Spring naar bijdragen

EK pool cache 2008. Wie doet mee?


8BG

Aanbevolen berichten

Hallo beste cacheleggers,

 

Dit weekend is de loting geweest van de EK (en dat heeft geloof ik iets met voetbal te maken).

En zoals de traditie inmiddels is, wordt er dus een geocaching-EK-pool georganiseerd.

De regels mogen duidelijk zijn: cacher vindt cache, logt en vult een deelname-formulier in. Hierop vertelt hij hoe Nederland zal spelen in zijn groepswedstrijden, voorspelt hij de vier halve finalisten, maakt bekend wie het toernooi wint en maakt en passant ook nog duidelijk hoeveel doelpunten er gescoord worden.

Dit alles komt in de grote bak van 8bg terecht, die er dagelijks een tussenstand van bijhoudt.

 

Nu heb ik al een plekje voor zo'n cache in gedachten in Almere ( :blush: ), maar het is natuurlijk leuker als er meer mensen meedoen. Dus op hoe meer plekken in Nederland zo'n cache ligt hoe groter de aantallen deelnemers zijn. Wie doet mee met het leggen van EK-pool-cache?

 

Stuur svp een mail naar geocache at 8bg punt nl, dan ontvang je een invulformuliertje voor in de cache.

 

Succes allemaal.

 

PS. Deelname aan de EK-pool is natuurlijk geheel gratis.

Winnaars tot nu toe:

2004 Rovel

2006 Pyne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

<knip>

Maakt 8BGK weer formulieren etc.?

8bg vond in zijn backup alle bestanden, inclusief vernuftige Excel-programmatuur.

Dus dat mag geen probleem zijn.

Probleem nu is dat ik geen mail kan versturen... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een universele banner??

Nee zeg!

Nee??? jammer, het lijkt me dan duidelijker dat een cache met een universle banner dan beter te herkennen is dat-ie onderdeel uitmaakt van het grote gokspel met als hoofdprijs eeuwige roem (of iemand moet iets beschikbaar stellen).

Deze heb ik toen gebruikt gemaakt door 8BG

3ef812a5-3615-4b34-a871-a0d4162784c0.jpg

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...