Spring naar bijdragen

Ulitiem geocache device


ardligthart

Aanbevolen berichten

Ook ik heb sinds kort een MDA III oftewel HTC TyTN II.

 

MDA III is de codenaam die T-mobile aan HTC TyTn II heeft gegeven, zo heeft de telefoon bij orange weer een andere naam.

 

Ik denk dat ik dat progje wat Ard hierboven gequote had eens ga proberen. Morgen dan met mijn TyTn/MDA de deur uit en kijken of hij geen last heeft van dat Static navigation. (dacht dat vandaag al gemerkt te hebben toen ik mijn eerste keer vanuit de stad naar mijn eigen geocache [Mijn huis dus :ph34r:] liep)

 

Verder heb ik hier verschillende software langs zien komen, alleen geen vito navigator II wat ik dus gebruik. Zal eens wat van die andere proberen.

bewerkt door roderick_schmitz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

<knip>

 

Verder heb ik hier verschillende software langs zien komen, alleen geen vito navigator II wat ik dus gebruik. Zal eens wat van die andere proberen.

 

Wat voor progje je ook gebruikt, SN blijft je nekken. Handig met TomTom, want dan zoekt ie na een stop direct een route in de rijrichting, maar lastig met onze manier van navigeren. Voor mij is de Tytn II in de huidige vorm handig voor het ruige werk. Maar daar blijft het dan ook bij.

Ook in het register wat gerommeld, maar helaas.

Ook een zakelijke mail richting HTC wordt (helaas) niet beantwoord.

Ook de nauwkeurigheid is soms helemaal pet. Alsof je met een crossmoter door het bos rijdt! 50 meter rondzwaaien van links naar rechts, om dan opeens op de locatie te belanden. Nee, het is gewoon een leuk telefoontje met aardige snufjes. Geen ultiem GC device :ph34r:

bewerkt door de goudflitters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tot nu toe nog niet eens de SN kunnen uitzetten.

 

Het volgende geprobeerd:

SiRFDemo - geen verbinding

MMSiRFSetup - loopt vast

SirfTech - hoort SN wel te kunnen wijzigen maar het vinkje blijft terug komen

SP GPS View 1 - kan niets wijzigen

 

Het een loopt vast, het ander kan geen verbinding maken met de pc.

 

Maar ik heb nu ergens anders gelezen dat er een Qualcomm gpsOne in zit. [Zie hier de discussie] Dit is niet het zelfde als SiRFstar III neem ik aan?

 

Toch raar dat er verschillende dingen genoemd worden.

bewerkt door roderick_schmitz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Helaas kunnen wij ook bevestigen dat de apparaatjes van HTC niet zo goed tegen regen kunnen.

 

Een druppeltje in het apparaat en je touch-screen is om zeep. :crybaby:

 

Ach, het was wel een goed excuus om meteen een Garmin te kopen om mee te gaan geocachen ipv met de telefoon ... Die dingen zijn tenminste spatwaterdicht! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die dingen zijn tenminste spatwaterdicht! :ph34r:

 

Spatwater dicht? Aan een touwtje om de nek gehangen en zo naar "Voor het lapje gehouden" gezwommen. De cache gewoon gevonden met een prima werkende GPS :blush: dus meer dan "spatwater dicht" ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Vandaag voor het eerst echt gecached met de tytn II. Ging wel redelijk zonder een BT-GPS. De cahe in de scheveningse bosjes vandaag gelogd.

 

Eindelijk heb ik een BT-GPS gevonden die geen static navigation heeft. Morgen eens uitproberen. Vandaag ook maar GeoScout aangeschaft. Als dat alles naar behoren werkt moet het toch wat handiger cachen worden. Donderdag weer tijd om het geheel goed uit te testen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...