thex Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Ahhaah, nu weet ik de cache wel te vinden Dit lijkt me inderdaad het ideale moment om op het politiebureau te melden dat je voor een munitiekistje komt Nu ik weet dat er een heuze GPS in zit, wil ik het risico wel lopen Jammer genoeg melden de bronnen niet om welke GPS. Wellicht dat Willxiii nog een paar kadootjes voro ons op het oog had. Wat betreft die kleurstelling: met een oranje spuitkleurtje erop hadden die muggles welliswaar niet zo hard gelopen, maar wel eerder gevonden.
gpsgek Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 (bewerkt) Is ie ook logbaar op 't pliesieburo? Ik kan niet zo goed rekenen, dus als het makkelijker kan en het de bewuste cache is houd ik me daarvoor aanbevolen... 7 januari 2008 bewerkt door gpsgek
Yamela Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Is ie ook logbaar op 't pliesieburo? Ik kan niet zo goed rekenen, dus als het makkelijker kan en het de bewuste cache is houd ik me daarvoor aanbevolen...
gpsgek Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 (bewerkt) Wie maakt er even een event pagina aan Ik denk dat we maar een GPSr met een GSMmetje - een track systeempje dus - in de caches moeten gaan stoppen. Worden ze niet geript, dan worden ze wel opgeblazen of gevangen genomen. 't Is toch wat... 7 januari 2008 bewerkt door gpsgek
BigFurryMonster Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Nu.nl spreekt over een aantal niet-geocache-begrippen: kist met een gps-systeem vossenjacht ingegraven Maar dat kan natuurlijk ook onwetendheid van de verslaggever zijn. http://www.nu.nl/news/1380730/10/Vals_alar...ossenjacht.html Heeft iemand al een mailtje met dit nieuws gestuurd naar alle cache-leggers in de omgeving Schipluiden?
BigFurryMonster Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Heeft iemand al een mailtje met dit nieuws gestuurd naar alle cache-leggers in de omgeving Schipluiden? Oh ... dat hoeft al niet meer. Het AD is er al achter: http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=10355 Als dat klopt gaat het om Rekenen in Schipluiden van De Cabaleurs.
hneel Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 De politie nam contact op met het bedrijf dat de kist ingegraven had? Bedrijf? Weet de verslaggever wel waar het om gaat of is het een commerciele cache? Het verhaal is wel erg spannend gemaakt hoor. Want die "rennende" personen waren dat de laatste vinders of waren het muggels? Ben benieuwd naar het verhaal van het "bedrijf" van de cache . Dat bedrijf is dan vast Groundspeak.com? Je vraagt je wel af hoe serieus we in het vervolg krantenberichten moeten nemen. Nu gaat het eens over iets waar we zelf verstand van hebben en dan lees je zoiets. Hoe is het met de rest van de berichten over zaken waar we zelf minder in thuis zijn?
Thyrof Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Nu.nl spreekt over een aantal niet-geocache-begrippen:kist met een gps-systeem vossenjacht ingegraven Maar dat kan natuurlijk ook onwetendheid van de verslaggever zijn. http://www.nu.nl/news/1380730/10/Vals_alar...ossenjacht.html Heeft iemand al een mailtje met dit nieuws gestuurd naar alle cache-leggers in de omgeving Schipluiden? En misschien is dat maar beter. Dit soort berichten zetten geocaching niet in een goed daglicht bij onwetende mensen.
Hondenuitlaatservice harry Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 En misschien is dat maar beter. Dit soort berichten zetten geocaching niet in een goed daglicht bij onwetende mensen. Dat is zo, maar het is toch ook wel weer grappig vind ik...
Alioli Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Gaat de explosieven opruimingsdienst een geocache accountje aanmaken en deze cache loggen?
Wilxlii Carrotte Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Het is intussen zeker dat het om Rekenen in Schipluiden gaat en niet om mijn cache. Het AD wil graag een interview met de cache-legger. Heb ik gehoord van een AD-medewerker die zelf ook aan geocachen doet (nee, niet gr...). Lijkt mij een mooie gelegenheid om alle tamelijk "verdraaide" berichtgeving in de pers even recht te zetten.
blazez Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Ik zit dit zo over de dag een beetje te volgen en ik vind het echt lachwekkend. Een typisch voorbeeld wat voor een belacheljike massahysterie waar we door de media in terecht gekomen zijn. Kom op zeg er ligt een kistje ergens in een weiland en daar moet meteen een weg urenlang voor worden afgesloten, eod erbij? En natuurlijk alle media er flink bovenop. Niet gehinderd door enige kennis waar ze het over hebben. Is wel weer erg typerend voor de moderne media. Schrijf maar een boel onzin en maak er een hysterisch bericht van. Alles om een simpel kistje in een weiland maar nationaal nieuws te maken. Hant van nederland al ter plaatse gesignaleerd met 3 sateliet wagens om ter plekke verslang van deze "operatie" te doen?
hopman2 Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Het is intussen zeker dat het om Rekenen in Schipluiden gaat en niet om mijn cache. Ow en dan was de laatste bezoeker zeker.. pa7fl logje pa7fl
Famda Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Wel raar, als je naar foto's in de log kijkt van deze cache zit er toch duidelijke een geocache stikkert op de kist. Hoop ophef om niks.
Aanbevolen berichten