Spring naar bijdragen

Ulitiem geocache device


ardligthart

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

Helaas is vorige week mijn 2 maanden oude telefoon Sony Ericsson W810i te water geraakt. En daar kon hij niet tegen.

 

Zodoende moest ik op zoek naar een alternatief. (En nee ik heb de telefoon niet expres te water gelaten.)

 

Het is geworden de op deze link klikken de Htc p3300

 

Windows Mobile 5

Gps SiRF star III

Wlan

Gsm

Tomtom

 

Dus via gsak mijn pda vullen met alle caches die dan weer te gebruiken zijn in Tomtom. vervolgens de Loc files plaatsen en met Beeline gps kan ik dan cachen.

 

Ik ben benieuwd hoe goed de ontvangst is van de gps. Wie weet beter dan mijn Etrex Legend?

 

Ik zal binnenkort vertellen hoe het werkt.

 

Als een andere cacher ook ervaring heeft kan hij het natuurlijk ook melden.

 

Groeten Ardligthart

bewerkt door ardligthart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja,

 

ik gebruik ook zo'n ding (HTC P3600) en op zich ben ik over het apparaat best tevreden, maar de service van PDA-shop is méér dan beroerd en dan druk ik mij nog heel voorzichtig uit.....Suc6 en hoop maar dat ie niet stuk gaat !

 

Grtz,

 

 

Team Ramy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

 

Helaas is vorige week mijn 2 maanden oude telefoon Sony Ericsson W810i te water geraakt. En daar kon hij niet tegen.

 

Zodoende moest ik op zoek naar een alternatief. (En nee ik heb de telefoon niet expres te water gelaten.)

 

Het is geworden de op deze link klikken de Htc p3300

 

Windows Mobile 5

Gps SiRF star III

Wlan

Gsm

Tomtom

 

Dus via gsak mijn pda vullen met alle caches die dan weer te gebruiken zijn in Tomtom. vervolgens de Loc files plaatsen en met Beeline gps kan ik dan cachen.

 

Ik ben benieuwd hoe goed de ontvangst is van de gps. Wie weet beter dan mijn Etrex Legend?

 

Ik zal binnenkort vertellen hoe het werkt.

 

Als een andere cacher ook ervaring heeft kan hij het natuurlijk ook melden.

 

Groeten Ardligthart

 

Wat je ook nog had kunnen doen, is mobieltje open maken, batterij en sim eruit, en geheel zeer ruim doorspoelen met demi-water. Daarna rustig aan de lucht drogen. Grote kans dat hij het daarna weer doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

blijkbaar denkt niet iedereen er zo over???

 

Dinsdag 20 november 2007 om 14:40 uur

 

Product: HTC P3300 GPS NL

 

Heb de 3300 nu bijna een jaar in bezit en hij begint me steeds meer tegen te vallen. Er zitten een paar hele grote nadelen aan dit toestel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

 

Helaas is vorige week mijn 2 maanden oude telefoon Sony Ericsson W810i te water geraakt. En daar kon hij niet tegen.

 

Zodoende moest ik op zoek naar een alternatief. (En nee ik heb de telefoon niet expres te water gelaten.)

 

Het is geworden de op deze link klikken de Htc p3300

 

Windows Mobile 5

Gps SiRF star III

Wlan

Gsm

Tomtom

 

Dus via gsak mijn pda vullen met alle caches die dan weer te gebruiken zijn in Tomtom. vervolgens de Loc files plaatsen en met Beeline gps kan ik dan cachen.

 

Ik ben benieuwd hoe goed de ontvangst is van de gps. Wie weet beter dan mijn Etrex Legend?

 

Ik zal binnenkort vertellen hoe het werkt.

 

Als een andere cacher ook ervaring heeft kan hij het natuurlijk ook melden.

 

Groeten Ardligthart

 

Een keer uit je handen laten vallen en het kan gebeurd zijn. Outdoor GPS receivers zijn niet voor niets uitgevonden :thumbup:. Bovendien kan (volgens mij) een outdoor GPSr veel langer met zijn batterijen doen dan een pda.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf ben ik begonnen met een Toshiba E800 PDA + bluetooth GPS ontvanger. Toen een tijdje geleden de GPS ontvanger de geest gaf en ook de PDA kuren begon te krijgen heb ik getwijfeld om een echte GPSr te kopen. Op het laatste moment heb ik toch weer gekozen voor een PDA. Een Eten X500+. Vergelijkbaar met de hier genoemde HTC. Alles er op en er aan. Alleen helaas geen UMTS (GPRS is wel erg traag...). En de camera is ook knudde, maar daar heb ik hem niet voor gekocht. Voor de rest doet hij het prima. En ik was gewend aan een VGA scherm, dus dat moest de nieuwe liefst ook weer hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al die gecombineerde apparaten zoals de in dit item genoemde pda's zijn prima apparaten,

MAAR:

- de telefoon is minder dan een losse

- de camera is minder dan een losse.

- de gps is minder dan een losse/handheld

- de degelijkheid is minder dan een handheld

- de gebruiksduur is minder dan een handheld

- de mogelijkheden zijn beperkt tov. een handheld

- etc.

 

Wil je een goede camera: koop een goede camera.

Wil je een goede telefoon: koop een goede telefoon.

Wil je een goede gps: koop een goede handheld

Wil je een degelijke gps: koop een goede handheld

Wil je een gps met lange gebruiksduur: koop een handheld.

Wil je een gps met uitgebreide mogelijkheden: koop een handheld.

Etc.

 

Ik snap die pda-cachers niet !

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al die gecombineerde apparaten zoals de in dit item genoemde pda's zijn prima apparaten,

MAAR:

- de telefoon is minder dan een losse

- de camera is minder dan een losse.

- de gps is minder dan een losse/handheld

- de degelijkheid is minder dan een handheld

- de gebruiksduur is minder dan een handheld

- de mogelijkheden zijn beperkt tov. een handheld

- etc.

 

Wil je een goede camera: koop een goede camera.

Wil je een goede telefoon: koop een goede telefoon.

Wil je een goede gps: koop een goede handheld

Wil je een degelijke gps: koop een goede handheld

Wil je een gps met lange gebruiksduur: koop een handheld.

Wil je een gps met uitgebreide mogelijkheden: koop een handheld.

Etc.

 

Ik snap die pda-cachers niet !

 

Geopatra.

 

Ik heb een goede telefoon een SPV M700.

Ik heb een redelijke camera, een SPV M700.

Ik heb een goede GPS een Vista Cx

Ik heb een goed navigatie systeem, een SPV M700

Ik heb een goede draagbare PC, een SPV M700.

 

Wat kan een mens zich nou nog meer wensen.

 

http://zakelijk.orange.nl/productpagina.as...=telefoons-M700

bewerkt door Remunj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf er nog een telefoon (Nokia 6610i) en een Camera (Nikon Coolpix L4) naast. De telefoon is een eenvoudige zonder veel extra's (er zit wel een camera op maaar dat stelt echt niks voor). De camera is Ok (hoewel hij naar mijn mening veel te veel tijd nodig heeft om scherp te stellen) . De camera van de PDA is zoals ik al zei hooguit webcam kwaliteit. Als telefoon is hij redelijk.

 

Mijn belangrijkste reden om voor de PDA te kiezen was dat ik gewend ben aan deze manier van werken. Ik zie op een 640*480 schermpje de route die ik loop, en ga zo richting cache. Het bevalt me prima. Bovendien kan ik op de kaart de cache aanklikken en krijg dan in een Internet Explorer scherm de beschijving van de cache (zonder de plaatjes dan). Dan kan ik ook indien nodig zo de hint decrypten.

Deze PDA heeft ook een Sirf III chip, dus qua ontvangst is hij denk ik net zo goed. In het verleden heb ik vaak meegemaakt dat ik bv in bossen een matige ontvangst had en dan vroeg ik me af of een echte GPSr niet beter zou zijn. Voor zover ik nu weet hebben die daar ook last van en is er wat dat betreft ook weer een kwaliteitsverschil tussen goedkope en dure GPSr's.

 

In een heel enkel geval is het ook handig dat het apparaat GPRS heeft. Ik heb het in het verleden ooit eens nodig gehad om ter plekke het internet op te gaan om een spoiler-foto te kunnen bekijken

 

Ook handig is dat er allerlei tooltjes zijn voor extra mogelijkheden als hint decryptie, projectie enz. Misschien heeft een PDA juist wel meer mogelijkheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...