Ilonka1980 Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Wellicht kan er een soort van subtopic gemaakt worden per provincie?? Ik wil wel proeflopen in de stad Utrecht en Culemborg en omgeving. Alles wat tussen Nijmegen en Kleve (D) ligt kan ik ook nog wel doen. Ik kom er zeer regelmatig!
Remunj Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Proeflopen in Midden Limburg wil ik best wel doen. Wel wil ik vooraf laten weten dat ik vanuit Remunj met de fiets op cachepad ga. Wandelen en fietsen is gezond, dus cachen ook.
Team WilP Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Om wat te kunnen varieren met proeflopers willen wij dat af en toe ook wel doen in de driehoek; Den Bosch - Eindhoven - Tilburg Vandaag tijdens een van de caches uit de nieuwe POK serie kunnen constateren dat dat toch wel handig kan zijn Maar daar heeft Xaa het al eerder over gehad.
mineraal Geplaatst 12 oktober 2008 Geplaatst 12 oktober 2008 Om wat te kunnen varieren met proeflopers willen wij dat af en toe ook wel doen in de driehoek; Den Bosch - Eindhoven - Tilburg Vandaag tijdens een van de caches uit de nieuwe POK serie kunnen constateren dat dat toch wel handig kan zijn Maar daar heeft Xaa het al eerder over gehad. Wij willen wel in Twente en Overijsel proeflopen. Gelderland kan ook als het tegen Overijsel aan ligt. Maar misschien hebben we nog niet genoeg ervaring Groet Team Mineraal
reej Geplaatst 13 oktober 2008 Geplaatst 13 oktober 2008 ReeJ in overijssel, maar nu even niet.... voor caches in singapore en bali nu geen probleem
De broekies Geplaatst 13 oktober 2008 Geplaatst 13 oktober 2008 Is een speciale plek op de site niet handiger. Zo door een draadje zoeken is niet erg handig.Dus, Xaa, kun je een pagina op gc.nl maken, waar mensen zich voor een regio in kunnen tekenen? Neuh, maar ik kan wel een kop thee maken, is dat ook goed? Kijk, ik, als techneut, weet dat techneuten niet bepaald uitblinken in communicatieve eigenschappen, maar deze reactie? Jullie hebben zoveel data ter beschikking en een redelijk aantal bezoekers. Daar is zoveel mee te doen. Jullie kunnen geocachers in Nederland veel meer bieden. Als e.e.a. meer vorm heeft gekregen, cq alle cachers ingedeeld zijn, plaatsen we alle info in de nieuwe WIKI. Bedankt Geoman, goed idee.
Pentagram Geplaatst 13 oktober 2008 Geplaatst 13 oktober 2008 Wij willen wel in Twente en Overijsel proeflopen. Gelderland kan ook als het tegen Overijsel aan ligt. Maar misschien hebben we nog niet genoeg ervaring Groet Team Mineraal Minder ervaring hoeft geen handicap te zijn. Teveel ervaring kan er ook voor zorgen dat je zoveel verschillende oplossingen weet, dat je de problemen niet meer ziet. Spirit
k4p12 Geplaatst 13 oktober 2008 Geplaatst 13 oktober 2008 Ik wil wel proeflopen voor de omgeving Venlo. Of eigenlijk Noord Limburg. Valt onder de noemer als ik hem kan vinden dan........kan iedereen hem vinden K4p12
*BaJo* Geplaatst 13 oktober 2008 Geplaatst 13 oktober 2008 Wij willen ook wel proeflopen. Regio Rotterdam, Spijkenisse, Europoort, Hellevoetsluis
smeule Geplaatst 13 oktober 2008 Geplaatst 13 oktober 2008 (bewerkt) Wij lopen de cache wel proef als die online is, tijdstip maakt niet uit we kunnen altijd 13 oktober 2008 bewerkt door smeule
geo_taz Geplaatst 13 oktober 2008 Geplaatst 13 oktober 2008 Proeflopen in en om Delft, geen probleem. Stuur maar een mailtje
Wammus Geplaatst 13 oktober 2008 Geplaatst 13 oktober 2008 Tot zo'n 25km rondom Nijmegen wil ik best proeflopen/fietsen. Ze me maar op de lijst
Bloodwoosj Geplaatst 13 oktober 2008 Geplaatst 13 oktober 2008 Limburg ten zuiden van Roermond, count me in. Greetz, Bloodwoosj
Aanbevolen berichten