Spring naar bijdragen

FotoCarrousel


FotoCarrousel  

93 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij?

    • Van mij mag ie helemaal leeg gegooid worden, er komen vanzelf weer nieuwe leuke foto's op.
      61
    • Ik wil dat de carrousel blijft zoals ie is, ik ben blij met de foto's die ik zie.
      26
    • Anders, zie reactie
      6


Aanbevolen berichten

Er is al een draadje, misschien wel meerdere, maar nu dan ook een polletje.

 

Ik weet niet of de uitkomst van de poll ook uitgevoerd gaat worden, dat is aan de mods of admins van het forum, maar misschien sowieso handig voor ze als ze eerst weten wat de meerderheid wil.

 

Want op verzoek van 1 persoon zullen ze waarschijnlijk niks wijzigen, wanneer dat invloed heeft op iedereen, en terecht!

 

Dus geef je mening, vind jij dat de carrousel een keer helemaal leeggegooid mag worden?

Of vind je dat ie moet blijven zoals ie is?

 

Voor degene die weer iets anders vinden, ook een optie, leg dan ook aub uit wat je wél wil.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wat mij betreft hoeven er op een Nederlandse voorpagina niet allerlei buitenlandse vakantie(cache)-kiekjes te staan. Ik vind het leuker om allerlei typische Nederlandse landschapjes te zien in de verschillende jaargetijde. Foto's van cachers? Graag alleen maar wanneer het te maken heeft met een bijeenkomst, zoals events, stamtiches, voorlichtingsavondjes. Maar da's enkel mijn voorkeur.

 

Spirit

(als nadere toelichting op de voorkeur "anders")

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij mag de caroussel wel een keer helemaal opgeschoond worden.

 

Is er niet iets in te bouwen, wat foto's automatisch na, zeg drie maanden erafgooit?

 

Zo wordt de caroussel dan steeds vernieuwd. Ik zie nu bepaalde foto's al jaren voorbijkomen.

(zal de mijne ook eens wisselen :blush: )

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gooi maar leeg, mag ik dat ook toelichten?

 

Er zijn in de loop van de tijd zoveel doodlopende links gekomen dat ik vaker een vakje met kruis dan een cachefoto te zien krijg.

 

Als alles toch leeg is: vraag cachers meteen of ze alleen landscape foto's willen aanleveren. Nu zie ik vaak ontzettend dikke kinderen :blush: terwijl het in werkelijkheid vast schrielhannessen zijn.

 

En inderdaad, liefst foto's die in Nederland gemaakt zijn. Het heet hier toch geocaching.nl ?

bewerkt door Team Aragorn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En inderdaad, liefst foto's die in Nederland gemaakt zijn. Het heet hier toch geocaching.nl ?

 

uhhh...maar op .com staan ook wereldwijde foto's waaronder ook Nederlandse.

 

Het gaat volgens mij om leuke foto's van onze cache-avonturen en ja, die spelenzich ook in het buitenland af.

Af en toe een exotische foto ertussen vind ik dus prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn in de loop van de tijd zoveel doodlopende links gekomen dat ik vaker een vakje met kruis dan een cachefoto te zien krijg.

 

Nou nou... u heeft exaggeratica gestuurd?! :-)

 

exaggewat??? :huh::huh::huh:

bewerkt door Pfotzsche
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn in de loop van de tijd zoveel doodlopende links gekomen dat ik vaker een vakje met kruis dan een cachefoto te zien krijg.

 

Nou nou... u heeft exaggeratica gestuurd?! :-)

 

exaggewat??? :huh::huh::huh:

 

Exaggerate: groter voordoen dan het is...

Dus tja euh....

Overstatement of zoiets?

bewerkt door Kiddooz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verversen, och krijgen we weer eens wat nieuwe foto's te zien, kan geen kwaad lijkt me.

Dus daarom op de eerste mogelijkheid gestemd.

 

Als reactie op de reeds vaker gehoorde en ook in dit draadje weer geziene opmerking dat dit een Nederlandse site is en men daarom graag alleen Nederlandse foto's in de carroussel ziet wil ik graag het volgende opmerken:

 

1) Als ik een cirkel om mijn woonplaats trek met een straal van 50 km, ligt ruim 60% van het cirkeloppervlak niet in Nederland. Gevolg daarvan is dat ik ongeveer net zoveel caches in het buitenland heb gevonden dan in Nederland. En dus is de kans ook groot dat als ik een foto uit mijn serie voor de carroussel kies deze in het buitenland gemaakt is.

Voorbeeld: in de afgelopen week 8 caches gevonden waarvan 3 Duitse, 2 Belgische en 3 Nederlandse, waarbij de eindlocatie van één van die 3 Nederlandse zich ook nog eens in België bevond.

 

2) Het argument dat dit een .nl site is, klinkt in eerste instantie wel logisch, maar deze zelfde .nl site geeft ook de mogelijkheid (en daar ben ik als grenscacher zeer dankbaar voor) tot het opzoeken van caches tot ruim voorbij de landsgrenzen. Moeten we dat dan ook maar schrappen?

Just my 2 cents, greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de carrousel helemaal wordt geleegd, zullen er inderdaad vanzelf weer nieuwe foto's opgezet worden. Die vervolgens weer jaren blijven staan.

 

Leegmaken heeft volgens mij geen zin. Het is belangrijker dat er meer foto's worden toegevoegd zodat er meer afwisseling is. En dan is het ook leuk om foto's uit de 'oude doos' weer eens voorbij te zien komen.

bewerkt door zanaboza
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn in de loop van de tijd zoveel doodlopende links gekomen dat ik vaker een vakje met kruis dan een cachefoto te zien krijg.

 

Nou nou... u heeft exaggeratica gestuurd?! :huh:

 

:huh: Overdrijven is een kunst ... maar moeilijke woorden gebruiken ook !! :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een maximum aan het aantal foto's bv 500 fotos ... Waar bij geldt first in firts out.

Plus en optie/script om foute links te wissen.

systeem reguleert zich nu zelf.

 

Zo'n scriptje hoeft dan ook maar 1 keer per maand te lopen. Het geeft nl niet dat er aan het eind van de maand bv 567 foto's online staan. Dit word dan wel weer gecoriceerd naar 500.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...