Spring naar bijdragen

Cache leeghalen om dat je niet veilig vind liggen


Compboy

  

114 leden hebben gestemd

  1. 1. De coins hadden idd uit de cache gehaald mogen worden

    • Ja
      94
    • Nee, echt niet hij had contact met de maker moetzoeken
      16
    • geen mening
      4


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

 

Ik heb een cache gemaakt GC1HH3T die is door barny leeg gehaald omdat niet veilig vindt liggen.

 

Ik vindt dit geen reden om alle coin er weg te halen, Punt 2 vindt niet zo heel gevaarlijk liggen.

 

Zelf al sta je er met je neus vlak boven op zie je de cache niet liggen.

 

 

Bas

 

Niks mis mee lijkt me. Coins behoren te reizen en horen niet onnodig lang in een cache te liggen.

De reden is misschien minder fraai, maar dat hoort de cache-eigenaar zelf te bepalen. Als jij vindt dat hij veilig ligt, dan is dat zo. Punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Laten reizen die coins. Als ze niet veilig liggen dan allemaal meenemen. Ik kan me zelfs voorstellen dat er situaties zijn waarin je de cache compleet op een andere plaats verstopt en de cache eigenaar de coordinaten stuurt. Juist om te voorkomen dat de cache geript wordt.

 

@Biertjuh; om nou meteen iemand voor kleuter uit te gaan maken..sorry hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hij mag ze weg halen leuk is niet,

 

 

Als ervaren cache had hij ook beter locatie kunnen voorstellen.

 

Ik vindt dat niet uitmaakt hoeveel cache je hebt gevonden. Maar ik vindt de reden waarom alles weg te halen niet goed

 

Maar oke jammer dat zo moet

Hallo Bas,

Waarschijnlijk is geocaching niet echt jouw hobby.

Ik heb even verder gekeken dan mijn neus lang is en kom leuke foto's van je tegen.

Misschien dat fotograferen meer in je lijn ligt.

Het is zelfs voor een ervaren cacher moeilijk om in het veld een betere locatie voor te stellen, dat begrijp je zelf ook wel.

Ik denk dan ook dat je even bij jezelf te rade moet gaan, even tot, hoeveel was het ook alweer Vriend, 3001465, moet tellen.

Als je dan tot rust gekomen bent zul je zien dat het een goede actie van Barny is geweest.

Ruud :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn simpele mening heeft iemand met ruim 4000 founds meer verstand van verstopplekken dan deze newbie met 12 founds die zich zo aangesproken voelt.

:dribble: 12 founds? 10 zal je bedoelen want hij heeft zijn eigen 2 caches ook gelogd... :beerchug:

 

Dat hij daar ook niet gelijk een foto van heeft gemaakt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hij mag ze weg halen leuk is niet,

 

 

Als ervaren cache had hij ook beter locatie kunnen voorstellen.

 

Ik vindt dat niet uitmaakt hoeveel cache je hebt gevonden. Maar ik vindt de reden waarom alles weg te halen niet goed

 

Maar oke jammer dat zo moet

 

Ik vind het juist een buitengewoon goede reden als de coins de kans lopen om geript te worden.

 

Welke cache loopt er niet de kans geript te worden.

 

 

 

Maar bij deze een oproep Wie mijn wil helpen om beter verstop plek te vinden is welkom.

 

 

Bas

bewerkt door Compboy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zo de log leest van Barny. Hij heeft daar toch wel duidelijk en netjes uitgelegd wat zijn reden was. Snap dan eigenlijk niet wat je bedoeld met "leeggehaald". Hij heeft de coins eruit gehaald en deze gaan een andere cache in. Elke willekeurige cache kan op deze manier behandeld worden.

 

Als het logboekje, goodies oftewel de hele mikmak eruit gehaald was was het een ander verhaal, maar bij nader inzien is er naar mijn idee niets fouts gedaan. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zo de log leest van Barny. Hij heeft daar toch wel duidelijk en netjes uitgelegd wat zijn reden was. Snap dan eigenlijk niet wat je bedoeld met "leeggehaald". Hij heeft de coins eruit gehaald en deze gaan een andere cache in. Elke willekeurige cache kan op deze manier behandeld worden.

 

Als het logboekje, goodies oftewel de hele mikmak eruit gehaald was was het een ander verhaal, maar bij nader inzien is er naar mijn idee niets fouts gedaan. :dribble:

 

 

 

Hij heeft er niks terug in gedaan dat is dus niet goed ?

 

 

Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zo de log leest van Barny. Hij heeft daar toch wel duidelijk en netjes uitgelegd wat zijn reden was. Snap dan eigenlijk niet wat je bedoeld met "leeggehaald". Hij heeft de coins eruit gehaald en deze gaan een andere cache in. Elke willekeurige cache kan op deze manier behandeld worden.

 

Als het logboekje, goodies oftewel de hele mikmak eruit gehaald was was het een ander verhaal, maar bij nader inzien is er naar mijn idee niets fouts gedaan. :dribble:

 

 

 

Hij heeft er niks terug in gedaan dat is dus niet goed ?

 

 

Bas

 

Waarom? We zitten toch niet op de markt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

November 13 by geocoinbankrover (3 found)

Net voor ik van mijn werk weg ging uit utrecht zag op de watchlist dat barney de cache kwa munten leeg had gehaald.

Vondt dit ERG ERG ERG carambaig.

 

Daarom heb ik mijn laaste buit ook hier gedropt.

 

Ik vindt dat je eerder cacher kan helpen als denkt dat beter kan, dan hem leeg te halen.

 

 

Bas

 

Deze beste man heet ook BAS, is dit toeval?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...