Spring naar bijdragen

Inlezen van caches


Xaa

Aanbevolen berichten

Nou heb je al 3 verschillende 'aantallen', alle drie van gc.com :-)

 

Nog eentje dan: als ik op die link klik, dan zie ik er 6776 staan :rolleyes:

Is er net eentje het archief ingegaan?

Oh ja, ik ben geen premium member..zie ik op dit lijstje dan wel de caches die alleen voor premium members beschikbaar zijn? Geen idee hoeveel dat er zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Niet te geloven dat een draadje zo'n kinderachtig gehalte heeft. De discussie die hier gaande is geeft duidelijk een ongeloofwaardig hoog kleutergehalte weer. Het wordt hoog tijd dat een moderator dit draadje sluit, enkele kleuters een schrijfban geeft, en dat binnen het team afspraken gemaakt gaan worden over: hoe gaan we met elkaar en met de forumbezoekers om.

Toen ik, begin 2006, startte met geocachen dacht ik bij een volwassen club beland te zijn. Nu, heb ik het idee dat mijn buurjongen van 8 jaar verstandiger is dan menig forumbezoeker, danwel moderator en/of admin. Dit is uitermate triest. Geocachen geeft mij veel plezier, gelukkig. Dit forum, hoewel veelal interessant, is te vaak een bron van ergernis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, de meningen zijn weer aardig verdeeld :rolleyes:

 

Op zich geen probleem want daar is een forum deels voor bedoeld.

Echter, voor we te ver doorslaan graag weer richting het topic anders heeft het open houden van dit draadje inderdaad weinig nut meer.

 

Veel plezier verder :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ik keek even bij stats hunter en zag in het landenkaartje dat ik caches gevonden zou hebben in Ierland.

 

Dat is echter niet het geval, maar ik heb wel caches gevonden in Noord-Ierland.

 

Dus het landenkaartje zou er zo uit moeten zien:

BECZGENLNI.gif

 

Het is de Republiek Ierland, terwijl Noord-Ierland onderdeel uitmaakt van het Verenigd Koninkrijk. Dat zijn echt twee aparte landen.

 

De door mij gevonden caches liggen in Noord-Ierland.

 

De caches die ik gevonden heb in de Tsjechische Republiek staan niet in mijn lijstje en is ook niet aangegeven op het kaartje.

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...