Spring naar bijdragen

Cache leeghalen om dat je niet veilig vind liggen


Compboy

  

114 leden hebben gestemd

  1. 1. De coins hadden idd uit de cache gehaald mogen worden

    • Ja
      94
    • Nee, echt niet hij had contact met de maker moetzoeken
      16
    • geen mening
      4


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hallo all,

 

Het zou toch te zot voor worden zijn dat:

Geocoinbankrover, Compboy en bas@dikkenberg.net

allemaal één en dezelfde persoon zijn ;)

 

Dus als dit zo zou zijn dan wil ik wil ik de waarheid achter deze personen wel eens weten!

Desnoods via een mailtje naar mijn persoon.

Want er word op het hele forum gesproken over dat men elkaar niet moet afzeiken :rolleyes:

en men de hobby moet beleven op zijn of haar eigen manier.

 

Dus Geocoinbankrover, Compboy en bas@dikkenberg.net kom maar op met je echte persoonlijkheid,

want dan kan dit alles rechtgezet worden op een fatsoenlijke manier.

 

Dus kom maar op jongens wees een vent en laat je eigen ik zien, want op deze manier is het niet leuk meer.

 

Groetjes Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xaa, wil je alsjeblieft dit draadje stoppen? We maken ons druk voor niks terwijl de starter van dit draadje allang is afgehaakt. De poll die gestart is door de starter geeft een duidelijk antwoord laat het hier bij blijven!!!!! ;)

bewerkt door Ridder Tiuri
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De tijd dat de aanwezigheid van een TB of geocoin meerwaarde gaf aan een cache is allang voorbij. Je komt ze nu in bijna iedere cache tegen. Alleen een jeep in een nieuwe kleur, een racecoin of een surprise-coin kan nog enige opwinding bij de cachers teweeg brengen.

 

Een cache moet het toch vooral hebben van zijn originaliteit, mooie route, etc. Dat zijn de redenen waarom we caches lopen en niet omdat er behalve het logboek nog andere dingetjes in zitten. Dus Bas, maak je er niet over druk dat mensen soms meer coins/tb's meenemen dan ze erin doen. Ik zou me eerder zorgen maken over de diverse opmerkingen die er over je cache gemaakt worden. Je zou ook om hulp bij het inmeten van de punten kunnen vragen. Suc6 met het verbeteren van je caches!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xaa, wil je alsjeblieft dit draadje stoppen? We maken ons druk voor niks terwijl de starter van dit draadje allang is afgehaakt. De poll die gestart is door de starter geeft een duidelijk antwoord laat het hier bij blijven!!!!! :rolleyes:

 

Laat dat svp aan de topicstarter over! Wie ben jij om te bepalen of dit draadje gesloten moet worden?

 

Ontopic:

 

Goeie actie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Is dit de oplossing??:

 

http://www.hcc-clan.nl/php/profile.php?lookup=2

 

Groetjes Kees

 

Heb het linkje even bekeken, maakt wel iets duidelijk denk ik.

Dus niet direkt iemand afbranden als je hem niet kent.

 

Maar ik vind het wel een goede actie van Mr B(arny).

bewerkt door Team CasCo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Is dit de oplossing??:

 

http://www.hcc-clan.nl/php/profile.php?lookup=2

 

Groetjes Kees

 

Heb het linkje even bekeken, maakt wel iets duidelijk denk ik.

Dus niet direkt iemand afbranden als je hem niet kent.

 

Maar ik vind het wel een goede actie van Mr B(arny).

 

Hallo all,

 

En op deze manier zijn er dus mensen die onze hobby verzieken.

 

Groetzels Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer verschijnt een cache online? Als deze bekeken / voorgelopen is toch?

Als dat zo is is er bij deze cache iets fout gegaan.

De vraag of iemand alle coins in 1 keer uit een cache mag halen is niet relevant. De vraag is met welke reden ze uit de cahe gehaald worden.

De reden dat een cahe ripgevoelig is is in het geval van GC1HH3T een aanname / interpretatie van 1 of enkele personen.

Als men hier goedkeuring voor geeft is het hek van de dam en kan iedere cacher dit doen uitgaande van zijn/haar eigen interpretatie.

Bovenstaand commentaar laar overigens in het midden of Barny er goed of fout aan heeft gedaan. De gevolgen kunnen echter chaos teweeg brengen in Geocache-(Neder)land.

Daarbij vraag ik me ook af in hoeverre de bekendheid van Barny als BG'er (Bekende Geocacher) een rol speelt in de beoordeling van deze handeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik mij steeds meer afvraag is waarom er met naam en toenaam cachers te kakken worden gezet op het forum.

Heb je een probleem met een logje of een actie van iemand, stuur dan een PM en gooi het niet direct op het forum.

En niet omdat het nu Barny betreft beste Ellino (nu we toch namen noemen); overigens heeft hij er geen enkel belang bij om coins of TB's in 1x uit een cache te graaien. Hij heeft dat zeer zeker volledig oprecht gedaan als hij van mening is dat het een RIP gevoelige cache betreft. En ik weet ook zeker dat hij dat toch wel enigzins kan inschatten.

Voor de maker misschien even niet leuk, maar wel een teken aan de wand. DOE ER DUS IETS MEE....ipv te lopen piepen op dit forum.

 

En voor nu, snaveltjes dicht en oogjes toe.......... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...