Spring naar bijdragen

Vraagje over cachekaarten


Aloys-Kylian

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Je hebt via gc.com toch ook cache kaarten?

Of is er een speciaal iets waarom je het via gc.nl wilt doen?

 

Hi,

 

Ik denk, dat heel veel mensen dit niet weten. Misschien moet er wat meer bekendheid aan gegeven worden? Geen idee op welke manier trouwens. Niet alle cachers bezoeken het forum, zoals ik heb begrepen. Deze week kwam onze eerste eigen multi 'on line' (GC1GQZ6) en die staat ook niet als nieuw op de geo.nl-kaart. Misschien beter ook, want anders krijg je misschien files hier in de buurt :thumbup:

 

Groetjes,

TeamKroket

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt via gc.com toch ook cache kaarten?

Of is er een speciaal iets waarom je het via gc.nl wilt doen?

 

Hi,

 

Ik denk, dat heel veel mensen dit niet weten. Misschien moet er wat meer bekendheid aan gegeven worden? Geen idee op welke manier trouwens. Niet alle cachers bezoeken het forum, zoals ik heb begrepen. Deze week kwam onze eerste eigen multi 'on line' (GC1GQZ6) en die staat ook niet als nieuw op de geo.nl-kaart. Misschien beter ook, want anders krijg je misschien files hier in de buurt :thumbup:

 

Groetjes,

TeamKroket

Het is inderdaad wat weggestopt bij gc.com

Verder heb je daar ook weer geen filter mogelijkheid naast de cache type. Dat heeft gc.nl dan wel weer.

Maar waarom dit nu weer zo moeilijk moet bij gc.nl weet ik niet. Ik heb weliswaar niet de connecties met gc.com zoals gc.nl dat wel heeft (of zou moeten/kunnen hebben), maar caches verzamelen is toch niet zo moeilijk?

 

Ga zelf wel een kaart maken met uitgebreide filter mogelijkheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Ik kan sinds kort op de site van Geocaching.nl via de cachekaarten geen nieuwe caches meer zien.

 

Ik zie wel stipjes op de kaart. Maar dat zijn oudere caches, er komen geen nieuwe bij.

 

Kan iemand mij helpen?

 

 

Ik denk dat dit een klein deel van een heel groot probleem is. Er komen niet alleen meer nieuwe stipjes bij: gearchiveerde stipjes gaan er niet meer vanaf. Zelfs gevonden caches worden niet meer bijgewerkt en blijven als "not found" staan.

 

Nu is hier een hele goede oplossing voor: "Corrigeer logs", maar deze is (tijdelijk) uitgeschakeld omdat de wachtlijst te groot is. Maar wat mij dan zo frustreert, is dat ik niet de mogelijkheid heb om logjes te corrigeren gezien de wachtlijst, maar elke keer als ik kijk wordt de wachtlijst alleen maar groter? Eerst was het 106 wachtenden voor me, toen 123 en het zit nu al in de 160... Hoe kan de lijst groeien als de optie om te corrigeren is afgesloten?

 

Heb al wat rondgezocht, moet denk ik even geduld hebben, komt vast allemaal wel weer goed :wine:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geo-NL staat op dit moment stil, dus nieuwe verschijnen niet, gelogde verdwijnen niet, kan dus ook (tijdelijk)geen Geo op uitgedeeld worden en ook gearchiveerde verdwijnen niet. Volgens info op het forum zou 1x per week alles bijgewerkt worden. Voor de goede orde, de kaart van Geo.com is wel bijgewerkt, daar kan je allen niet de nieuwe op filteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Ik kan sinds kort op de site van Geocaching.nl via de cachekaarten geen nieuwe caches meer zien.

 

Ik zie wel stipjes op de kaart. Maar dat zijn oudere caches, er komen geen nieuwe bij.

 

Kan iemand mij helpen?

 

 

het zit nu al in de 160... Hoe kan de lijst groeien als de optie om te corrigeren is afgesloten?

 

Heb al wat rondgezocht, moet denk ik even geduld hebben, komt vast allemaal wel weer goed :lol1:

 

Nu 170 en groeiende. :wine:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien mag je al blij zijn dat al die dingen hier nog ooit eens gaan werken.

Er zijn maar weinig die dat monnikenwerk willen en kunnen (edit) en ook nog mogen doen.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad wat weggestopt bij gc.com

Verder heb je daar ook weer geen filter mogelijkheid naast de cache type. Dat heeft gc.nl dan wel weer.

Maar waarom dit nu weer zo moeilijk moet bij gc.nl weet ik niet. Ik heb weliswaar niet de connecties met gc.com zoals gc.nl dat wel heeft (of zou moeten/kunnen hebben), maar caches verzamelen is toch niet zo moeilijk?

 

Ga zelf wel een kaart maken met uitgebreide filter mogelijkheid.

Je kan filteren zoveel je wilt bij geocaching.com. Je maakt een pocket query aan en die kan je dan download (max 5 pdag), als lijst bekijken maar ook previewen in google maps.

 

Wil je nog handiger / sneller dit soort dingen doen: GSAK.

 

Hoewel het vervelend is dat er kennelijk bij gc.nl allemaal dingen stilstaan cq de crew gillend wegrent, zijn er plenty mogelijkheden voorhanden om je info te vergaren om te kunnen geocachen. Tenslotte cached de rest van de wereld ook zonder gc.nl...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad wat weggestopt bij gc.com

Verder heb je daar ook weer geen filter mogelijkheid naast de cache type. Dat heeft gc.nl dan wel weer.

Maar waarom dit nu weer zo moeilijk moet bij gc.nl weet ik niet. Ik heb weliswaar niet de connecties met gc.com zoals gc.nl dat wel heeft (of zou moeten/kunnen hebben), maar caches verzamelen is toch niet zo moeilijk?

 

Ga zelf wel een kaart maken met uitgebreide filter mogelijkheid.

Je kan filteren zoveel je wilt bij geocaching.com. Je maakt een pocket query aan en die kan je dan download (max 5 pdag), als lijst bekijken maar ook previewen in google maps.

 

Wil je nog handiger / sneller dit soort dingen doen: GSAK.

 

Hoewel het vervelend is dat er kennelijk bij gc.nl allemaal dingen stilstaan cq de crew gillend wegrent, zijn er plenty mogelijkheden voorhanden om je info te vergaren om te kunnen geocachen. Tenslotte cached de rest van de wereld ook zonder gc.nl...

Via PQs is wel erg omslachtig.

En dan ook nog eens GSAK wat niet gratis is. Dat noem ik nou niet bepaald handig.

 

Om dit nu te vergelijken met de eigen kaarten van gc.nl? Buiten dat, ik zie geen filter op Geo d'Ors bij gc.com. (en ja ik weet dat het van gc.nl is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wordt er een beetje ziek van. GC.nl is klaarblijkelijk niet in staat door personele problemen de website goed in de lucht te houden. Een goed business-

plan helpt misschien.? Wat wil ik op welke manier realiseren?. Het is toch vreemd, dat dit niet lukt op dit moment? Mensen inschakelen met voldoende tijd en tegen een stootje kunnen. Zie de nieuwsbrief?.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...