Spring naar bijdragen

Cache leeghalen om dat je niet veilig vind liggen


Compboy

  

114 leden hebben gestemd

  1. 1. De coins hadden idd uit de cache gehaald mogen worden

    • Ja
      94
    • Nee, echt niet hij had contact met de maker moetzoeken
      16
    • geen mening
      4


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Joh Bas,

 

Niet getreurd er zitten al weer coin's in.

 

De persoon die ze erin gedaan heeft speelt dit jaar wel

 

erg vroeg voor Sinterklaas.

 

Groetjes Kees

en laat die persoon in de log ook ondertekenen met "Bas", toeval?????

 

 

Nou ik ben het absoluut niet was gister geen eens thuis laat dat duidelijk zijn zat in datacenter in EDE

 

Moet zo ver gaan en de bewakings logs gaan posten.

 

 

Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou toch te zot voor worden zijn dat:

Geocoinbankrover, Compboy en bas@dikkenberg.net

allemaal één en dezelfde persoon zijn :rolleyes:

 

Gezien het door ons onderzochte patroon gaat het hier niet om dezelfde persoon.

 

De één haalt TB/coins uit caches, de ander wil ze er juist inhouden.

 

Geocoinbankrover is 40 +, hou oud is Bas?

 

Overigens is het vrij ziekelijk om een newbie hier af te gaan branden, notabene onder het motto 'goed bedoelde adviezen'. Vrij schijnheilig om die smoes er ook nog even bij te halen.

 

 

Ik ben 26 jaar Politie, en dacht juist veel tel leren door zelf een te verstoppen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ze heten beide Bas :rolleyes::blink:

 

Er zijn ook meer hondjes die Vicky heten.

..... en toeval bestaat niet.

 

Ach kom, dit soort insenuaties zijn alleen maar bedoelt om een ander een oor aan te naaien, in dit geval een newbie die nog niet helemaal begreep dat TB's en geocoins niet cache gebonden zijn en moeten blijven reizen. Nu is hem dat duidelijk gemaakt en gaan we vervolgens verder met een site van hem erbij zoeken en wordt er gestruikeld over het woordje Clan en zelfs dezelfde namen (Bas) worden als argument gebruikt om iemand maar in een slecht daglicht te stellen. Dit draadje lijkt dan ook meer op een klein dorp waar iedereen wat te roddelen zoekt over een ander, om maar wat te vertellen te hebben.

 

Hup, draadje dicht en allemaal erop uit om te gaan cachen! Daar is deze hobby voor bedoelt en ophouden met muggenziften over anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ze heten beide Bas :rolleyes::blink:

 

Er zijn ook meer hondjes die Vicky heten.

..... en toeval bestaat niet.

 

Ach kom, dit soort insenuaties zijn alleen maar bedoelt om een ander een oor aan te naaien, in dit geval een newbie die nog niet helemaal begreep dat TB's en geocoins niet cache gebonden zijn en moeten blijven reizen. Nu is hem dat duidelijk gemaakt en gaan we vervolgens verder met een site van hem erbij zoeken en wordt er gestruikeld over het woordje Clan en zelfs dezelfde namen (Bas) worden als argument gebruikt om iemand maar in een slecht daglicht te stellen. Dit draadje lijkt dan ook meer op een klein dorp waar iedereen wat te roddelen zoekt over een ander, om maar wat te vertellen te hebben.

 

Hup, draadje dicht en allemaal erop uit om te gaan cachen! Daar is deze hobby voor bedoelt en ophouden met muggenziften over anderen.

Daar heb je helemaal gelijk in!

Wat we hier niet moeten hebben is 'geenstijl.nl' gedrag. We gaan zoveel mogelijk gegevens van iemaand boven water halen zoals hives, blogs, woonplaats, naam email adres etc etc, dat hier posten om het leven van iemand zuur te maken. En waarom? Omdat hij naar jouw mening een verkeerde opvatting heeft?

Als iemand hier alleen met een nick en/of voornaam post, laat dit dan ook de enige gegevens zijn wie je gebruikt in ieders post.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na mijn meening had hij contact met mijn moetzoeken en niet zomaar leeg halen.

Hij ligt niet in het zicht, helemaal niet zelf.

Ik ben er als cache eigenaar wel pissig over, hij contact kunnen zoeken.

En niet zomaar leeg roven

 

Bas

 

Toch nog voordat het draadje misschien sluit, mijn mening;

Als cache eigenaar heb je helemaal niets te vertellen over TB's en coins die in je cache terecht zijn gekomen.

Deze zijn niet van de cachelegger. Ze door de eiegenaren op pas gestuurd om te reizen of een missie te vervullen.

Ruil je 1 op 1 of 2 op 2, best aardig maar hoeft helemaal niet, zelfs niet als dat in de cacheomschrijving gevraagd wordt.

De cache-eigenaar kan dat wel verzoeken maar meer ook niet, niemand hoeft zich daaraan te houden.

M.i. wordt dit verzoek vaak ten onrechte gebruikt om de eigen cache "aantrekkelijk" te maken of te houden. Maar daar zijn andere factoren bepalend in en niet omdat er toevallig een teebeetje in ligt.

 

In dit geval voor mij niets aan de hand dus, drukte om niets, staat los van de situatie rondom de cache.

Als bescherming van TB's en coins is het misschien wel een verstandige keuze geweest

 

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn bescheiden mening het volgende.

 

Het is niet (en nooit geweest) mijn bedoeling iemand onderuit te halen. Dat is inderdaad geen stijl.

 

Ik heb alleen op de desbetreffende cachepagina gezien dat 2 accounts ondertekenden met dezelfde naam. Dat vond ik toevallig, niet meer dan dat.

 

Als dat verkeerd wordt opgevat, sorry. Het is maar net hoe je het leest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja, we blijven lekker bezig, herhalen alles wat hier al eerder gepost was nog eens 1000x. Zo nu en dan weer een wijzende vinger naar iemand, nog 5 aanvragen/tips naar de mods om het draadje te sluiten......

 

Hoe lang gaan we nog door? Gaat het topic nog eens op slot, of blijven we lekker doorgaan zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn bescheiden mening het volgende.

 

Het is niet (en nooit geweest) mijn bedoeling iemand onderuit te halen. Dat is inderdaad geen stijl.

 

Als dat verkeerd wordt opgevat, sorry. Het is maar net hoe je het leest.

 

Toevallig maakte ik een quote van een reaktie van jou, maar het had net zo goed een quote van een ander kunnen zijn. Het valt gewoon op dat meerderen zich in dit draadje 'enigszins' schuldig maken aan zoeken en doorspitten naar gegevens, om vervolgens iemand te kunnen gaan bashen. Klinkt niet zo aardig en zegt eigenlijk meer over diegenen die aan het bashen zijn dan over de persoon waar het over gaat.

 

Heel erg jammer dat sommigen zich toch keer op keer laten verleiden om in dat negatieve gedrag mee te gaan!

 

Wat mij betreft: draadje dicht al ben ik niet de Topic starter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...