Spring naar bijdragen

Cache leeghalen om dat je niet veilig vind liggen


Compboy

  

114 leden hebben gestemd

  1. 1. De coins hadden idd uit de cache gehaald mogen worden

    • Ja
      94
    • Nee, echt niet hij had contact met de maker moetzoeken
      16
    • geen mening
      4


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

November 13 by geocoinbankrover (3 found)

Net voor ik van mijn werk weg ging uit utrecht zag op de watchlist dat barney de cache kwa munten leeg had gehaald.

Vondt dit ERG ERG ERG carambaig.

 

Daarom heb ik mijn laaste buit ook hier gedropt.

 

Ik vindt dat je eerder cacher kan helpen als denkt dat beter kan, dan hem leeg te halen.

 

 

Bas

 

Deze beste man heet ook BAS, is dit toeval?

 

En maakt zelfs dezelfde grammaticale (dt) fouten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

November 13 by geocoinbankrover (3 found)

Net voor ik van mijn werk weg ging uit utrecht zag op de watchlist dat barney de cache kwa munten leeg had gehaald.

Vondt dit ERG ERG ERG carambaig.

 

Daarom heb ik mijn laaste buit ook hier gedropt.

 

Ik vindt dat je eerder cacher kan helpen als denkt dat beter kan, dan hem leeg te halen.

 

 

Bas

 

Deze beste man heet ook BAS, is dit toeval?

 

En maakt zelfs dezelfde grammaticale (dt) fouten...

 

Goeiemoggel, hij valp nu lel elg doot de mand!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft er niks terug in gedaan dat is dus niet goed ?

 

 

Bas

 

Mijn vraag is had je het ook erg gevonden als Barny ze gewoon had meegenomen zonder die opmerking dat hij slecht lag? Je bent gewoon een beetje gepikeerd omdat iemand een negatieve opmerking maakt over je cache.

Bij mijn weten hoef je ook niet te ruilen bij een coin of TB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Bas,

 

Het gaat om het spel, niet om de knikkers.

 

Het is aan de bezoeker van je cache of hij iets ruilt of niet. Uitgangspunt is dat de waarde van de inhoud niet degradeert. TB's en Coins vallen hier buiten.

Het is als een kers op een schaaltje appelmoes. Maar appelmoes zonder kers is ook nog steeds appelmoes.

 

Je stelt dus te hoge eisen. Zo wordt je dus per definitie teleurgesteld. Probeer je verwachtingen iets bij te stellen en geniet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk niet? Met zijn allen over één iemand vallen: prachtig ;) ! Maar is dat nou nodig? Bas is blijkbaar nog niet zo thuis in het cachewereldje en vraagt zich of of het normaal is. Normale vraag toch?! We zijn toch allemaal een keer begonnen?! Misschien raakt men toch wel wat opgefokt van het naderende weekend: vrije dagen met al die cache's in het verschiet: testosteron, oestrogenen, adrenaline gieren door het hoofd. Even een meditatief moment: Zen of zoiets, weet ik veel iets in die trant. Anders neem een borrel, Oxazepam, ga sporten, tot tien tellen, een banaan eten, alvast oliebollen baken, een goeie cd luisteren, steren tellen, haring schoonmaken, je vinger in iemand anders zijn neus stoppen, koffie drinken oid.

 

Maar goed: Barny zal wel een goede reden gehad hebben om de cache van zijn coins te ontdoen en ze zijn toch ook niet weg of zoek ofzo!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt me allemaal een beetje tegen...

 

Er is vast wel meer te bedenken waarmee we deze jonge cacher met z'n allen kunnen afbranden, petje af hoor.

Weeten jullie wat ook leuk is, een mindervalide uit zijn rolstoel te flikkeren, die lopen je toch niet achterna, dan ben je pas een echte stoere vent. Geocaching land op z'n best. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt me allemaal een beetje tegen...

 

Er is vast wel meer te bedenken waarmee we deze jonge cacher met z'n allen kunnen afbranden, petje af hoor.

Weeten jullie wat ook leuk is, een mindervalide uit zijn rolstoel te flikkeren, die lopen je toch niet achterna, dan ben je pas een echte stoere vent. Geocaching land op z'n best. ;)

Nou nou .... vomit-1.gif

 

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valt me allemaal een beetje tegen...

 

Er is vast wel meer te bedenken waarmee we deze jonge cacher met z'n allen kunnen afbranden, petje af hoor.

Weeten jullie wat ook leuk is, een mindervalide uit zijn rolstoel te flikkeren, die lopen je toch niet achterna, dan ben je pas een echte stoere vent. Geocaching land op z'n best. ;)

 

Afbranden is in dit geval wel erg overtrokken,de kritiek en tips zijn opbouwend. Er verdwijnen tegenwoordig al genoeg teebees en coins door rips van slecht geplaatste of slecht onderhouden caches. :rolleyes:

En als deze cache alleen maar aantrekkelijk is als ie coins of teebees bevat dan is daar zeker iets over te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn de Geocoinbankrover, Compboy en bas@dikkenberg.net allemaal dezelfde persoon.

Alledrie maken dezelfde fouten in de tekst. Alledrie vinden ze het niets dat de coins uit de cache zijn gehaald.

 

Misschien iemand die gewoon zin in een discussie heeft? Dat is dan goed gelukt.

 

Zelfs ik ben er in getrapt.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...