Spring naar bijdragen

EK pool cache 2008. Wie doet mee?


8BG

Aanbevolen berichten

Hoe is op dit moment de stand van zaken. De EK Pool Cache Hattem 2008 is zo goed als klaar. Alleen nog even een algemeen bannertje afwachten van 8BG :D .

 

Het is misschien wel handig op de cachepagina ook te linken naar andere EK Pool Caches (voor de gokkers ;) ).

Ik had een plek in gedachten waar ik ook de surprise cache had verstopt. Vandaag nog eens kijken in het bos en ..... :dribble: er lag zo'n 5 meter hout (boomstammen) boven op de plek. Gelukkig in de buurt nog wel een ander plekje kunnen vinden :beerchug: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nou ik moet zeggen dat op 1 na de voetballers wel bekend zijn, maar op het net kan ik verder weinig verder :beerchug:

 

En nou is het ook niet zo, dat de boekenkast hier barst van de voetbalboeken en -naslagwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat moet je natuurlijk niet vertellen :beerchug:

;) We hadden toen 2 surprise caches, ook eentje die toen "niet is gevonden" ;) .

Maar ik weet wel waar hij lag. :beerchug:

..... een goedmakertje voor het zoeken in de regen wat niet op papier stond :lol1: .

 

Nou ik moet zeggen dat op 1 na de voetballers wel bekend zijn, maar op het net kan ik verder weinig verder :D

 

En nou is het ook niet zo, dat de boekenkast hier barst van de voetbalboeken en -naslagwerken.

Ik heb ze ook van het net gehaald :lol1: . Ligt het misschien aan de Mac ;);) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de 'EK Pool Cache Hattem 2008' opgelost ;)

'Ik en voetbal' is niet wat dus maar 'Ik en Google' ;)

 

Ik hoop niet dat het een voorwaarde wordt om te loggen:

"Na het invullen het omlijnde gedeelte uitknippen en in de cache doen tijdens het loggen. De deelname is geheel gratis en de hoofdprijs is de eeuwige roem".

 

Ik ga maar eens bouwen aan een Anti EK Pool Cache Zwolle 2008 :beerchug::beerchug:

bewerkt door reej
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
EK Pool Cache Betuwe 2008 is ter goedkeuring aangeboden aan het bevoegd gezag. Maar waar blijven de anderen? Het EK is al bijna.

 

tot cache,

team Wij Drie :cry:

 

Hmmm, ter goedkeuring aangeboden aan het bevoegd gezag? De datum bovenaan de cachepagina is 01-04-2008. Dus je wens is dat het morgen online komt :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, 1 april is een mooie datum voor een cache, toch? Bovendien doen wij van het team niet aan stress, dus een beetje ruimte voor de goedkeurder mag dan ook wel. Deze cache is overigens geen grap. Hij ligt er echt.

 

Maar alle andere Betuwenaren kunnen in de startblokken. Er zal morgen ergens in het westen van onze mooie landstreek een nieuwe traditional het licht zien. Met de auto te benaderen tot op een 20-tal meters. En vul dan ook gelijk even een EK-Pool-formuliertje in: (Hier).

 

Maar de vraag blijft, waar blijft de rest van de beloofde EK Pool caches?

 

tot cache,

team Wij Drie :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...