Spring naar bijdragen

Vraagje over cachekaarten


Aloys-Kylian

Aanbevolen berichten

Ik wordt er een beetje ziek van. GC.nl is klaarblijkelijk niet in staat door personele problemen de website goed in de lucht te houden. Een goed business-

plan helpt misschien.? Wat wil ik op welke manier realiseren?. Het is toch vreemd, dat dit niet lukt op dit moment? Mensen inschakelen met voldoende tijd en tegen een stootje kunnen. Zie de nieuwsbrief?.

 

Misschien dat je bovenstaande tekst een beetje kunt toelichten want ik snap er niks van.

 

En ik word een beetje ziek van al die mensen die geen geduld kunnen opbrengen en die het allemaal beter weten. Wees blij met wat gc.nl je biedt. Nu liggen er ff wat dingen stil. Goh wat erg! De wereld vergaat! Jeetje, het is maar een spelletje hoor.

 

En voor de mensen die het allemaal beter weten: je hebt nu de kans om je aan te melden als VRIJWILLIGER, doe dat dan ook of zeur niet meer...

 

pfff, moest het ff kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En ik word een beetje ziek van al die mensen die geen geduld kunnen opbrengen en die het allemaal beter weten. Wees blij met wat gc.nl je biedt. Nu liggen er ff wat dingen stil. Goh wat erg! De wereld vergaat! Jeetje, het is maar een spelletje hoor.

 

En voor de mensen die het allemaal beter weten: je hebt nu de kans om je aan te melden als VRIJWILLIGER, doe dat dan ook of zeur niet meer...

 

Een ander zou het niet beter hebben kunnen verwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wordt er een beetje ziek van. GC.nl is klaarblijkelijk niet in staat door personele problemen de website goed in de lucht te houden. Een goed business-

plan helpt misschien.? Wat wil ik op welke manier realiseren?. Het is toch vreemd, dat dit niet lukt op dit moment? Mensen inschakelen met voldoende tijd en tegen een stootje kunnen. Zie de nieuwsbrief?.

 

Zeurdoos ;) !

 

Een hoge bloeddruk of cholesterol daar wordt je pas ziek van...

 

Man: er zijn echt wel belangrijker zaken in de wereld hoor: het is maar een spelletje hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad wat weggestopt bij gc.com

Verder heb je daar ook weer geen filter mogelijkheid naast de cache type. Dat heeft gc.nl dan wel weer.

Maar waarom dit nu weer zo moeilijk moet bij gc.nl weet ik niet. Ik heb weliswaar niet de connecties met gc.com zoals gc.nl dat wel heeft (of zou moeten/kunnen hebben), maar caches verzamelen is toch niet zo moeilijk?

 

Ga zelf wel een kaart maken met uitgebreide filter mogelijkheid.

 

Klik onderin bij een geocache op geocaching.com op de kaart.

Je krijgt nu een kaartje met alle caches

Als je premium member bent kan je zelfs de caches per type aan en uit zetten

 

Mlvdburg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wordt er een beetje ziek van. GC.nl is klaarblijkelijk niet in staat door personele problemen de website goed in de lucht te houden. Een goed business-

plan helpt misschien.? Wat wil ik op welke manier realiseren?. Het is toch vreemd, dat dit niet lukt op dit moment? Mensen inschakelen met voldoende tijd en tegen een stootje kunnen. Zie de nieuwsbrief?.

 

Van dit soort berichten begint mijn pookje spontaan te gloeien. Als je echt ziek wordt van geoaching.nl, wat doe je hier dan (nog)? Om te geocachen ben je geocaching.nl niet nodig. Je gaat toch niet vrijwillig op een forum zitten terwijl je er ziek van wordt?

 

Ik denk dat geocaching.nl sommige van zijn leden maar eens moet gaan beschermen tegen zichzelf. Als jij niet bij machte bent de stekker er bij jezelf uit te halen, je wordt er immers ziek van, stel ik voor dat de moderators je maar moeten verwijderen. Niet als straf, maar terwille van je gezondheid.

 

Hier ligt een schone taak voor de luitjes van geocaching.nl. Bescherm hen die ziek van geocaching.nl worden door ze zo lang op nonactief te zetten dat ze er weer tegen kunnen. De gezondheidszorg in Nederland kost al zeer veel en als geocaching.nl kan meehelpen om in ieder geval 1 zieke te redden dan redt geocaching.nl zichzelf.

 

Is het niet zo: Red er één en je redt de wereld?

 

Waar gaat het allemaal nog over? En privésite en privéforum dat door een handjevol vrijwilligers wordt gerund. Hoezo personele problemen? Hoezo een goed business-plan? Dat er zo nu en dan een vrijwilliger het niet meer ziet zitten en zijn vrije tijd eens ergens anders aan wil besteden?

 

Met al het gezeur hier op dit forum valt het me nog mee dat er nog vrijwilligers overblijven. Het valt me nog mee als er zich naar aanleiding van de nieuwsbrief er ook maar één is die zo dom is zich aan te melden als vrijwillige medewerker.

De stemming van vele forumgebruikers is per defenitie direct het is niet goed of het deugt niet.

Als je al dat gezeur als vrijwiiliger iedere dag over je heen krijgt, net na een dag hard werken voor je brood, dan lijkt het me logisch dat er ieder jaar een verloop is van vrijwilligers.

 

Geocaching.nl zou het misschien eens anders moeten doen. Ieder jaar de grootste zeurders aanwijzen als verplicht vrijwilliger en verplichten iedere dag minimaal 5 uur per dag constructief bezig zijn voor de site, het form en voor geocaching in het algemeen. Verlicht, iedere dag. Ook al heb je geen zin, ook al zeurt je partner dat je naast haar/hem op de bank moet komen zitten, ook al ben je doodmoe van je eigen werk, ook al komt er een leuke film op TV, ook al zou je eigenlijk zelf wel willen gaan geocachen.

 

Wil je niet meewerken? Dan de hartelijke groeten en bedankt voor uw negatieve inbreng en daar is de gat van de deur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

knipperdeknip,

 

Wil je niet meewerken? Dan de hartelijke groeten en bedankt voor uw negatieve inbreng en daar is de gat van de deur.[/b]

 

Niet om het een of ander (en ik ben het ook niet eens met de opmerking van de geantjes), maar deze tirade slaat weer direct door naar de andere kant.

Als vrijwilliger zul je ook tegen kritiek moeten kunnen. Wat jij zegt komt op mij over als: als je het niet goed vind, doe het dan lekker zelf. Ik weet, ik begeef me met deze opmerking op glad ijs, maar er is een verschil tussen vrijwillig en vrijblijvend!!

 

Kortom hulde aan de vrijwilligers van geocaching.nl, die met minimale middelen toch een leuke site/forum weten te onderhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tirade? Dat vind ik wel meevallen. Vind je dat men terecht klaagt en zeurt?

Goed, vrijwillig hoeft dan niet vrijblijvend te zijn. Dat zegt dan dat als iemand zich vrijwillig heeft aangemeld, hij verplicht is zijn stinkende best te doen voor zo lang hij vrijwilliger is.

 

En daarom nokken er zo nu en dan vrijwilligers af. Als vrijwilliger verplicht te worden je stinkende best te doen voor, zoals het soms overkomt, een flink aantal ondankbare honden, maakt je al snel ex-vrijwilliger.

 

Jij zegt dat vrijwillig niet vrijblijvend is.

Ik zeg dat het niet vanzelfsprekend is dat een vrijwilliger, omdat hij vrijwilliger is, zich hier zoveel negativiteit jegens hem/haar hoeft te laten welgevallen.

 

De grootste zeurdozen en zeikers hier op het forum zijn waarschijnlijk gasten die zelf niets klaar kunnen maken.

 

Ik zeg tegen iedereen hier, als je het beter kunt, ga je gang, bewijs het. Dus wel een: Doe het dan lekker zelf. En gezien de nieuwsbrief is de weg vrij voor iedereen die kritiek wil leveren en denkt het zelf beter te kunnen doen.

 

Ik kan het in ieder geval niet beter en volgens mijn staat er nergens geschreven dat je als vrijwilliger per definitie ook tegen kritiek moet kunnen.

Kritiek? prima, maar wat ik zo nu en dan op het forum lees heeft niets meer met het kritiek te maken zoals VanDale het heeft omschreven, maar meer met zeuren, zeiken, drammen en dus "nag nag nag".

Kritiek mag, het liefst opbouwend. Maar wat is er nu nog voor opbouwends aan als men al schrijft dat men "ziek wordt van geocaching.nl"?

Als men ziek wordt moet men zorgen dat men beter wordt. Als de omgeving ziekmakend is, dan moet je zorgen uit die omgeving te verdwijnen.

 

Misschien dat er daarom zo nu en dan een vrijwilliger de handdoek in de ring gooit.

 

Ook de grootste eik krijgt men om, als men maar lang genoeg zaagt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeur zeur zeur mekker mekker mekker gezever

 

 

nog meer gezeur gemekker en onzin.

 

Tuurlijk, het is ook zo gemakkelijk om iemand die ook maar iets negatiefs durft te uiten met z'n alle te aan te vallen

 

Bravo hoor, sterk gedaan ;)

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeur zeur zeur mekker mekker mekker gezever

 

 

nog meer gezeur gemekker en onzin.

 

Tuurlijk, het is ook zo gemakkelijk om iemand die ook maar iets negatiefs durft te uiten met z'n alle te aan te vallen

 

Bravo hoor, sterk gedaan ;)

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Zoals je misschien weet ben ik ook wel kritsch en geef ik ook mijn (ongezouten) mening hier op het forum.

Maar in dit geval vind ik de kritiek op gc.nl totaal ongepast.

Er wordt nu kritiek gegeven op het feit dat ze (gc.nl) achter lopen met waypoint data (logs, geo d'ors etc). Dit zijn allemaal zaken wat schijnbaar nu eenmaal handmatig uitgevoerd moet worden. De enige wie dit deed is nu weg. Wat ik heb begrepen is hij iets vroeger weggegaan dan men eerst in gedachten had.

Dit allemaal is goed uitgelegd door gc.nl

 

Wat heeft het klagen nu voor zin? Zeker zoals geander dit heeft gedaan in dit draadje vind ik ongepast (ik zeg niet dat het niet zou mogen).

Je hebt een keuze: gewoon accepteren, aanbieden om te helpen of de site vaarwel zeggen.

Dit staat los van het feit dat je het misschien jammer, k#t of stront vervelend vindt dat de logs/kaart of weet ik veel wat niet up to date is. Maar om dat nu in elk draadje weer te ventileren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeur zeur zeur mekker mekker mekker gezever

 

 

nog meer gezeur gemekker en onzin.

 

Tuurlijk, het is ook zo gemakkelijk om iemand die ook maar iets negatiefs durft te uiten met z'n alle te aan te vallen

 

Bravo hoor, sterk gedaan :crybaby:

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Met z'n allen? Ik zie maar 2 of 3 reacties op zijn bericht.

 

Net zoals hij hier zijn mening geeft mag ik toch ook aangeven wat ik daar van vind?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...