Spring naar bijdragen

Beginnen; Hoe werkt dit spel?


lambda

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben volledig nieuw hier en ken niks van Geocaching :cry: ....enkel de naam en dat je een schat kan vinden.

Ook heb ik een Garmin Colorado ;) waarin ik een onderdeel Geocache gevonden heb.

Daarop voortbordurend heb ik deze site gevonden.

 

Nu mijn vraag:

 

Kan iemand mij uitleggen hoe ik eraan begin.

Ik wil dus één cache inladen in de GPS en op zoek gaan.

Graag stap voor stap uitleggen graag want ik ben een leek op dat gebied. B)

 

Bedankt voor elke reactie,

 

groetjes,

 

Lambda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo,

leuk dat je het wilt proberen. Pas wel op, want het is een verslavende hobby.

Het is wat ingewikkeld om uit te leggen hoe het precies allemaal werkt. Lees dit eerst eens. Wellicht wordt dan het één en ander duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is misschien handig om even te vermelden waar je vandaan komt.

Dan kan een ervaren geocacher bij jou in de buurt uitleg geven.

Om te beginnen kun je hier even kijken: http://www.geocaching.nl/starting/cachevinden.php

 

Zo snel gaat dat hier op het forum.

Twee berichten binnen de minuut.

bewerkt door team larinagu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Ik ben volledig nieuw hier en ken niks van Geocaching :cry: ....enkel de naam en dat je een schat kan vinden.

Ook heb ik een Garmin Colorado ;) waarin ik een onderdeel Geocache gevonden heb.

Daarop voortbordurend heb ik deze site gevonden.

 

Nu mijn vraag:

 

Kan iemand mij uitleggen hoe ik eraan begin.

Ik wil dus één cache inladen in de GPS en op zoek gaan.

Graag stap voor stap uitleggen graag want ik ben een leek op dat gebied. B)

 

Bedankt voor elke reactie,

 

groetjes,

 

Lambda

 

Hoi lambda.

 

Welkom.

 

Waar kom je vandaan misschien is er iemand in de buurt die je wil en kan helpen ?

 

Greoten DE GETZIE FAMILY.

Link naar opmerking