Spring naar bijdragen

Onmogelijke found


Pfotzsche

Aanbevolen berichten

Op de site van GC.COM kwam ik vandaag het volgende tegen:

 

typisch.gif

 

Kan iemand uitleggen hoe deze, in de tijd gezien onmogelijke found, mogelijk is? De cache is geplaatst op 28 februari en hij is gisteren al gevonden terwijl het vandaag 28 februari is. :eek: Mijn computer loopt op tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je even op de cachepagina kijkt.. zie je dat deze cache gisteren al online is gekomen en ook is gepublished door kruimel op de 27ste.

 

waarschijnlijk is er iets mis bij gc.com en zijn ze in de war met ons schrikkeljaar :eek:. De found is dus niet onmogelijk, alleen de datum klopt niet helemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de site van GC.COM kwam ik vandaag het volgende tegen:

 

<plaatje eruit geknipt>

 

Kan iemand uitleggen hoe deze, in de tijd gezien onmogelijke found, mogelijk is? De cache is geplaatst op 28 februari en hij is gisteren al gevonden terwijl het vandaag 28 februari is. :eek: Mijn computer loopt op tijd.

 

Heel eenvoudig: de caches zijn gisteren gepubliceerd met per ongeluk de datum van vandaag.

Ik heb ze gisteren online zien komen. Een aantal caches (ook een van mij) stonden goed op 27-2 en andere caches (waaronder die hele spijkopolie serie) stonden ook toen al op de datum van 28-2. Hoe dat kan is mij een raadsel, zelf kun je het niet zo instellen want dan zegt geocaching.com iets van dat een datum in de toekomst niet mag.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je even op de cachepagina kijkt.. zie je dat deze cache gisteren al online is gekomen en ook is gepublished door kruimel op de 27ste.

 

waarschijnlijk is er iets mis bij gc.com en zijn ze in de war met ons schrikkeljaar :D . De found is dus niet onmogelijk, alleen de datum klopt niet helemaal.

 

De juiste datum had ik ook gezien in de listing maar toch blijft het vreemd dat deze data afwijken.

 

Hoezo bedoel je ons schrikkeljaar dat hebben ze in de USA toch ook! :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan het misschien te maken hebben met tijdverschil van gc.com

 

Nee, dan zou er een dag eerder hebben gestaan, ze lopen achter aan de overkant van de plas.

 

 

Ik denk dat er bij de reviewer een verkeerde default datum heeft gestaan en dat dat toevallig niet is opgevallen.

 

Kruimel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die reeks is woensdagavond al online gekomen...met de datum van donderdag, fout van kruimel i gues.

 

Tja... dit zijn van die dingen in automatiseringscontext waar je vooral om moet grijnzen, ik vond het echt een prachtige screendump aan het begin van dit draadje, en het zijn dingen die ergens opgelost moeten worden als ze ècht een probleem zijn, die je niet moet proberen te begrijpen en waarvoor je al helemaal niet op zoek moet naar een 'dader' - dat kunnen er meestal vele zijn, dus er een aanwijzen is heeeeel gevaarlijk (en voor sommigen niet prettig lijkt me zo).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...