Spring naar bijdragen

Greasemonkey script gezocht


Le Comte

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar het greasemonkey-script dat foto's laat zien die bij logs geplaatst zijn. .. Weet iemand of het nog bestaat en zo ja, waar het te vinden is?

goed nieuws: ik heb het draaien, het heet "geocaching thumbnails"

slecht nieuws: ik kan het op het internet niet meer terugvinden.

dus dan toch maar de add-on die BFM noemt gebruiken?

 

kan ik zo'n scriptje dat bij mij draait ergens zien staan op mijn computer??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben op zoek naar het greasemonkey-script dat foto's laat zien die bij logs geplaatst zijn. .. Weet iemand of het nog bestaat en zo ja, waar het te vinden is?

goed nieuws: ik heb het draaien, het heet "geocaching thumbnails"

slecht nieuws: ik kan het op het internet niet meer terugvinden.

dus dan toch maar de add-on die BFM noemt gebruiken?

 

kan ik zo'n scriptje dat bij mij draait ergens zien staan op mijn computer??

 

Ik denk dat je dit scriptje bedoeld.

 

Succes, Powk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je dit scriptje bedoeld.

Succes, Powk

 

Helemaal SUPER !!

 

Het scriptje van BFM toont de foto's namelijk ONDER ELKAAR ...

 

Wanneer één of andere fanatiekeling :thumbup: er dan "een aardig aantal" plaatst, krijg je een hele waslijst te zien en nu met dit scriptje staan ze over twee kolommen verdeeld !

 

THNX.

 

*****

 

EDIT :

 

Hm, nu even gekeken en ik geef achteraf toch de voorkeur aan het script van BFM !

 

De foto's zijn nl. kleiner ! Veeel kleiner worden ze weergegeven en de naam die de cacher aan de foto heeft toegekend wordt dan ook getoond... Leuk, maar toch, de foto's zoals bij het script van BFM zagen er mooier uit.

 

Omdat ik ook dat script had draaien, zag ik in het begin de foto's dubbel !! (En dat lag niet aan mijn zicht :blush:). Bijhet uitschakelen van het Text-to-image script van BFM, kwam dus de kleine versie naar voren incl. teksten ernaast...

 

***

 

Ik heb nog geprobeert om net als bij het BFM script in options de waarden aan te passen, maar ik kan nergens vinden waar je dat dan kan doen... IEMAND ??

bewerkt door IkbenMamma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi IkbenMamma,

 

Klik in Firefox op de menubalk bovenin op de optie "Extra", dan zie je in het uitklapmenu de optie "Text-to-Image Options"staan. Daar kun je de beschikbare parameters voor het BFM script mee aanpassen.

 

GG

 

Ja, GG, thnx, maar die had ik idd al aangepast en net zoals je die kunt aanpassen wilde ik nu het Geocache Tumbnails GreaseMonkeyscript -die Powk had neergepend- aanpassen op formaat en evt. weglaten van de teksten !

 

Iemand ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi IkbenMamma,

 

Klik in Firefox op de menubalk bovenin op de optie "Extra", dan zie je in het uitklapmenu de optie "Text-to-Image Options"staan. Daar kun je de beschikbare parameters voor het BFM script mee aanpassen.

 

GG

 

Ja, GG, thnx, maar die had ik idd al aangepast en net zoals je die kunt aanpassen wilde ik nu het Geocache Tumbnails GreaseMonkeyscript -die Powk had neergepend- aanpassen op formaat en evt. weglaten van de teksten !

 

Iemand ?

Je zou de schrijver van het script kunnen benaderen. Gary & Jane

 

Succes, Powk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...