar rook, angst en as

Als mensen konden leren, zou men niet ontkennen, niet zich meer voelen dan de ander en de ander niet afmaken vanwege geloof of huidskleur

Nimmer meer een Auschwitz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vinnie! zijn filmpje:

 

Wouw, dit is een gave log! Petje af en een lichte buiging. :rolleyes:

 

Vooral de stukjes waar je de cacher zelf in actie ziet, als cache-eigenaar is het geweldig eens te zien, hoe anderen een cache zoeken.

 

Zou het erg leuk vinden als er meer van dit soort logjes zouden komen, maar ja ik zou het ook niet kunnen en volgens mij zit er heeel veel werk in. Dus ik ben bang dat dit soort logs een zeldzaamheid blijft. Ach dan blijft ie ook bijzonder!!!!!!!

 

Die van TP kende ik al, daar was ik ook helemaal stil van, errug indrukwekkend.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel indrukwekkend dat filmpje Twin Peaks.

Dat geeft even weer het besef dat we nooit mogen vergeten en moeten blijven herdenken.

 

Ik ben er zo'n 12 jaar geleden ook geweest. We stonden met een groepje nederlanders in een barak naar de koffers en brillen ed te bekijken, totdat we in het duits achter ons een vrouw hoorde zeggen dat het toch wel moeite moet hebben gekost om al deze dingen te verzamelen voor de tentoonstelling. Dan lopen de rillingen pas echt over je rug. Terwijl iedereen in de barak haar met open mond aanstaarde, had ze nog niet in de gaten wat ze gezegd had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich is het log niet zo bijzonder.

Bij de foto's krijg ik daarentegen nog steeds het onbestemde gevoel terug, wat ik ter plaatse ook had.

Log

 

Als alle logjes zo gaan worden hebben we er weer een dagtaak bij :lol1: Erg leuk gedaan en als echte brabanders wat een heerlijke muziek. :rolleyes:

Het leek me eerst wat raar, maar het is me nu wel duidelijk dat de reactie van The cache busters niet op het linkje van Twin Peaks slaat, maar op het filmpje uit de start van dit draadje. ;)

 

Klopt mijn reactie ging over degene die het draadje opgezet heeft.

Dat vond ik een mooi filmpje met leuke achtergrond muziek.

Twin peaks had ook geen gezellige Brabantse muziek op de achtergrond volgens mij.

bewerkt door The cache busters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...