Spring naar bijdragen

Greasemonkey script gezocht


Le Comte

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar het greasemonkey-script dat foto's laat zien die bij logs geplaatst zijn. Standaard zie je een icoontje en een verwijzing, maar het betreffende script liet een kleine afbeelding van de foto's zien, meteen in de log. Bij mijn nieuwe installatie ben ik het kwijt geraakt. Ik heb al gezocht bij locusprime, li'l devil en op de forums van gc.nl en gc.com, maar ik kan eht neit vinden. Weet iemand of het ngo bestaat en zo ja, waar het te vinden is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben op zoek naar het greasemonkey-script dat foto's laat zien die bij logs geplaatst zijn. Standaard zie je een icoontje en een verwijzing, maar het betreffende script liet een kleine afbeelding van de foto's zien, meteen in de log. Bij mijn nieuwe installatie ben ik het kwijt geraakt. Ik heb al gezocht bij locusprime, li'l devil en op de forums van gc.nl en gc.com, maar ik kan eht neit vinden. Weet iemand of het ngo bestaat en zo ja, waar het te vinden is?

 

 

hier al gekeken? http://userscripts.org/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik heb op de genoemde plaatsen gezocht, maar niet gevonden wat ik wilde. Zie ik het over het hoofd? De plugin van Bigfurrymonster heeft bij mij niet het gewenste resultaat. Bij jou wel BFM?

Als er iemand weet waar het door mij bedoelde script te vinden is, of hoe het heet, dan hoor ik het graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik heb op de genoemde plaatsen gezocht, maar niet gevonden wat ik wilde. Zie ik het over het hoofd? De plugin van Bigfurrymonster heeft bij mij niet het gewenste resultaat. Bij jou wel BFM?

Als er iemand weet waar het door mij bedoelde script te vinden is, of hoe het heet, dan hoor ik het graag.

 

De plugin van BFM werkt bij mij prima. Ik kende de plugin niet, maar ben er nu al blij mee.

Na het installeren van de plugin kan je naast het greasemonkey-hoofdje bij een soort hurricane-icoontje 'toggle text-to-image' aan/uitzetten. Zet hem aan, start firefox opnieuw op, en in de logjes worden foto's gelijk getoond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, nu werkt het. De hurricane had ik helemaal over het hoofd gezien en deze staat blijkbaar standaard uit. Nu hij weer aanstaat werkt het heel mooi :ph34r: .

 

Dank :D BigFurryMonster en Emiledk, ik ben er helemaal blij mee. Ook dank aan iedereen die meegedacht heeft.

 

Mijn vraag is beantwoord. Draadje mag dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks BFM en Emile. Dit werkt erg leuk.

 

Maar nog een vraagje:

Wat kun je met Greasemonkey precies?

 

Van alles. Het is een plugin waarmee je verschillende scripts kunt draaien. Dit is er dus een voorbeeld van. Zo is er ook een script waarmee je de gebruikte taal waarmee de website is opgebouwd (html, etc) kunt oproepen. Er zijn scripts die je helpen bij onthouden van invulformulieren, scripts die helpen bij het spelen van spelletjes, ga zo maar door.

 

[edit]

Zo zijn er ook scripts voor geocaching: http://userscripts.org/scripts/search?q=geocaching

Let op, zijn niet mijn scripts en heb er verder ook niet meer naar gekeken. Ga vanmiddag eens kijken of er nog iets leuks tussen zit.

[/edit]

bewerkt door roderick_schmitz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat kun je met Greasemonkey precies?

 

Van alles. Het is een plugin waarmee je verschillende scripts kunt draaien.

 

Zo zijn er ook scripts voor geocaching: http://userscripts.org/scripts/search?q=geocaching

 

Maar vergeet vooral niet de eerder genoemde scripts van locusprime. Die zijn allemaal en alleen maar, bedoeld voor geocaching. Natuurlijk werkt het alleen met FireFox als browser. Ik heb alle scripts (40 stuks) van deze gast al jaren (continu en dus dagelijks) draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yeeh, hier werkt ie ook prima !

 

Ik dacht eerst van Owhhhh, de foto's die door de cachelegger zijn toegevoegd zijn nu in de cachelisting onderaan meteen zichtbaar, DAT wordt bedoeld... maar na verder scrollen, kwamen ook de foto's die toegevoegd zijn AAN de logjes direct zichtbaar over het beeldscherm rollen !

 

Nu nog een code voor het toevoegen van een foto IN EEN LOG !! Tot nog toe niet gevonden en dacht dat dit script DAAR voor was :beerchug: , helaas, maar nee.

 

Wel blij met deze uitbreiding van de Grease Monkey scripts.

 

***

 

EDIT:

 

Nu kijk ik naar de logs bij de cache van Het Ouwe Stompen Event en zie ik dat er wel een beperking is in het aantal getoonde foto's...

 

Bij mij houdt ie op met het geven van foto's bij nr 21 van mijn eigen tweede log. Daarna staan de verwijzingen er weer, geen foto's ...... Of ligt dat aan mijn pc !?!

bewerkt door IkbenMamma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu kijk ik naar de logs bij de cache van Het Ouwe Stompen Event en zie ik dat er wel een beperking is in het aantal getoonde foto's...

 

Bij mij houdt ie op met het geven van foto's bij nr 21 van mijn eigen tweede log. Daarna staan de verwijzingen er weer, geen foto's ...... Of ligt dat aan mijn pc !?!

Nee, bij mij doet ie dat ook, echter als ik Text-to-image even uit en weer aan toggle displayed weer een serie erbij (de oude blijven staan)... En als ik dat dan weer herhaal bij de log van Wilxlie Carotte doet, krijg je weer een serie erbij, enz.

 

/*edit*/

Zo juist gevonden: als je in de options voor Text-to-image kijkt op de Images tab, zie je dat je daar het maximum aantal images kunt instellen (staat default op 30).

bewerkt door Nemelis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo juist gevonden: als je in de options voor Text-to-image kijkt op de Images tab, zie je dat je daar het maximum aantal images kunt instellen (staat default op 30).

Ja dat wilde ik net zeggen. Als je het niet kunt vinden: menuoptie Extra - Add-ons - Text-to-Image - Opties - tabblad images

bewerkt door Le Comte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...